وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه شدید پیزارو برای ماندن در بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کلودیو پیزارو، مهاجم ذخیره بایرن مونیخ به ماندن در این تیم امیدوار است و دوست دارد اگر حتی مجبور شود بایرن را ترک کند، روزی دوباره به این تیم بازگردد.

کلودیو پیزارو در مصاحبه‌ای اظهار داشت:" باشگاه هنوز تصمیمی نگرفته و با من هم هیچ صحبتی نشده است. من همیشه گفته‌ام که از بودن در اینجا خیلی راحتم و کاملا راضی‌ام، هرچند فصل جاری فصل من نبود و کم بازی کردم. حالا اگر توافقی با بایرن صورت نگیرد، مجبورم روی پیشنهادات دیگرم فکر کنم."
چنانچه پیزارو در بوندسلیگا یک گل دیگر بزند، با رکورد 176 گل به جمع بازیکنان رکورددار گلزنی در آلمان خواهد پیوست، از جمله کلاوس آلوفس و دیتر مولر. اما او در فصل جاری بوندسلیگا مدتی را با مصدومیت دست به گریبان بود و مجموعا فقط در 16 بازی به میدان رفت.
قرارداد این بازیکن 36 ساله اهل پرو با بایرن امسال به پایان می‌رسد. وی افزود:" شرایط مثل دو سال گذشته است. هر بار فصل که تمام می‌شد قراردادم را برای یک سال دیگر تمدید می‌کردم. مسلما امکان ترک باشگاه وجود دارد، ولی تا الان هنوز تکلیف من روشن نیست. من و خانواده‌ام تصمیم‌گرفته‌ایم در شهر مونیخ بمانیم. حتی اگر برای مدتی مجبور شوم در باشگاه دیگری بازی کنم، اما بعد از آن باز به مونیخ بازخواهیم گشت. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
muller شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:30

بیچاره یه زمانی همش گل میزد الان این پپ نیمکت نشینش کرده دیگه نمیتونه بازی کنه من یادم وقتی یوپ کبیر بود توی خیلی از بازی ها بهش بازی میداد توی همشونم دوگل سه گل واسه بایرن میزد

شهروز شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:57

یکی از خوشتیپ ترینهای بایرن

سوپرمانو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 17:49

الهی........
بابا بزارین این خوشتیپ بمونه نامردا حتی روی نیمکت

سوپرمانو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 21:30

هایزنبرگ ازت خواهش میکنم
ما هیچ کدوممون از پپ دل چندان خوشی نداریم
ولی یه سری از حرمتا باید حفظ بشه
با این شیوه حرف زدن فقط ارزش خودت میاد پایین

یک بایرنی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 00:11

با این نظر دادنت آبروی طرفدارای بایرن که هیچ، آبروی هایزنبرگ، دانشمند بزرگ آلمانی رو هم بردی. حداقل اسم اونو دیگه رو خودت نذار!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد