وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لنو: نمی‌خواهم پشت سر نویر مخفی شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان لورکورن قصد دارد تمام تلاشش را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی آلمان به کار بندد و برای رسیدن به این هدف صحبت‌هایی هم با کوپکه داشته است.


برند لنو قصد دارد از تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان به تیم بزرگسالان این کشور راه یابد و در این راه به توانایی‌های خودش ایمان دارد.
او که فصل گذشته در چارچوب دروازه بایر لورکوزن بسیار خوش درخشید، به "بیلد" گفت:" الان در تیم ملی کسی پشت سر مانوئل نویر نیست اما من نمی‌خواهم و نباید پشت سر کسی خودم را مخفی کنم. من دیگر عضو تیم ملی زیر 21 ساله‌ها نیستم و هدف آشکارم راهیابی به مانشافت است. رسیدن به این هدف حق من است."
این سنگربان 23 ساله که پنج سال پیاپی است پیراهن شماره یک لورکوزن را بر تن می‌کند، فصل آتی این شانس را دارد که با درخشش در چمپیونزلیگ نظر مساعد لوو را به خود جلب کند. او در اینباره گفتگوهایی هم با آندریاس کوپکه انجام داده است:" اندی کوپکه یک بار چند ماه پیش با من صحبت کرد. گفتگوی خوب و مثبتی بود ولی این تضمینی برای اینکه فکر کنم حالا دیگر قرار است به تیم ملی دعوت شوم نیست."
لنو در تیم ملی زیر 21 ساله‌ها هم مانعی به نام مارک آندره تراشتگن را پیش روی خود داشت و در جام زیر 21 ساله‌های ملت‌های اروپا که چندی پیش در چک برگزار شد هم روی نیمکت نشست. او در پاسخ به این سوال که با تر اشتگن مشکلاتی هم داشت یا خیر گفت:" اگر می‌خواهید از دشمنی حرف بزنید، ما این مسائل را بین خودمان دفن کردیم. تفاوت‌هایی بین ما وجو داشت اما در حال حاضر برای هم احترام قائل هستیم، گرچه دوستان صمیمی محسوب نمی‌شویم. من بعد از قهرمانی بارسلونا جا داشت به او تبریک بگویم؛ این کار را هم کردم، او هم تشکر کرد."

 

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر مونیخی دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 00:54

امیدوارم ک دروازه بان خوبی واسه مانشافت بشه
ولی ب پای نویر نمیرسه

Navid Bayern Lover دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 01:14

واقعا دروازبان عالی هستش ولی نویر کاملترین دروازبان تاریخه

Kahn دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 01:51

زکی شتر ببخشید لنو در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه..... نویر جانشین خلف تایتانه به این زودیا کسی رو دستش نمی و تو و هزاران البته ترشتگن تا بد پشت نویر میمونین همونطور که بوت و لمن پشت کان موندند شما هم پشت سر سوپر مانو خواهید موند

amir neuer دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:25

نویر بهترین دروازه بان جهانه حتی ترشتگن ووایدنفلرنمی توانند ازش بهترباشن وجاشوبگیرن حالااین بچه می خوادجای نویروبگیره مگه داریم مگه میشه سلطان دروازه بانا مانوئل نویر

هانس اولریخ رودل دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:28

خوبه که انگیزه داره تا تو بازیایی که آلمان با ترکیب اصلیش بازی نمیکنه دیگه فاجعه به بار نیاد که مثل گروه یورو امسال کلی تلاش کنن امتیازهای ازدست رفته رو جبران کنن

amir neuer دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:42

این یه چیزی درکرد کی به حرف این گوش می کنه بچه

amir neuer دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:48

مگه یوآخیم لو دیوانه شدکه نویر توبازی های حساس وسرنوشت ساز نویرو بیرون بذاره واین بچه رو توبازی بذاره

germany دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:04

اقای امیر نویر..ما هم قبول داریم نویر بهترین دروازه بان مانشافت و هیچکس به پاش نمیرسه و رو سر ما جا داره حتی بیشتر از اون.. ولی خواهشا یه بار دیگه متنو بخون...لنو بیشتر گفته میخوام تلاش کنم به عنوان دروازه بان مانشافت انتخاب بشم نه اینکه جای نویر رو بگیرم معلومه که نمیتونه این کارو بکنه ولی بازیکن با استعدادیه...شاید ایشون یا کسای دیگه بعد ها جای نویر کبیررر رو گرفتن...

amir neuer دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:07

مرسی

German Boy دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:43

ولی به نظر من الان آینده دار ترین دروازه بان آلمان تیمو هورن جواهر جوان کلن هستش

ali دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 15:17

به نظر من برند لنو و تیمو فلنروتر آینده ی خوبی دارند

سپ مایر دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 17:03

لوو باید دست از سر زیر و وایدن ورداره و لنو تراشتگن رو دعوت کنه

amir neuer سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:37

نویر سلطان دروازه بانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد