وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمایل روبن برای تمدید قرارداد با بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن سوپر استار هلندی باشگاه بایرن می تواند تصور این را داشته باشد که قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

او در اظهار نظری در این باره گفت:" شاید من پس از سال 2017 نیز در مونیخ حاضر باشم." 

روبن در بحرانی ترین زمان این فصل با مصدومیت مواجه شد و نتوانست بایرن را همراهی کند عدم حضور او و ریبری دیگر ستاره ی مونیخی موجب شد تا بایرن نتواند با تمام قوا مقابل بارسلونا حاضر شود و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را ترک کرد.

روبن در گفتگویی با اشپورت وان ادامه داد:" بسیاری از فصل را بدلیل مصدومیت از دست دادم اما می توانم بار دیگر به میدان برگردم برای اینکه بتوانم چهار یا پنج سال دیگر نیز در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم بسیار خوشبین هستم." روبن 31 ساله در نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و فصل را از دست داد پیش از این نیز او از ناحیه ماهیچه ی شکم دچار پارگی شده بود و بازی های زیادی را غیبت داشت.

او در پایان صحبت های خود با تمجید از پپ گواردیولا گفت:" او یک مربی بزرگ است و یکی از بهترین های فوتبال جهان است من بسیار خوشجال خواهم بود اگر بتوانم دو یا سه سال بیشتر زیر نظر او کار کنم" 

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
Ehsan پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 01:04

جونم آرین
کاش بازیه امثال روبن و ریبری هیچوقت تموم نشه

سجاد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 01:17 http://tt

روبن یک اسطوره پرنوسان بوده هست بدنش خیلی امادس خداکنه ریبری هم برگرده ب دوران خوبش ولی باخرید اندرسون یاهازار نهایتش رویس میتونیم جاشونو پرکنیم ولی بارهاگفتم بازم میگم اینانباس برن باس بمونن حالارونیمکت سرزمین فرق نداره باس تیم ب امیدروبری نبندیم امیدوارم استرلبنگ دیماریاگریژمان هم نیان اینافانتزین اصن ب سبک قدرتی بایرن نمیان

alireza_asol پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 01:33

اگه پپ تو بازی های ساده و بی اهمیت بهش استراحت میداد و فشار نمیاورد شاید مصدوم نمیشد.

muller پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 02:03

اگه بمونه خیلی خوب میشه چون که میخوان هازارد و دیماریا رو هم بگیرن فصل بعد خیلی قوی میشیم .

سوپرمانو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 09:00

جونم ارین
سر صبحی ماشالاه چقدر خبر خوب زیاد شده
روحم شاد شد

عکس مانزو رو میبینم دلم میگیره
تولدت مبارک پسر دوسداشتنی

دیوونه بایرن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 09:43

مثل روبن توو دنیای فوتبال تکرار نمیشه

بارون سرخ پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 10:31

به نظرم روبن کم کم به پایان فوتبالش نزدیک میشه ونهایتا"یکی دو فصل دیگه میتونه خوب بازی کنه فکر می کنم اگه بایرن روبن بفروشه با پول فروش اون میتونه یه بازیکن خوب اینده دار را به خدمت بگیره .اگه به تیم ملی المان توسالهای 98تا 2004نگاه کنین متوجه میشین که عدم توجه به جوان گرایی چه بلایی سر المان اورد بنظرم تنها خط قرمزهای بایرن مولر و اشتایگر باشن

فرانک پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 10:59

جانشین ریبری از انگلیس می‌آید
، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به دنبال آن است که رحیم استرلینگ را به عنوان جانشین فرانک ریبری به مونیخ بیاورد. این خبریست که روزنامه آلمانی بیلد منتشر کرده. در این گزارش آمده پپ از اینکه ستاره فرانسوی تیمش به دلیل مصدومیت فقط در 15 بازی این فصل بوندس‌لیگا به زمین رفته، ناراحت است و قصد دارد یک بال هجومی در حد ستاره را به تیمش اضافه کند.

رحیم استرلینگ پیشنهاد جدید لیورپول که دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی را برای او به همراه دارد رد کرده و به مسئولان باشگاه گفته می‌خواهد در تابستان از این تیم جدا شود. بیلد نوشته گواردیولا اوایل فصل نیز از برادر خود «پِرِه» که مدیر برنامه است خواسته بوده که با مدیر برنامه استرلینگ تماس برقرار کند و حالا برای دومین بار جهت کشاندن این ستاره 20 ساله به آلمان تلاش می‌کند.

بیلد همچنین در گزارش خود آورده که خرید این ستاره جوان حدود 25 میلیون پوند هزینه خواهد داشت گرچه گواردیولا برای این تابستان حدود 70 میلیون پوند برای خرید ستاره های جدید، بودجه خواهد داشت. تیمهای چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال نیز همگی خواهان خرید استرلینگ هستند. روزنامه بیلد نوشته پپ در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع راست و یک هافبک دفاعی نیز هست.

فرانک پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 11:00

بایرن در تلاش برای تمدید قرارداد با گواردیولادر حالی که یک سال به پایان قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ باقی مانده است و این تیم در دو فصل گذشته در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ناکام بوده است، مسئولان بایرن مونیخ قصد دارند قرارداد این مربی 44 ساله را تمدید کنند. طبق ادعای بیلد دو طرف بر سر تمدید 2 ساله قرارداد (تا 2018) به توافق دست یافته اند و فقط روی بعضی از مسائل توافق نهایی باقی مانده است.

گفته می شود پپ برای تمدید قرارداد خود دو پیش شرط قرار داده است، اولاً اینکه دست پپ در نقل و انتقالات باز تر باشد تا او بتواند بازیکنان مناسب با تفکرات و فسلفه بازی خود جذب کند و دوماً اینکه او پزشک آینده باشگاه را انتخاب کند.

سوپرمانو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 11:53

اخرین بازیمونو تلویزیون پخش میکنه
ذوق مرگ شدم

بایرن مونیخ-ماینتس
شنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
زنده از شبکه ورزش

ARIAN-85 پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:01

خوشحالم که شایعات یکی یکی تکذیب و بازیکنا تمدید میکنن به امید فصلی تازه و با قدرت همیشگی
والبته بدون مصدومیت

ب مثل بایرن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:12

http://lenz.varzesh3.com/#!/m/p/11572 صحنه ای که نویر به پرواز دراومد

مصطفی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:48

بچه ها درسته که روبن و ریبری ستاره های تکرار نشدنیه این سالها بودن و تصور جدایی شون از بایرن واقعا سخته... اما یادمون نره که باید آروم آروم فکر بازیکنای جوون و جایگزین باشیم روح فوتبال آلمان با جوان گرایی همراهه یادمون نره چند سال پیش لام و شواینی چطور وارد تیم شدن و چقدر جوون بودن و با اعتماد به این جوون ها بود که تونستیم در صدر جهان بایستیم... حالا هم باید آمادگی دل کندن رو داشته باشیم هرچند سخت خواهد بود

mahan.vaziri پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:14 http://bayern blogsy

روزم با این خبر تکمیل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد