وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رفاقت شدید رونی و شواین اشتایگر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رفاقت کابیتان های تیم ملی آلمان و انگلیس در باشگاه منچستر باعث تعجب بسیاری شده است. گمان می رفت این دو به خاطر روابط نسبتا بدشان در گذشته با همدیگر نتوانند به زودی با هم روابط نزدیکی برقرار نمایند اما اتفاقا این دو اکنون یکی از دوستان صمیمی یکدیگر در باشگاه منچستر محسوب می شوند.

 
"او مانند یک خوک کثیف بازی می کند " این جمله ای بود که وین رونی در مورد شواینی بعد از بازی بایرن و منچستر در الترافورد که منجر به خذف تیم انگلیسی گردید به شیکه داخلی باشگاهش گفت.اما اکنون این خوک کثیف بهترین دوست خارجی وین رونی در باشگاه منچستر به شمار می رود واین دو اکثرا اوقاتشان را باهم می گذرانند و ارتباط نزدیکی را با یکدیگر برقرار ساخته اند.

شواین اشتایگر در مورد اولین برخوردش به وین رونی به mu tv می گوید : برایم کمی عجیب بود ولی رونی به محض اینکه مرا دید به من گفت : شنیدم کلم ترش (لقب ژرمنها در بین اهالی و مردمان انگلیس) به تیم ماملحق شدی؟ ومن هم سریعا گفتم فکر می کنم اینچنین باشد و بعد از ان باهم دست دادیم و خندیدیم. 

 

 


خبرنگار شبکه منچستر یونایتد تی وی می گوید : دوستی و ارتباط این دو نفر برای بسیاری در اینجا عجیب و باور نکردنی میباشد و فن خال نیز از این روابط بسیار خوشحال است..وین رونی دراین زمینه به تایمز می گوید : "شواین اشتایگر به زبان انگلیسی بسیار خوب مسلط است وبه راحتی صحبت می کند من و او باهم جوک تعریف می کنیم وباهم می خندیم واقعا خوشحالم چنین بازیکنی بزرگی منچستر را انتخاب کرده وبه ما ملحق شده است."
وین رونی اخیرا وبعد از بازی با کلاب مکزیک در صحفه فیس بوکش ضمن گذاشتن عکسش همراه با شواین اشتایگر درمورد بازیکن آلمانی تیمش نوشت : "این مرد (شواین اشتایگر) یک فرد باکلاس است" 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
Bayerni یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 20:49

من دلیل اینکه اینقدر خبرای مربوط به اینو میذارید اصلا نمیدونم.
ایشون الان بازیکن منچستره و اینجا وبلاگ هواداران بایرن مونیخ......

germany یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 22:37

اه اه چقد از این رونی بدم میاد..شواینی اخه این ادمه که باهاش دوست شدی والا....

germany یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 22:59

منم قبول دارم این پست شواینی مربوط به بایرن نیست که با رونی رفیق شده ولی بعضی حرفاش درمورد بایرنم هست و اینکه احترامش واجبه واون حرفای قبلیش هم مطمئنا شایعه بوده...من هنوزم از شواینی دفاع میکنم و خواهم کرد...

مسعود از شیراز یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 23:11 http://bayern.blogsky.com

آره.دیگه خبرهای راجب به شواینی و یونایتد را نزارید لطفا

هانس اولریخ رودل یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 23:39

گوز شؤاینی شرف داره به تاریخ بریتانیا

یه بایرنی ولی متنفر از شواینی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 00:00

دیدین راست میگعتم این شواینی از اون عوضی هاست دوس داشت بره وگرنه بایرن چش بود

حمید رضا بیرجندی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 00:07

دوستان اعلام این دوستی میان این دو نفر هم از سیاست انگلیسی ها سر چشمه میگیرم.

germany دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 00:36

یه بایرنی ولی متنفر از شواینی دهنتو خواهشا ببند اون کسی هم که بالا سرم کامنت داده همینطور...وقتی به شواینی توهین میکنید ینی به کاپیتان تیم ملی المان توهین کردید...شواینی همیشه واسه من محبوب بوده و خواهد بود..هیچکس خواهشا بهش توهین نکنه تموم شد و رفت...

nima دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 00:40

ای.پست فطرت عوضی، پول پرست، وطن فروش، رفتی با دشمن بایرن رفیق شدی، پس تو هم دشمن بیارنی، لعنت بهت شوانی کثیف

بایرن کبیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 01:15 http://http\\12358

دیگه خبر از این که که نگذارید این دیگه برای ما مرد

g-r دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:09

پولا مزه کرده زیر زبونش

germany دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:10

واقعا واسه بعضی ها متاسفم تا میتونید به شواینی فحش بدید افرین...ملت چقد زود باورن به خاطر یه مصاحبه که اصلا معلوم نیست شایعس یا حقیقت چندروزه شواینی بدبخت رو بستن به فحش خیلیا هم لایکشون میکنن خاک تو اون سرتون..برید یه نگاهی به صفحه فیسبوک شواینی بندازیدببینید درمورد اون مصاحبه چی گفته بعد بیان اینجا زر مفت بزنید..تا میتونید دیس بدین زود تند سریع در میره ها..

narcis13 دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 03:38

درسته که هممون حرصی هستیم از رفتنش .. اما لطفا یکم قبل از کامنتاتون فکر کنید .. شواینی با عشق و تعصب زیادی 17 سال تو بایرن توپ زد و بایرن خونه ش بود .. حالا به دلایلی مجبور شده بره .. دلیلشم من نمیگم اما کچله !!
همه دنیا فهمیدن منظور واقعی شواینی چی بوده شما هنوز دارین فحش میدین
تا ابد عاشقشم :)

onlybayern دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 09:33

تو دلهای همه ما الان تقابلی از عشق و نفرت وجود داره..دوستان شواینی تازه کاپیتان تیم ملی شده و می خواد حداقل تا زمان خداحافظی یورو رو فتح کنه پس انتظار نداشته باشین یه خط در میون رو نیمکت باشه در حال که بقیه تیم ملی مثل نویرو مولرو بواتنگ و..فیکس بازی کنن و یک مطلب دیگه اینکه اون الان رفته منچستر و نمی تونه با بهترین بازیکنه منچستر و تیم ملی انگلیس در بیوفته و تو این دوئل که تمام انگلیس و مطبوعات و ... همه با رونی هستن حتما بازندس و باز نیمکت نشین میشه لطفا یه کم انصاف هم داشته باشیم

germany دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 10:51

خداییش شواینی حقشه اینطور بهش توهین بشه...هفده سال با این باشگاه زندگی کرد جام های مختلفو فتح کرد از بچگی تو این باشگاه توپ زد بزرگ شد و اوج گرفت...نکنه اینم گواردیولاست که انقد بهش توهین میکنید حداقل اگه انتقاد میکنید یه خورده محترمانه تر نه با فحش و توهین... شواینی الان تو انگلیسه خودتونم میدونید انگلیسی ها چقد شایعه درست میکنن شواینی تو حرفاش یه اشتباه کنه فوری واسش شایعه درست میکنن...بعد از یه طرف دیگ .شماها انتظار دارید با کاپیتان تیم انگلیس در بیفته تا بزنن تو سرش بابا یه خورده فکر کنید معرفتم خوب چیزیه چطوره یه کمپ زد شواینی هم درست کنید...

germany دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:55

خداییش واسه بعضی از طرفدارای بایرن باید کمپ زد شواینی درست کرد انقد به خونش تشنه اید که نه حد داره نه حساب..نه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد