وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش رسانه‌ها به برد باواریایی‌ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریات مختلف در تحلیل‌هایی که امروز منتشرکردند، بازی شب گذشته بایرن مونیخ و پورتو را که با نتیجه برد 6 بر یک به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت، پوشش دادند.

 

 

نشریات انگلیس

*دیلی‌تلگراف:

دیشب، شبی بود که بایرن درخشید و پپ گواردیولا خیلی چیزها را کسب کرد اما شلوارش را به خاطر پاره‌شدن از دست داد!

*گاردین:

خون به مغز پورتو نرسید و بایرن کاری کرد پرتغالی‌ها به سکته بیفتند. این بایرن با این نمایش خارق‌العاده‌اش،‌رویایی بود.

* دیلی‌میرر:

 بایرن با نتیجه 6 بر یک، پورتو را تکه‌تکه کرد. بعد هم راهش را گرفت و به نیمه نهایی صعود کرد. بازی در آلیانس‌آره‌نا، نمایش از فوتبالی خیره‌کننده و ظریف بود.

*دیلی میل:

 قبل از بازی می‌گفتند بحران؟ کدام بحران؟ واقعاً تیمی بحرانی می‌تواند چنین فوتبال خیره‌کننده‌ای نشان دهد؟ بعد از این باید آرزو کنیم همه تیم‌ها بحرانی شوند که این چنین بدرخشند. 

 

نشریات ایتالیا 

*گازته‌دلواسپرت:

گازته دلواسپرت، روزنامه ورزشی معتبر چاپ شهر رم تیم ژرمنی را به موشکی نابودکننده تشبیه کرد. این نشریه نوشت: بایرن در این شب بیادماندنی موشک تورنادویی بود که پورتو را هدف قرارداد و ویران کرد. بایرن وقتی از دقیقه یک حمله کرد،‌ پورتو اشتباه پشت اشتباه مرتکب شد. مجموعه این اشتباهات پیشکشی پرتغالی‌ها، منجر به برتری خیره‌کننده 5 بر صفر بایرن در پایان نیمه اول شد.بایرن صعود کرد و بیرحمانه حریف پرتغالی‌اش را کنار زد.

*کوریردلواسپرت:

روزنامه ورزشی دیگر ایتالیا یعنی کوریر دلو‌اسپرت هم به بازی دیشب بایرنی‌ها اینگونه نگاه کرد: بایرن امان نداد. مثل همیشه بیرحم بود. با این بازی بایرن، بایرن همیشگی شد.

*کوریردلوسرا:

روزنامه کوریردلوسرا‌،نشریه پرمخاطب نیز در بخش ورزشی خود نوشت: بعد از بازی رفت، پورتویی‌ها مدعی بودند فوتبال واقعی بازی کرده و بایرن را 3 بر یک شکست داده‌اند. اما فوتبال واقعی در اصل در آلیانس‌آره‌نا به نمایش درآمد. جایی که بایرن کلاس آموزشی 90دقیقه‌ایی برای پورتو با 6 گل برپا کرد.

در این کلاس آموزشی باواریایی‌ها، زیبا‌ترین بازی فصل جاری لیگ قهرمانان را به معرض نمایش گذاشتند. این یک نمایش دیدنی بود که سال‌ها در یاد و خاطره مردم باقی خواهد ماند.

*لااستامپا:

روزنامه معتبر لااستامپا هم در بخش ورزشی خود تحلیلی بر پیکار مونیخی‌ها مقابل پورتو داشت. این نشریه نوشت:یک مرتبه بایرن زیر و رو شد. آن بایرن شکست خورده هفته قبل کجا،‌این بایرن غول‌آسا کجا؟ البته این غول خفته یک پیام ساده برای دنیای فوتبال داشت: ساده باش و زیبا بازی کن! با همین زیبایی گواردیولا دل خیلی‌ها را تسخیر کرد. 

 

نشریات پرتغال
*پوبلیکو:

روزنامه پوبلیکو دیگر نشریه‌ای بود که از بازی بایرنی‌ها حرف زد. گزارشگر این نشریه نوشت:

یک فاجعه‌تمام‌ عیار! 22 دقیقه هولناک برای پورتو مثل پتکی ویران‌کننده بود. قبل از بازی می‌شد گفت هیچ‌کس انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت.

 

*دیارو دونوتیسیاس:

این روزنامه هم چنین نوشت: بایرن مثل زلزله پورتو را لرزاند و بعد از رویش گذشت. چه کسی فکرش را می‌کرد نیمه اول تمام شود و 5 گل در کیسه پورتویی‌ها باشد؟ در این حال جکسون مارتینز تنها پورتویی بود که دنبال خلق یک شگفتی به تنهایی بود. اما او نتوانست مقابل قدرت ویرانگر بایرن دوام بیاورد.

*آبولا:

برد 6 بر یک یعنی از تاج و تخت انداختن پورتو به زمین. با این حال 300 هوادار متعصب اژدهای خفه شده را در فرودگاه تنها نگذاشتند و مهر و محبت خود را یکبار دیگر به تیم ثابت کردند.

نظرات 3 + ارسال نظر
جمال پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 10:45

بایرن قهرمانه

Aylar پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 12:55

نوشته ی دیلی میل خیلی قشنگ بود !

روبن پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 13:02

عجب لقب هایی گذاشتن افرین ادامه بدید چون یه بازیکن مثل کروس نمک نشناس نرفته از مونیخ شاخ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد