وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود مراسم جشن قهرمانی بوندسلیگا 15-2014 با کیفیت HD به مدت 6 دقیقه

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:59

مرسی
خیلی خوب بود

nima یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 21:30

سلام. دستتون درد نکنه اگه ممکنه ویدئو جشن قهرمانی تو شهر رو برای دانلود اضافه کنید.
یه لینک دارم شاید کمکتون کنه
http://www.bavarianfootballworks.com/2015/5/23/8648679/2014-15-bayern-munich-bundesliga-championship-celebration

راستی الان یاد حرف اون دختر دامن صورتی (تونی کروس) افتادم که گفت من به رئال رفتم تا همه جام ها رو ببرم.

Hossein یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:21

سلام

بدون شرح

بایرن عاشقتم

ارشیا آلمانی و بایرنی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:34

بایرن و آلمان همه جوره عشق هستن، بایرن یعنی روح تو وجودم

manu دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:45

شما هم مجبور نیستى مخالفتت رو تو این سایت اعلام کنى
جنبه بحث رو هم دارم
ولى دوست ندارم کسى تو کاراى خصوصى بازیکنا دخالت کنه
اونا زندگى خودشونو دارن و اصلا مولر دوست داره که لباس زنونه بپوشه
دوست داره تیمشو بخندونه
پاتو تو کفش اونا میکنى که چى بشه
درضمن جوابتو میدم چون رو مخى
خیلىىىى هم رو مخى

manu دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:09

بى نهایت از مدیراى سایت ممنونم که کامنتاى قبلیمو پاک کردن
دوست نداشتم این حرفارو بزنم ولى مجبور شدم
سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد