وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیچ: سال بعد رقیب شواینی می‌شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن تازه وارد بایرن مونیخ در این تیم اهداف جاه‌طلبانه‌ای را دنبال می‌کند.


یوشوا کیمیچ که در ازای مبلغ 8 میلیون یورو از لایپزیک به مونیخ آورده شد، درمورد دیدار با شواین‌اشتایگر گفت:" نگرانی‌ای ندارم. مشخصا شواینی یک الگوی بزرگ برای من است، اما از فصل آینده ما هم‌بازی هم هستیم و حتی به نحوی رقیب هم."
این بازیکن 20 ساله که قرارداد پنج ساله‌ای را با باواریایی‌ها به امضا رساند، افزود:" بایرن برای من یک دنیای جدید است؛ یک چالش جدید. بایرن مونیخ می‌تواند هر بازیکنی در دنیا را که اراده کند بخرد، اما آنها به سراغ من آمدند و این برایم یک افتخار بزرگ است. آقای گواردیولا به من گفت که بازی‌ام را تحسین می‌کند."
کیمیچ که با تیم ملی آلمان در جام زیر 21ساله‌های ملت‌های اروپا که در پراگ برگزار می‌شود حضور دارد، در دیدار مقابل تیم ملی دانمارک با پی‌یر امیل هویبرگ ملاقات کرد. ور دراینباره افزود:" به او گفتم از اینکه اجازه دارم بزودی هم‌تیمی وی باشم خوشحالم." 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
German دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 01:18

اعتماد به نفس فوق العاده ای داره و این خیلی خوبه .
من بازیشو دیدم . هم مثل شواینی یک هافبک دفاعی مستحکمه و هم مثل کروس یک بازی ساز عالیه

muller دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 01:37

هنوز جوونه ولی بعدا خوب جا می افته و به یک ستاره تبدیل میشه

Reza دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:33

یعنی تو بازی دیشب آلمان و دانمارک آقایی میکرد
یاد کاپتان بالاک اوفتادم که بازیش زیاد تو پشم نبود ولی کمر تیم بود

googooli دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:37

میدونم که پپ بهش بازی میده و حتما در اینده بیشتر از کیمیچ میشنویم. دوستانی که بازیش با دانمارکو دیدن حتما با من موافقن. من بازیاشو تو لایپزیک هم دنبال میکردم و با 20 سال سن واقعا با شخصیت بازی میکنه

علی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 03:08

سلام
کسایی که سنگ دیماریا رو به سینه میزنن خبر دارن حضرت دیماریا در فرمایش جدیدشون گفتن جام های اروپایی براش بی ارزشه ،
چرا باید آدم بی....... بیاریم که مثل آقای پپ وقتی کاری پیشنمیره همه تقصیر دارن الا آقای پپ.
ینی ارزش شواینی انقد پایینه اون با 30 سال سن مثل یه جوان 22 ساله با غیرت تعصب بازی میکنه که مسی هزارتا مثل اون به گرد پای (تعصب غیرت و بازی فوق العاده) نمیرسن.
من هنوز ترجیح میدم شواینی نیمکت باشه و بایرن تو چند هفته اول نتیجه نگیرن که از شر پپ دارودستش راحت شیم تازه با این جوان های جدید تو آلمان میشه رویایه بایرن با بازیکن های آلمانی وقهرمانی سه گانه داشت،
اگه 2 بازیکن جدید آلمان 21 سال که خوب درخشیدن بگیرن بهتر از دارمیان گریژمان دیماریا و..... چون آینده بایرن و مهمتر آینده آلمان تضمین میکنه(البته جوان سازی بعضی کشورها شروع کردن) ولی حالا حالا ها به آلمان نمیرسم.
بایرن و آلمان همیشه در قلب هواداران

نوید دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 08:11

خیلی خوب میشد در این سایت اخبار تیم های پایه آلمان رو هم داشته باشیم.همچنین تیم ملی بانوان المان و برنامه و نتایج بازی های تیم های جوانان /امید و بانوان رو همچنین کانال پخش این بازی ها رو هم بدونیم اینجوری بهتره.

German Boy دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 15:04

کیمیش آینده دار ترین هافبک دفاعی اروپاست....

هانس اولریخ رودل دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 18:30

امید وارم جایگزین خوبی برای رئیس باشه البته از نظر فنی چون(فوسبال گات هیچ جایگزینی نداره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد