وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیزارو: می‌خواهم در آلمان بمانم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مقصد کلودیو پیزارو هنوز مشخص نیست اما خودش دوست دارد در آلمان بماند.


ملی‌پوش پرویی بایرن مونیخ ضمن ابراز امیدواری به ماندن در بوندسلیگا به "زود دویچه سایتونگ" گفت:" ایده‌آل من این است که در آلمان بمانم. هنوز یکی دو سال دیگر می‌خواهم بازی کنم و به خاطر خانواده‌ام ترجیح می‌دهم این دو سه سال هم در آلمان سپری شود، نه جای دیگر. من سه پسر دارم که 15، 13 و 9 ساله هستند، در این کشور متولد و بزرگ شده‌اند. دلم می‌خواهد حتی‌الامکان برایشان ثبات فراهم کنم، قبلا یکی دو بار جابجا شده بودیم و این بچه‌ها هر بار قربانی شدند."
پیزارو که با 176 گل عنوان آقای گل خارجی تاریخ بوندسلیگا را یدک می‌کشد، سال 1999 از آلیانس لیما به وردر برمن ملحق شد. و سال 2001 به عضویت بایرن درآمد. بعد از شش سال و در فصل 08-2007 به چلسی انگلیس پیوست و از سال 2012 دوباره پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می‌کند. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
7 germany cr شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:27

به امید قهرمانی و تکه تکه کردن بارسا و ریال 2016 از ان ماست المان در این سال یورو رو فتح میکنه و بایرن سه گانه فقط و فقط اگه مصدوم ندیم و دفاع عملکردش خوب باشه

lahm شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:58

عمو پیزا کاش جوانتر بودی کاش 25 سالت بود اونوقت ی مهاجم تراز یک در حد مسی بودی حیف که زمان برنمیگرده

علی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:35 http://fajrsepasi23.mihanblog.com/

سلام من مدیر وب فجرمقدس هستم ما از سیستم بلاگفا خارج شدیم ایم آدرس جدید ماست لطفا عوضش کنید من لینک شمارو در وب جدیدمون گذاشتم

بایرن شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:46

پیر شده

bayern یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:22

Omid varm az tim bera

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد