وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهادى غیر ممکن براى انتقالى غیر ممکن

 

منچستریونایتد براى جذب توماس مولر پیشنهاد دیوانه کننده صد میلیون یورویى بهبیرن مونیخ ارائه کرده که شاید کمتر باشگاهى بتواند چنین پیشنهادى را به آسانى رد نماید، با این وجود بایرن مونیخ تصمیمى به فروش توماس مولر ندارد.

هرمان هسه نویسنده معروف آلمانى معتقد است که "انسان براى رسیدن به غیر ممکن ها، باید غیر ممکن ها را امتحان نماید." حال به نظر مى رسد که لوئیز فن خال سرمربى منچستریونایتد نیز براى جذب غیر ممکن و محال توماس مولر، پیشنهادى مالى غیر ممکن و باورنکردى به سران بایرن مونیخ ارائه کرده است. البته این سومین پیشنهاد این سرمربى هلندى براى جذب مولر در این تابستان محسوب مى شود و لوئیز فن خال در مرتبه آخر، رقم پیشنهادى خود را از 60 و 83 به 100 میلیون یورو افزایش داده است.

با این وجود فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ در مورد عدم جدایى توماس مولر با توجه به پیشنهاد خیر کننده شیاطین سرخ مطمئن به نظر مى رسد:"من در مورد توماس هرگز نگران نیستم، چون باور دارم که وى مونیخ را ترک نخواهد نمود. البته در فوتبال نمى توان هیچ موضوعى را ضمانت نمود." کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز با افزایش گمانه زنى هاى مطبوعات آلمانى و انگلیسى در این زمینه احتمال جدایى دومین بازیکن این باشگاه به سمت منچستر را کامل منتفى دانسته است:"من به همه طرفداران اطمینان مى دهم که ما مجوز خروج  بازیکن دیگرى را به سمت منچستر یونایتد صادر نخواهیم کرد و رقم پیشنهادى آنها هیچ تغییرى در تصمیم باشگاه بایرن مونیخ به وجود نخواهد آورد."، بر خلاف باستین شواین اشتایگر 31 ساله، توماس مولر هنوز 25 سل سن دارد و یکى از چهره هاى شاخص و هویت بایرن مونیخ محسوب مى گردد و سران بایرن مونیخ مى خواهند در آینده نیز چنین شرایطى باقى بماند.

لوئیز فن خال سرمربى حال حاضر منچستریونایتد در زمان حضور خود در مونیخ در کشف استعدادى نظیر توماس مولر نقشى بسیار مهم داشته و بر هیچ کس پوشیده نیست که وى علاوه بر شواین اشتایگر، بسیار تمایل دارد تا براى فصل آتى توماس مولر دیگر ستاره آلمانى مونیخى ها را نیز به منچستر آورد، جمله معروف "مولر همیشه بازى مى کند" لوئیز فن خال به خوبى میزان اعتماد و باور این سرمربى هلندى به توماس مولر را بیان مى نماید. البته پپ گواردیولا مربى حال حاضر مونیخى ها نیز در صحبت هاى اخیر خود به نوعى به کیفیت توماس مولر اذعان داشته است.

توماس مولر با انجام 63 بازى ملى تا سال 2019 با مونیخى ها قرارداد دارد و بارها به وفادارى خود به بایرن مونیخ با توجه به شرایط زندگى ورزشى و خصوصى خوب خود در این شهر تاکید کرده است. البته بایرن مونیخ نیزنشان داده که مى تواند در مقابل چنین پیشنهادات وسوه انگیزى براى فروش بازیکنان خود مقاومت نماید، براى نمونه سران این باشگه در سال 2009 پیشنهاد 80 میلیون یورویى باشگاه رئال مادرید براى جذب فرانک ریبرى را به آسانى رد نمودند تا بتوانند با حضور این ستاره فرانسوى کسب موفقیت هاى جدید را بیمه نمایند.حال  قدرت اقتصادى و جایگاه بایرن مونیخ حتى نسبت به شش سال گذشته نیز بسیار بهتر شده است، فیلیپ لام در این باره معتقد است:"مطمئنا نباید هیچ هراسى داشته باشیم، چون ما باشگاهى بزرگ در اروپا محسوب مى شویم که در سال هاى اخیر همواره به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافته است."

توماس مولر همانند شواین اشتایگر از جایگاه بسیار ویژه اى در بین تماشاگران مونیخى برخوردار است و مى تواند به خوبى در آینده نقشى مهم را در باشگاه بایرن مونیخ ایفا نماید، از طرفى سران بایرن مونیخ نیز هرگز مایل به از دست دادن چهره محبوب و آینده دارى نظیر توماس مولر، به وجود آمدن جنجالى دوباره و عصبانیت هواداران خود نیستند، چون از نظر هوادارن توماس مولر بازیکنى غیر قابل جانشین و غیر قابل فروش است. 

 

به قلم Michael Wollny از وب سایت Eurosport
 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
ROBBERY چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:14

بابا تکذیب شد رفت کجای کارین ؟؟

germany چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:31

بابا مرتیکه ى هلندی اخه چی از جون بایرن میخوای برو رد کارت دیگه...شواینی رو ازمون دزدیدی مولرم میخوای بدزدی..شکر خوری برو بینیم باو...

عاشقان بایرن چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:38

فن خالم شد مربی بیچاره منچستر که گیر یه دیوونه افتاده

عاشقان بایرن چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:40

فن خالم شد مربی بیچاره منچستر که گیر یه دیوونه افتاده

Wüstenfuchs چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:57

قابل توجه اونایی که سران بایرن از جمله رومنیگه رو به بی کفایتی متهم می کردن ... قضیه واضح و روشنه : باستی 31 ساله خارج از فرم و کارآیی لازم این سال آخر به قیمت مناسبی فروخته شد , وحالا خیلی راحت و قاطعانه پیشنهاد نجومی برای مولر رد میشه چون میدونن مصلحت باشگاه چیه...
درضمن فن خال هم مربی بادانشیه که تیم بایرن این سالها رو پایه ریزی کرد و ظبیعیه که دنبال منافعش درتیم جدیدش باشه ... تا یار که را خواهد و ...

germany پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:07

Wustenfuchs شواینی 30 ساله بود نه 31...به نظر تو شواینی بازیکن بی کیفیتی بود..

هانس اولریخ پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:11

خدا شؤاینی رو بهم برگردونه و لعنت کنه این منچسترو

Amir.ft پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:29

فنخال خیلى.....هستى.اینکارو رو مى کنى که چى.... برو رونالدو رو بگیر چکار تیممون دارى

سپ مایر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 06:31

حتی اگه دویست میلیون یورو بدن هم نباید فروخت چون حتی با دویست میلیون یورو نمی شه جانشین مناسب واسه مولر پیدا کرد

احمد پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:02

دمه سران باشگاه گرم که رفتن شواینی براشون درس عبرت شد که دیگه به راحتی بازیکنان اصیل بایرنو ازدست ندهند زنده باد مولر

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:45

مولرررررررررررررررررررررر

amir neuer دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:26

بسته دیگه شواینی روکه گرفتی ول هاکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد