وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: بایرن فصل بعد هم قهرمان آلمان می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید قبل از آغاز فصل 16-2015 رقابت‌های باشگاهی در اروپا بایرن مونیخ را قهرمان مسلم بوندسلیگا می‌داند.


تونی کروس که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد، گفت:" من فکر می‌کنم بایرن به طور حتم قهرمان آلمان خواهد شد و اصلا بحثی در این نیست."
وی همچنین درمورد وضعیت رئال بعد از ناکامی در کسب سه جام ممکن اظهار داشت:" از ما مثل هر باشگاه بزرگی در دنیا انتظارات زیادی دارند. فصل قبل تا آستانه کسب چند جام پیش رفتیم و من فکر می‌کنم سال آینده دوباره تیمی خواهیم شد که در همه تورنمنت‌ها مدعی است."
وی در مورد علت حضور در کلن هم گفت:" در این شهر بنیاد تونی کروس را افتتاح کرده‌ام که تمرکزش را روی کمک به کودکان بیمار و خانواده‌های آنها گذاشته است. قصد داریم تا حد امکان زندگی این کودکان هم زیبا شود و بتوانند به آرزوها و رویاهایشان دست یابند؛ همینطور خانواده‌هایی که از این تقدیر دشوار رنج می‌برند را از نظر مالی و روحی حمایت کنیم." 

 

منبع

نظرات 21 + ارسال نظر
germany جمعه 12 تیر 1394 ساعت 05:57

تو برو به همون رعال بچسب لازم نکرده در مورد بایرن اظهار نظر بکنی...نمک نشناس بی غیرت...ینی تو به این امید نداری که قهرمان اروپا بشه فقط قهرمان بوندسلیگا بشه...

سجاد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 06:07

با سلام.عجب.یه زمانی الماس بایرن بود و خیلی بهش امید داشتم.بنظرم به جز استعداده خودش فوتبالشا مدیون بایرنه.نمیدون با پپ مشکل داشت و از بازی دادن به تیاگو ناراضی بود یا پول بیشتر میخواست یا میخواست بره.ولی در زمان پپ بیشترین دقایقه بازیا داشت در مورد دومم بنظرم کا درستی کردن که بهش پول بیشتر ندادن.هر چند در پایان با گفتن جمله ی رئال یک بالاتر از بایرنه برای همیشه از قلب های هواداران مونیخ رفت.ولی خبنظر خودشا هنوز مونیخی میدونه و خیلی در مورد بایرن حرف میزنه. با تشکر.

karan جمعه 12 تیر 1394 ساعت 10:59

بی غیرت....
از مولر و لاlو GOAD FUSBALL و ریبری و روبن و بقیه یاد بگیر..
یادمه سال 2009 رئال 75تا به ریبری می داد نرفت گفت دوست دارم با بایرن به عناوین دست یابم مطوئا باش رئال هم مثل خودت نمک نشناسه به امید روزی که باهات بد رفتار کنند و بیرونت بندازن...مثل اوزیل دیماریا و....البته اوزیل خیلی خوبه یه بار هم نگفت رئال از برمن بهتره

امیربایرنی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:53

ت و ح ر ف ن ز ن

سجاد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:20

ای دلم میاد فصل بعد هیچ جامی نگیرین ای حالی میده پپ بره اخ جون پس تصویب شد که فصل بعد بدون جام خخخخخ

نوید جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:51

گور بابات نمک به حروم

محمد رضا جمعه 12 تیر 1394 ساعت 13:16

تو ساکت باش بی غیرتتتتتتتت

محمد حسین جمعه 12 تیر 1394 ساعت 13:36

یکی اینو از برق بکشه

امیربایرنی آلمانی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:45

اگه از کروس بپرسی غیرت داری میگه غیرت کیلو چند؟! این جماعت فقط پول میشناسن و بس.

امیربایرنی آلمانی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:47

راستی توی عکس بالا شواینی که با ابهت و خوش تیپ افتاده ایول مخلصتیم نماد تعصب

امیربایرنی آلمانی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:51

راستی امیر بایرنی میشه اسمتو کمی تغییر بدی که با اسم من قاتی نشه؟ممنون میشم اخه من خیلی وقته من اسمم همینه و دیگه نمیتونم تغییرش بدم اگه میشه تو این کارو کن.

DaPhNe جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:56

من تونی رو دوست دارم خیلی و با اینکه از کاری که کرد ناراحت شدم و برام سواله که چرا ؟؟؟
ولی به نظرش احترام میزارم
این اینده شخصی خودش بود
ما مطمئنا ضربه نبودشو جبران میکنیم

ولی فراموش نمیکنیم که چه کسی باغیرت کنارمون جنگید و چه کسی تنهامون گذاشت ..

7با 10میشه31 جمعه 12 تیر 1394 ساعت 17:31

جانم ب این عکس ابهتو نکاه

سجاد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 18:55

ازش بدم میادو لی به خاطر خواهرش تحملش میکنم اره

Munchen جمعه 12 تیر 1394 ساعت 19:57

هر بازیکن مختاره درباره ی آینده ی خودش تصمیم بگیره
ولی کروس حق نداشت به تیمی که این همه واسش زحمت کشید توهین کنه
لطفا دیگه در مورد بایرن و بوندسلیگا نظر نده ، چون حرف هایی که در مورد بایرن زدی رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم

ب مثل بایرن جمعه 12 تیر 1394 ساعت 20:10

http://video.varzesh3.com/germany/bundesliga/%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

ب مثل بایرن جمعه 12 تیر 1394 ساعت 20:12

http://lenz.varzesh3.com/#!/m/p/15613 هوای مونیخ خیلی گرمه/بچه ها موفق باشین

Aylar جمعه 12 تیر 1394 ساعت 22:00

http://www.varzesh3.com/news/1250146/گزارش-ویژه-مارکا-از-جدایی-قطعی-راموس-از-رئال

یعنی میخواد بیاد بایرن ؟؟؟

Issa جمعه 12 تیر 1394 ساعت 23:00

خب بهترین هافبک جام حهانی بود باید باهاش قرداد جدید میبستن که نبستن!من طرفدارشم چون المانی هستش،مهم این نیس که تو چه تیمی بازی میکنه مهم اینه که المانیه!اول المانی بودنش شرطه!تو ریال هم همیشه خوب بازی میکنه!من مخالف سرمربی کنونی تیم هستم که بایرن در اوج رو به گند کشوند

germany شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:40

به مثل بایرن اگه هوای مونیخ گرمه هوای تهران چیه...خیلیامون باید بدونیم که هوای کل کره ى زمین داره. به مرور گرم میشه...وقتی هوای یه شهر کشور اروپایی انقد گرمه هوای ایران دیگه چه وضعی داره اگه الان کره ى زمین همچین وضعی نداشت الان هوای شهرهای المان به خصوص مونیخ الان هواش مثل زمستون ما بود...

بایرن شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:44

امیدوارم حرفش درست باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد