وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام روشن سران بایرن به شواینی: ماندن به شرط تمدید قرارداد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علیرغم اینکه شواین اشتایگر چندی قبل اظهار امیدواری کرده بود که قصد دارد فصل آینده را نیز در بایرن بماند اما بار دیگر صحبتهای جدید مدیر ورزشی باشگاه مونیخی آینده رهبر آلمانی باشگاه بایرن مونیخ را در هاله ای از ابهام فرو برد.

"شواینی بازیکن مهمی برای باشگاه بایرن به شمار می رود اما دنیای عجیبی است و همه چیز در آن امکان دارد." این جدیدترین صحبتهای ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در جواب صحبتهای باستین شوان اشتایگر می باشد که چندی قبل عنوان کرده بود میخواهد با بایرن در لیگ قهرمانان فصل آینده بازی نماید و با بایرن صاحب چهارمین عنوان پیاپی بوندس لیگایی خود گردد و از همین رو این بابت نیز دارای یک رکوردجاوادانه دیگر شود. (در بوندس لیگا سابقه نداشته یک تیم پشت سرهم چهاربار صاحب عنوان قهرمانی گردد)

این مصاحبه سامر در حقیقت یک پیام روشن به باستین شوان اشتایگر می باشد که دران به رهبر مانشافت میگوید ماندن در باشگاه بدون تمدید قرارداد امکان ندارد. در حقیقت این سخنان در راستای سیاست کارل هوفنر ریاست باشگاه بایرن مونیخ است که دران به طور صریح بیان شده بازیکنی که در سال آخر قرارداد خود می باشد در صورت عدم تمدید قرارداد به فروش خواهد رسید. مسئله ای که هوفنر قبلا یکبار در مورد تونی کروس آن را اثبات نمود.

خبرنگار نشریه مونیخ زایتونگ آلمان دراین باره می گوید : "شوان اشتایگر اعلام نموده میخواهد فصل آینده را با بایرن قهرمانی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان را جشن بگیرد اما با زیرکی خاص خود در مورد اینده بعد از ان صحبتی را به میان نیاورده است به عنوان مثال او می گوید میتواند در بهترین فرم خود تا 3 سال دیگر بازی نماید اما سوال مهم این است این سه سال را در کجا خواهد گذارند؟ این موضوعات و سخنان نمی تواند یکی از بهترین و زیرک ترین مدیران بوندس لیگا را اغوا نماید.اوهمچنان سیاست خود را ادامه خواهد داد.بنابراین شوان اشتایگر باید مدتی از دنیای تنیس و مصاحبت با دوست خود فاصله بگیرد و موضع خود را در زمینه اینده فوتبالی خود را روشنتر نماید.وی باید تصمیم بگیرد یا قرادادش را تمدید کند ودر باشگاه بماند یا به فکر تیم دیگری برای خود باشد.که به نظر من نیز ان تیم نیز کاملا در دسترس وی قرار دارد." 

به هرحال سیاست باشگاه بایرن مونیخ در زمینه موضوع قراردادها و نقل و انتقالات بازیکنان کاملا روشن است بایستی دید شواینی در اینده قبال ان چه تصمیمی را اتخاذ خواهد نمود. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
امیربایرنی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:38

آقا شواینی باید بمونه و باید تمدید کنه

karan پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:46

GOAD FUSBALLتمدید کن و ما هم قرارداد 4سال دیگتو جشن بگیریم اونوقت میشی سوپر استوره واقعا دیدن بازیت به آدم روحیه میده یاد فینال جام جهانی بخیر از جونت مایه گذاشتی

DaPhNe جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:50

یک بخش از این مطلب شدید آزارم داد

رضوانه جمعه 12 تیر 1394 ساعت 16:25

ایشالا می مونه . سامر لطفا نظر نده

germany جمعه 12 تیر 1394 ساعت 18:16

چه شرطه مزخرفی.....مگه دست جنابعالی اقای سامر......خودش بخواد تمدید میکنه و میمونه و ما هم خوش حال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد