وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ورود کاروان بایرن به گوانگژو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین مرحله اردوی تدارکاتی بایرن مونیخ در چین، کاروان این تیم آلمانی امروز وارد گوانگژو شد.

شهر یازده میلیون نفری گوانگژو سومین و آخرین شهر چین است که از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کند. همزمان با ورود این تیم به فرودگاه شهر همچون دو سفر قبلی به پکن و شانگهای بسیاری از هواداران چینی فوتبال آلمان در فرودگاه تجمع کرده بودند و فریادهای "سوپر بایرن، سوپر بایرن" سر می‌دادند. بازار امضا و سلفی هم مطابق معمول داغ بود.
باواریایی‌ها قرار است فردا در این شهر برابر تیم گوانگژو اورگرانده که هدایت آن را فابیو کاناوارو ایتالیایی بر عهده دارد، به میدان بروند. گفتنی است بلیت بازگشت بایرنی‌ها به آلمان برای روز جمعه خواهد بود.  

 

 

منبع


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:54

نویر: گواردیولا در بایرن می‌ماند

مانوئل نویر، گلر بایرن مونیخ عنوان کرد که مطمئن است پپ گواردیولا ، سرمربی تیمش، قراردادش را امضا خواهد کرد.سال 2013 گواردیولا قراردادی 3 ساله با بایرن امضا کرد که در پایان فصل بعد به پایان خواهد رسید. سرمربی اسپانیایی به دلایلی محبوب خیلی از بایرنی ها نیست و همچنین من سیتی مدت‌هاست به دنبا جذب اوست و احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد.

نویر در مصاحبه با کیکر گفت:"اگر به تفکرات پپ عمل شود، مسلما قراردادش را تمدید خواهد کرد."

نویر درباره داگلاس کاستا گفت:" او مثل موشک است. می‌تواند به سرعت از گوشه‌ها حرکت کند و با هر دو پا بازی کند. قدرت دریبل زنی خوبی دارد و یک سلاح واقعی است."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد