وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ بهترین واکنش های مانوئل نویر

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود

نظرات 11 + ارسال نظر
muller یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 03:59

بهترین سنگربان دنیا به همراه اولی کان و سپ مایر بزرگ

بایرن مونیخ یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 04:03

این همه تو بازی بارسا سیو داشت هیچکدومش نبود

سید علی ۳۱ یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 04:07

نویر تو دروازه تفاوت های زیادی با دیگران داره.یکی ک نیاز ب گفتن نداره دومی مهار شوت هایی هستش ک مستقیم زده میشه و ب زمین برخورد میکنه ک مانو تو این صحنه ها تا اخرین لحظه بدنشو جلو توپ قرار میده و ی جورایی مث والیبالیست ها با ساعد توپو میزنه و دیگری اینه ک تو تک ب تک مثه گلر های گل کوچیک جلو مهاجم می ایسته و.......

داریوش آلمانی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:30

لا مذهب واکنشاش یکی دوتاس مگه؟!!!!

فرانک یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:59

بکن‌ باوئر: وولفسبورگ یکی از اصلی ترین رقیب های ماست. فرانتس بکن‌ باوئر قیصر فوتبال آلمان نسبت به تیم وولفسبورگ ابراز خطر کرده و میگوید با وجود کوین ده بروین در این تیم یک خطر بزرگ است.

قیصر فوتبال آلمان در باره ده بروین گفت : کوین یک ستاره جوان است به بازی اش دقت کنید، او بر خلاف یکسری از بازیکنان بسیار قدرت مند و بدون ترس بازی میکند. او در تلاش است تا در آینده یکی از بهترین بازیکنان اروپا شود.

دختر باواریایی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 13:51

واقعا از این که نویر رو داریم افتخار میکنم

هانس اولریخ رودل یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 15:21

سسسسسسسسوووووووووووووووووپپپپپپپپپپپپپپپپررررررررررررررررررررمممممممممممااااااااااااااااانننننننننننننننننوووووووووووووووووووو

فرانک یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 15:24

اولین قدم منچستر یونایتد برای جذب شواینی

باشگاه منچستریونایتد به درخواست لوئیس فان خال برای توقیت خط میانی خود قصد جذب باستین شواین اشتایگر را دارد.شواین اشتایگر فصل گذشته هفته ها به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود و پس از رسیدن به فرم ایده آل، تنها در 28 بازی برای بایرن به میدان رفت که 15 تای آنها در بوندسلیگا بود. طبق گزارش منابع آلمانی، گواردیولا به این بازیکن اجازه مذاکره با تیم های مورد علاقه اش را داده و شواینی می تواند بایرن را پس از سال ها ترک کند.

منچستریونایتد، مهمترین و جدی ترین تیمی است که خواهان به خدمت گرفتن او شده و طبق ادعای "Todomercadoweb.com"، پیشنهاد حقوق سالیانه 10 میلیون یورویی نیز به این بازیکن داده است. این اولین قدم برای جذب هافبک ملی پوش و 30 ساله بایرن است.
روابط خوب و صمیمانه فان خال با شواینی، می تواند دلیل دیگری برای وسوسه شدن این بازیکن به بازی برای شیاطین سرخ باشد. فان خال زمانی که سرمربی بایرن بود، با شواینی ارتباط بسیار خوبی داشت و این بازیکن نقش مهمی در ایده های تاکتیکی وی داشت.

ارتش سرخ باواریایی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 15:44

نویرجوننننننتنتننننننننننننننننم کاش برا ی بارمیدیدمت
بخدااگ نویرنباشه بایرن هیچه واقعامیگما

M.S.G یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 21:39

دوستان عزیز کسی کلیپ بازی های آلمان تو جام جهانی زنان رو داره بذاره برای دانلود آلمان کولاک کرده باز
به امید قهرمانی زنان آلمانی

فرانک یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 23:49

تمجید میشل وایزر از گواردیولا

جوان‌ترین مهاجم بایرن مونیخ به ستایش گواردیولا و دورانی که زیر نظر این مربی فعالیت می‌کرد پرداخت.میشل وایزر در فصل آتی بوندسلیگا با پیراهن هرتا برلین توپ خواهد زد، اما کماکان از دوران حضورش در بایرن به نیکی یاد می‌کند، به ویژه از مربی‌اش پپ گواردیولا.
این مهاجم 21 ساله به وبسایت هرتا برلین گفت:" او یک مربی خارق‌العاده است. به لطف او می‌توان فوتبال را از نگاهی کاملا متفاوت دید. او سبک خاصی دارد و به جزئیاتی توجه می‌کند که من در مربیانی که قبلا داشتم ندیدم. ایده ای که او درمورد فوتبال بازی کردن دارد، خاص و منحصر بفرد است. سبک او را جای دیگری ندیده و تجربه نکرده‌ام."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد