وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: عجله ای برای پدر شدن ندارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم ملی‌پوش 25 ساله بایرن اعلام کرد هیچ عجله ای برای پدر شدن ندارد زیرا فکر می کند هنوز زمان مناسب برای برعهده گرفتن چنین مسئولیتی فرا نرسیده است.


مجله "پیپل" درمورد تمایل توماس مولر به پدر شدن از این بازیکن ملی‌پوش سوال کرد. او در پاسخ گفت:" درحال حاضر هنوز آمادگی‌اش را ندارم. هیچ عجله‌ای هم در کار نیست. همسرم در امور مربوط به پرورش اسب فعالیت می‌کند و بیشتر اوقات سرش شلوغ است.
من هم خیلی کم در خانه هستم، چونکه هم در بایرن مونیخ عضویت دارم هم در تیم ملی. علاوه بر آن خودم هنوز بچه هستم و باید صبر کرد تا بزرگ شوم که کمی طول می‌کشد!"
توماس مولر و همسرش لیزا هر دو 25 سال سن دارند و سال 2009 در حومه مونیخ باهم ازدواج کردند. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 12:33

چقدر بهم میان

germany پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 18:11

اشکال نداره ولی چند سال بعد باید واسمون یه کاکل زره بیاری...هروقت بزرک تر شدی...لیزا چه خوشگله...

morteza جمعه 26 تیر 1394 ساعت 04:08

ایول فعلا تمرکزتو بده به گل زدن! لازمت داریم خیلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد