وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ویدال با سایت بایرن پس از امضای قرارداد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره شیلیایی سابق یوونتوس لحظاتی پیش پس از امضای قرارداد خود با باشگاه بایرن رسما به هواداران معرفی شد.


 

این هافبک جنگنده پس از امضای این قرارداد گفت و گوی مفصلی با سایت رسمی باشگاه بایرن داشت.
 
خبرنگار: سلام، آرتورو آمدنت به مونیخ را خوش آمد میگوییم، چه احساسی داری؟ 
ویدال: خیلی خوشحالم، این یک قدم مهم در زندگی حرفه ای من بود، امیدوارم اینجا بدرخشم و به بایرن برای کسب عنوانین قهرمانی کمک کنم، حضور در بایرن رویایی بود که تحقق یافت.
 
خبرنگار: چرا تصمیم گرفتی به بایرن بپیوندی؟ 
ویدال: میخواستم یک قدم بزرگ و رو به جلو در زندگی حرفه ای خود بردارم و پیشرفت کنم به عنوانیم مهم قهرمانی مثل لیگ قهرمانان اروپا برسم و به نظر من بایرن بهترین گزینه برای این اهداف بود.
 
خبرنگار: سال پیش و همراه با یوونتوس در آستانه کسب سه گانه بودی، در بایرن چه هدفی را دنبال می کنی؟ 
ویدال: سال پیش چیزی نمانده بود تا سه گانه را کسب کنم و امیدوارم در بایرن این اتفاق رخ دهد این افتخار هدف اصلی من خواهد بود.
 
خبرنگار: از بازگشت به بوندسلیگا خوشحالی؟ 
ویدال: از اینکه دوباره قرار است در بوندسلیگا بازی کنم هیجان زده هستم و امیدوارم این بار بتوانم قهرمان بودنسلیگا شوم هرجند که این اتفاق با لورکوزن هم ممکن بود اما شانس کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا با بایرن مونیخ بسیار بسیار زیاد است. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
googooli چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:34

میدونم که سی ال مال بایرنه

پژمان چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 09:33

آخیییییش-بالاخره یه بازیکن اسمی امسال گرفتیم!بایرن جای بهترین بازیکنای دنیاست-ویدال با افتخار اومد.هر بازیکن بزرگ دیگه ای هم میاد فقط باید پول خرج کنیم!

هانس اولریخ رودل چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 12:51

امسال با آرتورو سگانه میگیریم حالا جند میپوشه؟

کامبیز چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:30

پیراهن شماره23

amir neuer چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 15:56

23مگه اولریش گلر دوم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد