وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیش‌بینی گزارشگران از لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لیگ قهرمانان اروپا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی برخی از کارشناسان فوتبال دنیا، این لیگ را با کیفیت تر از رقابت های جام جهانی می دانند.

 

همه شانس دارند جز یووه 

لیگ قهرمانان اروپا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی برخی از کارشناسان فوتبال دنیا، این لیگ را با کیفیت‌تر از رقابت‌های جام‌جهانی می‌دانند. به همین بهانه در حالی که چهار تیم یوونتوس ،‌رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و بارسلونا در نیمه‌نهایی حضور دارند به سراغ چند گزارشگر مطرح فوتبال کشورمان رفتیم تا نظرات آنها را جویا شویم. در زیر نظرات پیش‌بینی آنها را ملاحظه می‌کنید؛

 

عادل فردوسی‌پور: شک نکنید بارسا قهرمان خواهد شد 

عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 و گزارشگر فوتبال ایران در مورد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید: در نیمه نهایی و در دیدار یوونتوس و رئال مادرید فکر می‌کنم یوونتوس به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد و رئال را در این مرحله حذف کند چرا که رئالی‌ها اغلب مقابل این تیم ایتالیایی مغلوب شده‌اند. در دیگر دیدار هم بارسلونا، بایرن مونیخ را با گواردیولا حذف می‌کند تا یک پای فینال باشد.
عادل در ادامه گفت: در فینال هم پیش‌بینی می‌کنم بارسلونا با شکست دادن یووه قهرمان خواهد شد، این بارسلونا با مثلث تهاجمی‌اش بسیار خطرناک است و در بهترین شرایط به سر می‌برد بنابراین شک نکنید بارسلونا جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

 

مزدک میرزایی : دوست دارم یوونتوس و بارسا فینالیست شوند ولی... 

مزدک میرزایی هم درخصوص نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینچنین می‌گوید: خیلی دوست دارم یوونتوس کبیر رئال را شکست دهد اما خب رئال خیلی قوی‌تر است و شانس پیروزی این تیم اسپانیایی بالاتر است. در دیگر دیدار هم بایرن بدجوری تشنه قهرمانی است و با حذف بارسلونا راهی فینال می‌شود. متأسفانه علی‌رغم میل باطنی‌ام که دوست دارم یوونتوس و بارسلونا راهی فینال شوند، بایرن و رئال فینالیست خواهند شد و در فینال هم بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود قهرمان می‌شود، فکر می‌کنم نوبتی هم که باشد نوبت قهرمانی باواریایی‌هاست.

 

پیمان یوسفی : بایرن در خانه جشن قهرمانی می‌گیرد 

پیمان یوسفی گزارشگر با سابقه فوتبال ایران در مورد پیش‌‌بینی لیگ قهرمانان اروپا اعتقاد دارد رئال مادرید کار راحتی برابر یوونتوس دارد و با تفاضل 2 گل در بازی رفت و برگشت راهی فینال می‌شود. در دیگر دیدار هم بایرن‌مونیخ در یک بازی فشرده و نزدیک بارسلونا را با تفاضل یک گل در مجموع دو بازی رفت و برگشت مغلوب می‌کند و حریف رئال خواهد شد.
یوسفی در مورد قهرمانی نیز گفت: بازی فینال بین دو تیم رئال و بایرن یک دیدار جذاب خواهد شد ولی این تیم بایرن‌مونیخ است که قهرمانی را در خانه جشن می‌گیرد.

 

محمدرضا احمدی : بایرن بی‌رحم است ولی رئال قهرمان می‌شود 

محمدرضا احمدی مجری برنامه به اضافه فوتبال و گزارشگر فوتبال اعتقاد دارد رئال مادرید بسیار خوش‌شانس است که حریف یوونتوس شده و می‌گوید: واقعا خوش به حال رئالی‌ها که چنین شانسی آوردند و حریف یوونتوس شدند، رئال راحت از پس یوونتوس برمی‌آید تا فینالیست شود. در دیگر دیدار هم دوست دارم بارسلونا به فینال صعود کند تا شاهد ال‌کلاسیکوی دیگری باشیم اما منطق می‌گوید بایرن مونیخ فینالیست می‌شود.
احمدی فینال را اینطور پیش‌بینی می‌کند: بایرن مونیخ تیم بی‌رحمی است ولی شانس قهرمانی رئال بیشتر است چرا که رئالی‌ها سابقه خوبی در فینال این مسابقات دارند و نشان دادند اگر فینالیست شوند، قهرمانی را از دست نمی‌دهند!

 

محمد سیانکی: رئال در ضیافت پنالتی‌ها قهرمان می‌شود 

محمد سیانکی، گزارشگر فوتبال کشورمان طرفدار دو آتیشه رئال است و درباره نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید: شک نکنید رئال مادرید، یوونتوس را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست خواهد داد. رئال اتلتیکو مادرید را شکست داده بنابراین کار سختی برابر یوونتوس ندارد. در دیگر دیدار هم بعید می‌دانم بارسلونا زورش به بایرن‌مونیخ برسد، تیم گواردیولا خیلی هماهنگ و با صلابت بازی می‌کند بنابراین بارسا شانسی برابر بایرن ندارد.
سیانکی در مورد قهرمان این دوره لیگ قهرمانان اروپا گفت: پیش‌بینی بازی فینال بسیار سخت است و هر دو تیم رئال و بایرن شانس قهرمانی دارند اما حدس می‌زنم بازی با مساوی به پایان برسد و در ضیافت پنالتی‌ها، رئال‌مادرید قهرمان می‌شود تا یازدهمین قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.
 

منبع

نظرات 33 + ارسال نظر
محمدرضا اشتایگر سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:19

همتون برید گمشید عوضی ها از همتون بدم میاد

M.S.G سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:32

گل گفتی محمدرضا همه شون بدرد نخورن...چشممون نزنن خوبه
ما مصدوم زیاد داریم اما من خودم با هر نتیجه ای بازم عاشق تیمم هستم به امید پیروزی فقط خداکنه داور به نفع اونا سوت نزنه

GERMANY سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:37

یه جند نفرشون نظر خوبی دادن در مورد بایرن ولی بقیشون برن کم شن به خصوص عادل فردوسی بور.....

سوپرمانو سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:40

فک کنم تو ازمون ورودی صدا و سیما مهمترین سوالش اینه که
ایا شما آنتی بایرنی و آنتی آلمانی اید؟؟؟
اگه جواب منفی باشه بدون توجه به سایر سوالا طرف حذف میشه
واگه جواب مثبت باشه بازهم بدون توجه به سایر سوالا طرف صددرصد استخدامه با حقوق و مزایای عالی

mohammad سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44 http://bayern.blogsky.com

جالب بود

Dr.sina سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:50

این فردوسی پور انگلیس رو هم قهرمان جام جهانی ٢٠١٤ پیشبینی کرده بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mil@d سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 01:16

آخه واسه پیش بینی اینا تره هم خورد نمی کنن، گزارشگری که بیطرف نباشه به خدا باید از کار بی کارشه، بیخود اینا میخوان خودشونو بزرگ کنن. کمم اعصابمونو موقع گزارش خورد نکردن به شخصه من ترجیح می دم فوتبال رو از هر شبکه غیر اینا به اصطلاح گزارشگرا ببینم.
ZDF رو عشقه که بازی رو مستقیم میزاره.

issa سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 06:03

جالبه،همشون طرفدار لیگ برتر هستن،عادل:لیورپول و انگلیس،مزدک:چلسی وبعدایتالیا،یوسفی:ارسنال،خیابانی:منچستر،من میگم ادم حداقل طرفدار تیمهای پرقدرت لیگ اروپا باید باشه،مثه میلان،بایرن،ریال،بارسا،نه تیمای فکستنی و ضعیف خخخخخخ

bavaria سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 06:19

هیچ وقت بازیهای بایرن و المانو با گزارش اینا نگا نمیکنم رو اعصابن و بد شگون

G.Elber سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 08:39

په کو سرهنگ؟؟
کو استاد خیابانی؟؟؟ :))

احمد سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 08:59

تو باریدورتموند و بایرن فردوسی پور گفت چه تیم پر قدرتیه این بایزن مونیخ جه برسه وقتی مصدوما بیان بازی زیر و رو شد روبن مصدوم و باختیم

onlybayern سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 09:48

بچه ها به امید اینکه چهارشنبه شب بازم هر کدوم از این گزارشگرا که بودن مخصوصا فردوسی پور مجبور بشن با هر گل بایرن به زور از المانیهای پر افتخار تعریف کنن .... به امید پیروزی

کریس سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:15

بابا سگ سلونا از سوسیداد باخت اونوقت شما نمی تونین ببرینش
پیف

mahya سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:16

هر کسی نظری داره. باید به نظر همه احترام گذاشت. ولی شک نکنید امسال بایرن قهرمانه.

رضاباستیان سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:23

سلام دوستان
باباهمشون بجز عادل ماروبردن فینال که......
ماان شاء الله بریم فینال بعدش هم خداکریمه

شهریار بارسایی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:26

من یه بارسایی 2آتیشم.عادلانه قضاوت کنید.بایرن و بارسا بهترین تیمای نیمه نهایی هستن.خودم ترجیح میدادم فینال بخورم بهم.خوب طبیعیه دوست داشته باشم بارسا ببره.انصافا یوونتوس و ریال تیماشون در حد قهرمانی نیست.بازی چشم نواز بایرن و بارسا کجا بازی یه مشت پولدار کجا؟رئال که فقط پول خرج میکنه و ستاره مخره آخرش هیچی.یوونتوس دلش به اس کودتو خوشه اونم با اختلاف.آخرین بازیکنی که از آکادمی ریال اومد کی بود؟موراتا؟خسه؟اینا بازیکنن؟یه نگاه به ترکیب بایرن بندازین؟بارسا چطور؟به نظرم برنده بازی بارسا بایرن قهرمان لیگ قهرمانان میشه.امیدوارم بازی جذابی رو ببینیم.آرزوی موفقیت برای تیمتون.
ما یه تیمیم،بهترین تیم تاریخ،همیشه برنده چون بارسلونا هستیم.
بارسا فراتر از یک باشگاه
زنده باد بارسا
زنده باد بارسا
زنده باد بارسا

داریوش سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:41

بایرن امسال پتانسیل شکست دادن هرتیمی را دراین فصل داشت حتی کارشناسان گفته بودن امسال رئال به بایرن بخوره شکست میخوره.واقعا بایرن ژخته تر و قدرتمند تر و منسجم تراز سال قبل بود.فقط مصدومین زیاد شانس مارو پایین آوردن. وا قعا اگه بایرن یه پای فینال نباشه فینال در برلین برای هر آلمانی زهر مار خواهد بود و همان حسی را دارد که انگلیسیها دو سال قبل داشتن.قابل تصور نیست.به امید قهرمانی در برلین

شهریار بارسایی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:45

دوست عزیز فقط بارسا به سوسیداد باخت؟رئال نباخته؟ یوونتوس به پارمای آخر جدول نباخت؟خود شما با اون همه ادعا به گلادباخ نباختین؟با اشتباه نویر؟به پورتو نباختین؟ این با خت ها یه بار اتفاق افتاده و یا دور رفت و یا برگشت تیم قوی تر برده و بازی باخته رو جبران کرده.دلیلش هم اینه این فوتباله و بقیه ورزشا نیست

امیر سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 11:10

فقط یونتوس.عاشقشممم.به امید قهرمانی

mohsen lahm سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:00

اقای عادل پور فردرپس درسته بهترین گزارشگر ایرانی و ضد فوتبال المان مخصوصا بایرن مونیخ

ولی خیلی حال می کنم همیشه فوتبال المان کون تو سوزونده و امسالم بایرن با برد بارسلونا

بیشتر کون تو می سوزونه

n j r سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:31

بارسلونا قهرمان میشود احسنت به عادل خان

بایرن سلطان سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 http://gravatar.com

بایرن به راحتی قهرمان می شود اینا همه خفشن

سوپرمانو سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:32

اینارو ولش کن خبرو بچسب:
نویر: به مسی ثابت می کنم چه کسی بهتر است
دروازه بان آلمانی در مصاحبه با اکیپ گفت:" من برای مسی و دستاوردهایش احترام زیادی قائل هستم. ولی در تقابل ما در زمین، برای من حیاتی است که نشان دهم چه کسی بهترین است. در جام جهانی نیز همین کار را کردم و نتیجه اش عالی بود. باید از آمادگی فیزیکی، شخصیت و بی رحمیمان، به خوبی استفاده کنیم. دیدار مقابل بارسا، یک فینال پیش از فینال است. هدف ما رسیدن به برلین است. دو سال پیش در دیدار مقابل بارسا، نتیجه خوبی مقابل آنها کسب کردیم. حال اینبار، آنها مصدومی ندارند و مسی در بهترین فرمش قرار دارد و ما چندین بازیکن کلیدی را به خاطر مصدومیت نداریم."

F-BAVARIA سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:40 http://bayern.blogsky.com

هر وقت دیدی دشمن و بد دهن زیاد داری بدون موفقی


بایرنی که این همه بد میگن ازش چون هر کسی به گونه ای زخم خورده ی بایرنه و باعث شده از امیداشون دور بشن ...

به امید قهرمانیه تیم عزیز بایرن .

فرانک سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:25

نویر: به مسی ثابت می کنم چه کسی بهتر است

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، کری خوانی برای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی را پیش از بازی شروع کرد و گفت که به مسی نشان می‌دهد چه کسی بهتر است.دو تیم بایرن و بارسا، فردا شب در نوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت . مسی و نویر پیش تر هم در جام جهانی و چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفته بودند که مسی موفق به بازکردن دروازه نویر نشده بود.
دروازه بان آلمانی در مصاحبه با اکیپ گفت:" من برای مسی و دستاوردهایش احترام زیادی قائل هستم. ولی در تقابل ما در زمین، برای من حیاتی است که نشان دهم چه کسی بهترین است. در جام جهانی نیز همین کار را کردم و نتیجه اش عالی بود. باید از آمادگی فیزیکی، شخصیت و بی رحمیمان، به خوبی استفاده کنیم. دیدار مقابل بارسا، یک فینال پیش از فینال است. هدف ما رسیدن به برلین است. دو سال پیش در دیدار مقابل بارسا، نتیجه خوبی مقابل آنها کسب کردیم. حال اینبار، آنها مصدومی ندارند و مسی در بهترین فرمش قرار دارد و ما چندین بازیکن کلیدی را به خاطر مصدومیت نداریم."

فرانک سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:37

بایرن قهرمانه شک نکنید تا وقتی مانوئل هست غم نداریم تا وقتی روبرت . توماس هستند مشکلی در گل زدن نداریم تا وقتی رئیس و تیاگو عالی بازی کنند بازیکنان حریف به خط دفاع نمیرسند
کاپیتان که توصیفات در موردش زیاده .فرانک و آرین هم نادرن هیچ کس مثل این دو نیست .نباید فردا شب جای خالی فرنک،آرین و داوید فردا شب حس بشه با یک نتیجه خوب به مونیخ برگردین و با حمایت هواداران به فینال برسین.
برلین مال ماست

31-21-1 سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:38

بهترین ترکیب به نظر من


نویر

رافینیا بن عطیه بواتنگ

برنات مارتینز شواینی لام

تیاگو مولر

لواندوفسکی

GERMANY سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:02

اوهوی اشغال کریس دهنتو ببند تا دهنمو باز نکردم شما برو به فکر تیم کوه خودت باش که یه موقع جلو یوونتوس سوراخ نشن رعال امسال هیج شانسی نداره بس دهنتو ببند به خدا اکه این الکری رعال رو سوراخ کنه تا اخر عمرازش سباسکزارم.....به امید قهرمانی بایرن و سوراخ شدن رعال

ارش سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:29

این اشغالو از بس که بهشون مفت دادن خوردن فکر میکنن همه جای دنیا اینجوریه وقتشه تشریفشونو از صدا و سیما ببرن اعضای جدید بیان برای موفقیت در فوتبال امروز برنامه و تاکتیک مدیریت روش و اصول علمی و... همه باهم تشکیل یه مجموعه ی پر قدرت و موفق رو میدن ما هم به خاطر این طرفدار فوتبال آلمان هستیم که به صورت مستمر و با نظم این روند رو حفظ میکنن و ادامه میدن حتما هم که یک تیم که نباید قهرمان بشه تا تیم خوبی باشه تیم خوب تیمی هست همیشه مدعی باشه مثل بایرن که توی هر دهه 70 80 90 2000و الان هم همیشه مدعی بوده تیمهایی مثل بارسا و رئال و یووه یکی دوسال خیلی خوبن بعد برای چند سال گاهی هم یک دهه خبری ازشون نیست چلسی سال 2012 قهرمان شد دیگه تبدیل شده به یک تیم درجه دو همین بارسا از سال 2011 به بعد خبری ازش نبود تا الان .رئال هم که از سال 2002 تا پارسال یه تیم درجه دو بود یووه هم که دیگه هیچی

حسین باواریایی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:18

پپ به درد بایرن نمیخوره عشق است یوپ کبیر

فریا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:29

من اصلن فک نمیکردم بایرن اینهمه طرفدار داشته باشه.بایرن قهرمان میشه

هادی بارسایی هشتصد آتیشه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 22:57

شک نکنین بارسا قهرمانه با درخشش کینگ مسی رونالدو هم باید صد سال دیگه جلو مسی لنگ بندازه با اون دروازه خالیاش مسی نشون داد که هیچکس حتی نویر جلودارش نیست

بارسلون جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:23

بارسلون عالی بود بایرن رو که نابود کردن و انتقامی سختی گرفتن وقتی تو خود المان قهرمان بشیم دیگه نمک رو زخم بایرن پاشیده میشه..........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد