وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال جدایی پیزارو از بایرن قوت گرفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کلودیو پیزارو مهاجم با تجربه تیم فوتبال بایرن مونیخ از احتمال بالای جدایی اش از بایرن مونیخ در پایان فصل خبر داد.

مهاجم پرویی بایرن مونیخ در گفت و گو با سایت بوندسلیگا از عدم تمایل بایرن مونیخ برای ادامه همکاری با وی خبر میدهد.

پیزارو می گوید:" با توجه به اینکه، قرارداد من با بایرن مونیخ رو به اتمام هست و هنوز پیشنهادی برای تمدید نیامده است، مجبورم به پیشنهادهای دیگر توجه کنم، اولویت من برای ادامه فوتبالم بایرن مونیخ است، من اینجا وافعا راحت هستم و تمایلی برای ترک مونیخ ندارم اما ظاهرا آنها من را نمی خواهند و من مجبورم به تیم های دیگر فکر کنم، با وجود اینکه این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب بایرن نداشتم اما تا آخرین لحظه منتظر پیشنهاد بایرن خواهم ماند."

قرارداد پیزارو با بایرن مونیخ پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
بهروز جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 05:46

همیشه دوستت داشتم پیزارو
همیشه با تعصب و بدون حاشیه تلاش کردی. با برد ها خوشحال و با باختها ناراحت شدی
دوست دارم بمونی هرچند رو نیمکت

onlybayern جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 13:06

افرین به پیزارو که اینجوری حتی از نیمکت نشینی تو بایرن حمایت می کنه .. دمت گرم م م م م

افن برگ جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 13:34

از پیزارو به خاطر اینکه تو اوج دوران بازیش بایرنو ول کرد رفت چلسی ناراحتم..ولی در کل بگم لعنت به گذر عمر و پیر شدن

سوپرمانو جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 13:35

اکرچه پیزارو رو خیلی دوست دارم ولی بایرن باید اینده نگر باشه.....

بارون سرخ جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 20:52

همیشه خاطرات خوشی را برام زنده میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد