وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکوردهای بایرن پس از بازی با پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیروزی پر گل بایرن مونیخ آلمان در مقابل اف سی پورتو از پرتغال در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت رکوردهای جدیدی در تاریخ باشگاه و این رقابت ها همراه بود.


1. برای اولین بار در تاریخ، بایرن توانست شکست با بیش از یک گل در بازی رفت را در خانه جبران کند و به دور بعدی راه پیدا کند.

3. جروم بواتنگ بهترین مدافع این فصل لیگ قهرمانان در کارهای تهاجمی است. گل دقیقه 22 او سومین گل او برای بایرن در این فصل بود.

4. بایرن برای چهارمین سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کرد. این بهترین رکورد بایرن است و فقط بارسلونا رکوردی بهتر از بایرن دارد (شش نیمه نهایی پیاپی از 2008 تا 2013) و رئال مادرید در صورت صعود به نیمه نهایی امسال به پنجمین نیمه نهایی پیاپی خود خواهد رسید. 

5. بایرن با 5 گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند اولین تیمی لقب گرفت که موفق می شود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در یک نیمه 5 گل بزند.

27. گل چهارم بایرن که با شوت توماس مولر به ثمر رسید 27مین گل او در لیگ قهرمانان بود. با این گل او بهترین گلزن آلمانی این رقابتهاست و از ماریو گومز با 26 گل عبور کرد. نفرات بعدی لیست میشائیل بالاک (16) میروسلاو کلوزه (14) کارستن یانکر (13) هستند.

30. بایرن در این فصل لیگ قهرمانان با 30 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد. بعد از بایرن پورتو با 24 گل قرار دارد! دو تیم بعدی بارسلونا با 23 و رئال مادرید با 21 گل زده هستند. همچنین بایرن فقط یک گل دیگر با رکورد قبلی خود (31 گل زده) که در فصل رویایی 2013 ثبت کرد فاصله دارد.

100. بازی دیشب برای پپ گواردیولا یک رکورد ویژه دیگر هم در بر داشت. جدا از پیروزی دلچسب مونیخی ها، سرمربی کاتالانی یکصدمین حضور خود بر روی نیمکت باواریایی ها را تجربه کرد.آمار او خیره کننده است. 76 پیروزی 12 تساوی فقط 11 شکست. همچنین او هرگز از کارش اخراج نشده.

350. گل اول بازی که در دقیقه 14 وارد دروازه پورتو شد 350 امین گل بایرن در رقابت های لیگ قهرمانان بود. این گل همچنین از جهتی دیگر بسیار نادر بود. تیاگو آلکانتارا آخرین بار سه سال پیش (در ماه آوریل 2012 زمانی که هنوز در بارسلونا بازی می کرد) با ضربه سر گلزنی کرده بود.

433. گلی که جکسون مارتینز در دقیقه 73 وارد دروازه بایرن کرد اولین گل خورده باواریایی ها در این فصل لیگ قهرمانان در خاک خودی بود. پیش از این گل بایرن 433 دقیقه در آلیانز آرنا گلی دریافت نکرده بود. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بیرهوف چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 18:56

تنها تیمی که دوست دارم بایر لهش کنه اث میلانه.چون.چندین بار بایرو حذف کرده.کلا" از ایتالیا خیلی عقده دارم.ولی با این اتحادی که بین تیم ایجاد شده خصوصا با بازگشت مصدومها قهرمان میشیم.زنده باد مانشافت.

GERMANY چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:35

نه داداش کلا تیم ملی المان با تیم ملی ایتالیا با هم تو رقابتن نه فقط تیم های باشکاهی هر جند لیک ایتالیا به بای لیک المان نمیرسه ولی تیم های ملیشون با هم تو رقابتن راستی فوتبال ایتالیا الان خیلی افت کرده و فوتبال المان تو اوجه جه جورررررررررررر ولی من دوس دارم بایرن حسابه رعال رو برسه حالا امشب معلوم میشه صعود میکنه یا حذف میشه تا همین جاشم به زور داوری اومدن بالا شالکه باید حذفشون میکرد که نشد ولی بیان بالا خیلی خوبه واسشو کنار کذاشتیم...این تیم های باشکاهی اسبانیا اخرش به کجا ختم میشه تیم ملی که تیم ملیشون هم هیجی نداره بیش به سوی باره کردن رعال بارسا هم باشه بد نیست خیلی هم خوب میشه خخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد