وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نداشتن تعادل بین دفاع و حمله

 

همواره در فوتبال گفته شده که بهترین دفاع حمله است. به استثنای مربیانی مانند خوزه مورینیو، اکثر مربیان منجمله سرمربی فعلی بایرن مونیخ عقیده دارند که حفظ توپ در وحله نخست امنیت دروازه خودی را تامین می کند.

تیم تخت هدایت گواردیولا دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا را بسیار بی احتیاط آغاز کرد و پس از آن که چندین بار دروازه اش با خطر جدی مواجه شد با تعداد نفرات زیاد در جلوی دروازه خودی متمرکز شد. اما پس از آن بایرن تا انتهای بازی نتوانست دروازه حریف را با تهدید مواجه کند و رکورد صفر ضربه در چهار چوب را به ثبت رساند. در بازی برگشت شرایط کاملا تغییر کرد، بایرن بی محابا حمله کرد اما در دفاع کم آورد و در اوایل بازی دو بار دروازه خود را باز شده دید.

مشابه این اتفاق فصل گذشته در همین مرحله برابر دیگر تیم اسپانیایی رخ داد. بایرن بازی را هجومی آغاز کرد اما با چهار خطر جدی بر روزی دروازه خودی مواجه شد که با خوش شانسی تنها یک بار توپ را از درون دروازه بیرون آورد. در نیمه دوم تیم با اختیاط بیشتری کار را آغاز کرد و جبران را به بازی برگشت موکول کرد. در بازی برگشت تیم به دنبال گشودن دروازه رئال بود که باز هم دو گل در همان بیست دقیقه ابتدایی دریافت کرد.

همان طور که مشاهده می کنید بود و نبود روبن ریبری آلابا کروس مانژوکیچ مارتینز شقیری برنات بن عطیه آلونسو و تیاگو هیچ تغییری در کلیت ماجرا ایجاد نمی کند. پپ گواردیولا نمی تواند تعادل لازم بین دفاع و حمله را ایجاد کند و هر بار که به دفاع یا حمله می پردازد به کلی از دیگری غافل می شود. نکته نه چندان خوشایند داستان آن جایی ست که تیم در این چهار مسابقه با تمامی نفرات خود دفاع کرده و با تمامی بازیکنان به حمله پرداخته، اما نه در حمله موفق بوده و نه در دفاع. فصل قبل بایرن با 10 بازیکن حمله کرد و به غیر از شوت گوتزه در دقیقه 90 بازی حتی یک موقعیت جدی بر روی دروازه کاسیاس ایجاد نکرد. امسال در بازی رفت تیم با 10 نفر دفاع کرد و در نهایت بازی را با 3 گل خورده به تیم میزبان واگذار کرد. نکته قابل توجه این است که بایرن در هر چهار مسابقه مالکیت بیشتری نسبت به حریف داشته است ! 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
م مثل مولر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:26

به نظر من مثال زدن از دو بازى خاص و استثنایى، ملاک و معیار درستى براى بررسى استراتژى یک تیم در طى دو فصل فوتبال نیست.

بایرن در بازى برگشت با بارسلونا گل اول را فقط ببه دلیل اشتباه فردى یک بازیکن در مهار بازیکن حریف، دریافت کرد. تیم نیاز به گل داشت و طبیعى بود که بیشتر حمله کند.

بایرن مونیخ چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:34

پپ بره تعادل همه جارو فرا میگیره...حالا طرفدارای این کچل هی بگن باید زمان بدیم...بابا خراااااااااااااااب کرده..این پپ خیلییی لجباز و دموده اس..

سوپرمانو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 20:33

منطقی باشیم.خداییش سر بازی برگشت با بارسا تاحد مناسبی بین دفاع حمله تعادل ایجاد شده بود....20شوت سمت دروازه بارسا در حمله و خنثی کردن نسبی مسی و نیمار در دفاع

امیدوارم که کچل واسه این فصل مخشو به کار بندازه

هایزنبرگ عزیز ازت یه خواهش دارم
اینکه عزیز من عصبانی میشی جلو دهنتو نگه دار فحش نده
اگرم فحش میدی به همین فحشای معمولی(کث.افت و بیش.عور و....)اکتفا کن و بیخیال فحشای نام.وسی شو

مدیرای وبلاگ ببینن فحش تو سایت زیاده دوباره میشه همون اش و همون کاسه هفته پیش
باید 3-4ساعت معطل بشیم تا کامنتامون تائید و ثبت شه

جون سوپرمانو بیخیال شو داداش

بارون سرخ چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 20:49

پپ باید این موضوع را درک کنه که تیکی تاکا یک سیستم منسوخ و شکست خورده است که دیگر کارایی ندارد نمونه این شکستها بازی بارسا .اینتر بارسا چلسی ..بایرن ریال .بایرن بارسا وتیم ملی اسپانیا در جام جهانی اگر دقت کنید تقبل پپ و مورینیو در لا لیگا در فصل اول کاملا" به سود بارسا بود ولی در فصل سوم تقابل این دو دیدگا این رئالیها بودند که پیروز از میدان خارج میشدن .بنظر میرسید پپ در بارسا به بمبست تاکتیکی خورده بود تا جایی که خیلی از کارشناسان این موضوع رادلیل جدایی پپ می دانستند.حالا چه اتفاقی افتاده که پپ در بایرن که دارایه مکتب متفاوتی میباشد همچنان اسرار بر این سیستم دارد نمیدانم .پپ باید قبول کند که بیشتر سیستمهای فوتبال بعد از مدتی کارایی خود را از دست میدهند مثل سیستم 3.5.2که هیتسفیلد مبده ان بود وبا ان بایرن را قهرمان اروپا کرد ولی در حال حاضر کمتر مربی حاضر به ریسک کردندر مورد استفاده از این سیستم است

مکتب استقلال و آلمان کبیر. چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 22:53

لیگ روس و عرب و گلیزر و مالزی و...(انگلیس)را کلی مسخره کنید و بهش بخندید:)

بایرن چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 23:02

بایرن مونیخخخخخخخخ
کافر همه را به کیش خو پندارد
لطفا القاب خودت رو به دیگران نسبت نده

m-bavaria پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 04:28

بایرن جان حرص نخور
ایشالا پپ هم یه فصله دیگه میره منچستر سیتی شما هم باهاش میری فقط یه چیزی من فک کنم منچستر سیتی تو ایران کلوپ هواداران نداشته باشه از الان به فکر ساخت یه کلوپ باش .

یک بایرنی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 11:59

m-bavaria عزیز
خوب بایرن راست میگه دیگه. خواستید انتقاد کنید ولی چرا وضعیت ظاهری طرفو به رخش میکشید!
انقدرم هم هرکی میاد از پپ حمایت میکنه را به بارسا و اینور اونور نچسبونید. بایرن تا طرفدارایی مثل شما داشته باشه دیگه دشمن لازم نداره. هر کی میاد اینجا این نظراتو میبینه خود به خود در میره. لازم نیست دیگه شما بگی کی بره و کی بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد