وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: می خواهم شواین اشتایگر در مونیخ بماند؛ رویایم داشتن تیمی تکمیل است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گواردیولا پس از چند روز از شروع تمرینات بایرن مونیخ در اولین کنفرانس خبری پس از پایان فصل 16-2015 شرکت کرد.

پپ گواردیولا ظهر پنج شنبه در کنفرانس خبری شرکت کرد و پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد. گواردیولا در ابتدای صحبت هایش هوای گرم مونیخ را باعث تعجب دانست.

درباره داگلاس کوستا: "امیدوارم او خیلی سریع با تیم تطابق پیدا کند. ما به او کمک خواهیم کرد. از اینکه باشگاه برای جذب او اقدام کرد خوشحالم. کوستا کیفیت بسیار بالایی دارد. برای رویارویی های نفر به نفر به بازیکن نیاز داشتیم. او بازیکنی جوان و جنگوست."

ترانسفرهای بعدی: "روزنامه نگاران باید در این باره با زامر و رومنیگه صحبت کنند. آن ها بهترین فرد برای صحبت کردن درباره این مسائل هستند."

شواین اشتایگر: "بدون شک من برای فصل آینده روی شواین اشتایگر حساب کرده ام. تصمیم نهایی در این مورد را او می گیرد. اگر او بخواهد اینجا بماند عالی خواهد بود. او بازیکنی عالی ست."

مدعیان بوندس لیگا: "تیم های زیادی مدعی هستند. دورتموند با مربی جدیدیش، گلادباخ بهتر از فصل قبل خواهد بود، لورکوزن با روگر اشمیت و شالکه و وولفسبورگ هم تیم های خوبی دارند."

ریبری: "ما باید از او حمایت کنیم. او باید مرحله به مرحله ریکاوری را انجام دهد. شب گذشته من با دکتر مولر ولفهارت، اوسین بولت و مالدینی در رستورانی در مونیخ صحبت کردم. درباره دانته حرف زدیم اما درباره فرانک نه."

یاشوا کیمیش: "کیمیش بازیکنی جوان است. من او را به خوبی نمیشناسم. من بازی او در مونیخ برای لایپزیگ را دیده ام. فکر می کنم او کیفیت خوبی دارد."

دی ماریا: "نیازی به دیدن بازی او در کوپا امریکا برای اینکه بدانم او تا چه اندازه خوب است نداشتم."

رویا: "رویای من داشتن یک بازیکن خاص نیست. رویای من داشتم یک تیم آماده و تکمیل است، با بازیکنانی نظیر روبن، ریبری و مارتینز."
 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:32

امیدوارم اوزیل و راموس رو هم جذب کنیم
زنده باااااد اوزیل

karan پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:40

اگه اوزیل یا ایسکو رو جذب میکردن دیگه تیم تمام بود استرلینگ و گلیک رو هم بیارن

امیر مونیخی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 18:40

شما الکی
بازیکنای آلمانی رو نفروشی
تیمت کامله

سوپرمانو پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 18:56

چطوری امیرجون؟!....
با دکتر مولر اشتی کرده؟باهم رفتن رستوران!!!
حالا که وایزرو دک کردی هرچه سریعتر دارمیانو بیار

امیربایرنی آلمانی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:44

ممنونم سوپر مانو جان حالا رو قولت موندی و اومدی منم دوباره به این وبلاگ برمیگردم و نظر مینویسم راستش من یه مدتی به خاطر بچه های قدیم و اصیل سایت مثل بایرنی و م مثل مولر و تو که رفته بودید اعتصاب کردم و مدتی نظر ننوشتم اما از این به بعد دوباره میام و نظراتمو مینویسم.

امیربایرنی آلمانی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:49

آها راستی سوپر مانو من امیر مونیخی نیستم اسمم امیر بایرنی آلمانیه که تو طرفداری هم عضو هستم و منو فالو کردی دوستان فقط دعا کنید گوتزه رو نفروشن ایشالا.

ارتش سرخ باواریایی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:56

دوستان من خبری شنیدم انگارپپ میخاد ماریو روبفرسته فقط ازشما میخام دعاکنیدچون ازدستمون هیچی برنمیاد
پپ دیگ حرفی نمونده بهت بگم

بایرن جونم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:25

راس میگی ارتش سرخ باواریایی خدانکنه من بدون ماریونمیتونم نفس بکشم ها میفهمی؟؟؟؟؟!!!!

ارتش سرخ باواریایی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:52

اره راس میگم ن بس جوک میگم(بایرن جونم)

DaPhNe جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:52

امیدوارم به خودش بیاد
ظاهر حرفش که خوب بود

DaPhNe جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:53

امیدوارم به خودش بیاد
ظاهر حرفش که خوب بود

پارسا مونیخ شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:18

بزنین به تخته پپ آدم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد