وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: از نمایش بازیکنان بایرن راضی هستم

http://s4.picofile.com/file/8183610542/1073392033_pep_guardiola_dpa_20150419_155427_1Zr6o0otLlef_Small_.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن که قهرمانی خود در بوندسلیگا را حتمی کرده است، شب گذشته در زمین لورکوزن با دو گل مغلوب شد.  

این شکست در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا موجبات نگرانی هواداران بایرن را فراهم ساخته اما گواردیولا در نشست خبری پس از بازی از بازی تیمش ابراز رضایت کرد و گفت:" بازی بسیار نزدیک و پرتنشی بود. ما باید شانس های گلزنی بیشتری خلق می کردیم با این وجود از نمایش تیمم راضی هستم. بازیکنان جوانی که به میدان فرستاده بودم نیز خیلی خوب جواب دادند. ما از فرصت هایمان خوب استفاده نکردیم ولی لورکوزن برعکس ما از دو شانش خوبش نهایت استفاده را برد و دو گل زد. همینکه بازیکنی از جمع ما مصدوم نشد خیلی مهم است." 

مانوئل نویر هم پس از پایان بازی گفت: "وقتی که ما فرصت گشودن دروازه لورکوزن را داشتیم از موقعیت های خود استفاده نکردیم. هنگامی که یک بازیکن با چنین مهارتی در زدن ضربات کاشته در تیم حریف وجود دارد، هر لحظه امکان دارد که دروازه شما باز شود. هیچ بازیکنی صدمه ندید  و این مهم ترین نکته و هدف برای ما بود."


منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
سوپرمانو یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 19:29

طبق معمول.....


http://www.tarafdari.com/خبر/318719/لواندوفسکی-و-ماسک-محافظش-آماده-رقابت-با-بلوگرانا-عکس#gsc.tab=0

بایرن یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 21:12

سوپرمانو جان تو هم داداش طبق معمول .....

بایرن یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 21:37

در آخرین اخبار منتشر شده، ماتیاس سامر گفته بود پزشکان تیم و خود این بازیکن تصمیم خواهند گرفت که او بازی کند یا نکند و هیچ مسابقه‌ای در دنیا آنقدر مهم نیست که کسی سلامتی‌اش را به خاطر آن به خطر بیندازد.
با این وجود لواندوفسکی لحظاتی پیش در توئیتر خود نوشت:" من آماده‌ام. پیش به سوی چالش بعدی."
لازم به ذکر است این بازیکن در بازی سه‌شنبه هفته گذشته بین بایرن و بروسیا دورتموند که در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان برگزار شد، بعد از برخوردی شدید با میچ لانگراک ،سنگربان دورتموند، به شدت آسیب دید و بعد از معاینه پزشکان مصدومیت وی را شکستگی بینی، فک و ضربه به جمجمه اعلام کردند. کارل هاینس رومنیگه گفته بود ممکن است روبرت با استفاده از ماسک بتواند بازی کند.
آنچه مشخص است با غیبت روبن، ریبری، آلابا، باداشتوبر و لواندوفسکی باواریایی‌ها برای حضور در نیوکمپ بضاعت بسیار کمی دارند.

onlybayern یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:39

امیدوارم هرکی میخواد خوب بازی کنه بازی کنه حتی وایسر دوستان ریبری اگه بیاد هم اماده نیست..اگه روز خوبمون باشه می تونیم نتیجه راضی کننده بگیریم اونجا گل بزنیم حله تو الیانز کارشون تمومه

سوپرمانو یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:03

داداش بایرن
پپ از وقتیکه اومده بایرن همش درحال افتخار کردنه
ادم فک میکنه انگار از گل گهرسیرجان پاشده اومده بایرن چنین بازیکنایی به خودش ندیده
واسم ناجور عجیبه

محمد آلمانی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

بچه ها کسی خبر داره ریبری میرسی یا نه ؟
آلابا کی مصدومیتش رفع میشه ؟

بایرن یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:13

سوپرمانوی عزیز الان مخصوصا بدترین و مهمترین مقطع فصل هست کلی مصدوم و ۲ بازی حساس مربی باید از بازیکناش در مصاحبه های مطبوعاتی و کلا عموم حمایت کنه.بنظرت باید میگفت اگه گوتزه تک به تکاش گل میشد میبردیم اونوقت چی از بازیکن میموند برا جلو بارسا؟؟

احمد یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:45

راستش نمی خوام موهومی فکر کنم اما این همه مصدوم و پنارنی خراب کردن های عجیب تو باری دورتموند ادم رو وادار می کنه فکر کنه تیم طلسم شده

سوپرمانو دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:05

حرف شما متین ودرست داداش بایرن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد