وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکس روز؛ از دیگر هنرهای مهاجم آلمانی!

 

 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر مونیخی پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 01:48

germany پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 02:01

مولر دقیقا چی کار کرده من نفهمیدم...

Aylar پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:23

جونم مولر که اینهمه استعداد خدا بهش داده ، از فوتبال گرفته تا گلف و پینگ پنگ و کباب پختن !
تازه زیر عکسش نوشته بود با دوستم کریستوف هستم .

hojjat پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 12:33

کلا آدم باحالیه....امیدواریم با کمک لواندوفسکی و مولر و نویر و کاپیتان لام و آرتورو و......این تیم پر ستاره در این فصل موفق باشه.......

germany پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 23:49

مولر خداییش خیلی گله.خیلی دوسش دارم...الان چرا به کامنت قبلی من دیس دادن...خب واقعا من عکسو خوب ندیدم... شماها نمی دونید من مولر رو خیلی دوس دارم کلی عکس ازش دارم..

امیر بایرنی جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 16:04

عشقم بایرن من برای لواندوفسکی شدم بایرنی هر کدومشون اجوبن از نویر تا لوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد