وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توخل: مرا با گواردیولا مقایسه نکنید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جدید دورتموند معتقد است سبک کاری گواردیولا ستودنی است اما نباید این دو مربی را با هم مقایسه کرد.


توماس توخل در مقابل مقایسه‌هایی که بین او با گواردیولا انجام شده بود از خودش دفاع کرد.
او در مصاحبه با "بیلد" گفت:" من به عنوان یک مربی و یک هوادار فوتبال از کار پپ در بارسلونا مسحور می‌شدم اما این به این معنی نیست که من می‌خواهم از او تقلید یا کارش را کپی کنم. اگر هم می‌خواستم، شدنی نبود و در موقعیت من جواب نمی‌داد. ترجیح می‌دهم روش‌های خودم را پیاده کنم."
وی در پاسخ به این سوال که از بعد از شروع به کار در دورتموند تماسی هم با یورگن کلوپ داشته است، گفت:" فقط چند بار برای هم پیامک فرستادیم. اما دلم می‌خواهد به هر ترتیبی این عدم ارتباط را جبران کنیم. امیدوارم بتوانم او را ملاقات کنم و یک جلسه خودمانی داشته باشیم و از هر دری صحبت کنیم."

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Erik پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 07:49

بله چون معلومه که تو از پپ خیلی بهتری

farid 10 پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 10:27

خب معلومه انگشت کوچیکه پپ هم نمیتونی بشی

استقلالی ام ( لطفا بخونید ) پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:19

پپ خیلی مرده خدا وکیلی . بدون بازیکن ما رو تا نیمه نهایی برد . کم چیزی نیست .

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:45

نه جونم پپ زن ریش داره

germany پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:09

مربی های المانی یکی از بهترین مربی های جهان هستن..توخل خیلی مربی خوبیه تو. همین چند وقته دورتموند باهاش کلی برد پر گل به دست اورده برای جناب پپ خیلی میتونه خطرناک باشه اما کو گوش شنوا...اونایی که بیخود از پپ دفاع میکنن امسال پشیمون میشن .این همه ادم گفتن این پپ خوب نیست ولی شماها قبول نکردید هیچ موقع مربی های المانی رو با اسپانیایی مقایسه نکنید خواهشا...

جلال(نءو نازی) جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 01:31

امسال رو هر جوری شده تموم کنیم تا فصل بعد فرش قرمز برای کلوپو دوس داشتنی پهن کنیم...این ترکیب ترسناک بایرن دست کلوپ بیفته به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد و حداقلش اینه که فوتبال آلمانی بازی میکنه و هیجان رو به بازیهای بایرن بر میگردونه...باز هم میگم فقط در بازی برگشت با پورتو تو الیانز بایرن،بایرنی بازی کرد.2سال دست آورد کچل اسپانیایی برای بایرن فقط یه بازی آلمانی و بایرنی بود .همین و بس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد