وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات نقل و انتقالات گذشته

 

در دنیای مستطیل سبز بازیکنان مانند ابزاری در دستان سر مربی وده اند تا به گونه ای کادر فنی که در راس آن سر مربی قرار دارد در زمین به انجام وظایف خویش پرداخته و نمایشی درخشانی در بازی های تیم شان به نمایش گذارند.

ابتدایی ترین نظریه برای توجیه خرید بازیکنان از سوی سر مربیان عملکرد آنان در طول فصل ، استعداد و پتانسیل ، سن ، شیوه ی بازی ، پست و ... می باشد.

بایرن مونیخ در فصل 2012 - 2013 بازیکنانی مانند: مارتینز ، مانزوکیچ ، شقیری ، دانته ، اشتارک و پیزارو ترانسفر کرد و در ادامه از میان بازیکنان آکادمی وایزر ، ویرویچ ، رایدر و چان را به senior aquad خویش آورد. و این ابزار برای مربی آن فصل بایرن مونیخ مفید واقع شده بود زیرا بر اساس نیاز تیم ، تاکتیک سر مربی ، انطباق تاکتیک با بازیکنان ، پست یابی صحیح ، استفاده و بر طرف ساختن عیوب تیم بود.

در فصل بعدی با تغییر سر مربی ، بایرن مونیخ به فکر جذب بازیکنان با استعدادی مانند گوتزه می افتد ، گوتزه ای که در ابتدای دوران بازیگری اش کار خویش را در بازی کردن پست وینگر راست آغاز کرده بود ، این خرید از سوی مدیران بایرن انجام گرفته بود دقیقا در زمانی که این تیم بازی های انتهای فصل خویش را انجام می داد. هدف اصلی مدیران بارین شاید تقویت پست وینگر راست بود،جیی که روبن در آن پست نقشی کلیدی برای بایرن بازی می کرد اما سن روبن در حال بالا رفتن بود و او هرچه بیشتر به انتهای دوران بازیگری اش نزدیک می شد. یان کرشف بازیکن خوش قد و قامت و دو پسته ای بود که جایگزین مطمئن و بی هزینه ای برای باداشتوبری که پیش بینی مصدومیت های طولانی مدتی برای او می شد به خدمت گرفته شده بود و در نهایت تیاگو برای پست پشت مهاجم مکانی که مولر در انجا به انجام وظیفه می پراخت خریداری شده بود . تیاگویی که خرید شخصی مربی جدید بایرن مونیخ بود.وی در ابتدای حظورش در بندسلیگا تاثیرات مثبتی شگرفی برای تیم جدیدش به ارمغان آورد ولی مصدومیت های طولاانی مدت اش او را در اول راه ورزشی اش به چالش افت شدیدی کشاند. گوتزه با وجود مسدومیت و بازی های کمی که برای تیم انجام می داد ، بطوریکه بسیار سردرگم بود و ذات فوتبالی او با پست هایی که باید در ان انجام وظیفه می کرد اجنبی بود دچار افولی شدید گردید از سویی دیگر کرشف بازیکن جایگزینی بود که رشد و شکوفایی خویش را در بایرن در خطر دید و به شالکه به صورت قرضی پیوست. هویبرک که در این فصل از تیم های پایه به تیم اصلی راه یافته بود با وجود مصدومیت بازیکنان هم پستش به کار گرفته نشد ، دقیقا در مقطعی که بایرن می توانست بازیکنانی مانند چان ، هویبرگ ، گرین و وایزر را تبدیل به بازیکنانی قابل اتکا نماید این بازیکنان میدانی ندیدند تا آب دیده شوند.

در فیل 2014 -2015 شوک جدیدی با پیوستن ناگهانی و غیر قابل باور آلونسو به بایرن اتفاق افتاد.آلونسویی که با وجود مصدومیت شواین اشتاینگر و مارتینز به او امید زیادی بود تا در این آشفتگی به عنوان بازیکنی پخته و با تجربه به این تیم کمک های شایانی کند ام در عمل آن طور که باید و شاید از او انتظار می رفت عمل نکرد و با اشتباهات فردی ، اخراج های بد موقع و سرعت کم خویش آشفتگی جدیدی در خط هافبک بایرن ایجاد نمود.مهدی بن عطیه بازیکنی که در رم سطح خوبی از خود نشان داده بود به امبد جایگزینی مناسب برای باداشتوبری که پاهای شیشه ای داشت به بایرن پیوست ، اما این بازیکن نیز دچار مصدومیت شد و نتوانست در فصل اول حظورش محکم نماید.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
googooli شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:22

امسال سال بایرنه

lahm شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:00

خودمونیم یعنی سال بد بختی بایرن بوده هر کی اومد مصدوم و دور از اوج و اینا بود

سوپرمانو شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:33

وایزر ، ویرویچ ، رایدر و چان از میان بازیکنان آکادمی
مایه تاسفه که هیچکدومشون نموندن.......

germany شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:52

این وبلاگ نمیخواد به روز بشه مدیر محترم وبلاگ همه ى خبراش مال دیروزه / امیدوارم امسال سال خوبی رو پشت سر بزاریم که مضحکه دست طرفدارای تیمای دیگه نشیم.!

bayern یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:25

Omidem be aynde hast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد