وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - پورتو؛ باواریاییها به دنبال بازگشت رویایی

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در مهمترین بازی از شب اول دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و پورتو پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مکان و زمان بازی:

آلیانس آرنا شهر مونیخ

سه شنبه 1394/02/02 ساعت 23:15

 

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

 

تحلیل اجمالی بازی:

تیم شگفتی ساز پورتو که در بازی رفت موفق شد در عین ناباوری، حریف قدرتمند و مدعی خود را با حساب 3-1 شکست بدهد، در شرایطی پا به میدان آلیانس آرنا خواهد گذاشت که قطعاً لوپتگوی و شاگردانش به خوبی می دانند بازی کردن در زمین بایرن مونیخ کاری بسیار سخت و دشوار برای آنها بود.

آبی و سفیدهای پرتغالی، در بازی رفت با ارائه یک پرسینگ بی نقص و فشرده کم اشتباه توانستند در تمامی نقاط زمین حریف خطرناک خود را کنترل کنند و حالا در بازی برگشت نیز بدون تردید با همین شیوه بازی خواهند کرد تا بلکه بتوانند با کسب یک تساوی و یا باخت با اختلاف گل حداقل، زمین حریف را ترک و کنند و بعد 11 سال راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند.

در طرف دیگر زمین، پپ گواردیولا که به گفته خودش سخت ترین دوران مربیگری خود را تجربه می کند، به دنبال این است تا مردان تیمش را با بهترین شرایط و انگیزه ممکن روانه میدان کند تا با انجام یک بازی حساب شده و تهاجمی، نه تنها با شکست حریف خود به مرحله بعد صعو کنند، بلکه بعد از شکست نابورانه بازی رفت، در این دیدار اعاده حیثیت کرده باشند.

بایرن مونیخ که در بازی رفت چندین ستاره اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و از طرف دیگر بازی رفت را بیشتر به علت اشتباهات فردی مدافعینش به حریف خود واگذار کرد، در این بازی قطعاً فوتبالی سراسر هجومی را به نمایش خواهد گذاشت، ضمن اینکه باواریایی ها، باستین شواین اشتایگر رهبر خط میانی خود را  هم در اختیار خواهد داشت و همین به خودی خود خبری امیدوار کننده برای هواداران این تیم خواهد بود، به هر ترتیب باید اذعان کرد که علیرغم اختلاف دو گلی که در بازی رفت میان دو تیم به وجود آمد، جای تعجب نخواهد بود که اگر در بازی فردا شب نتیجه پایانی منجر به صعود تیم آلمانی شود و مونیخی ها برای چهارمین فصل متوالی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ شوند. 

 

شرایط دو تیم

بایرن مونیخ

بایرن همچنان تعدا زیادی از ستارگان خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و داوید آلابا، خاوی مارتینز، تام اشتارک و آرین روبن بازیکنانی هستند که به طور حتم در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

فیلیپ لام و خوان برنات که هر دو در چند روز گذشته با مصدومیتی جزئی روبرو بودند، به احتمال خیلی زیاد بدون مشکل در بازی فردا حضور خواهند داشت.

این احتمال وجود دارد که فرانک ریبری بتواند برای دقایقی در این بازی به میدان برود.

پورتو

پورتو دو بازیکن اصلی خود را به علت محرومیت در بازی فردا شب در اختیار نخواهد داشت.

دانیلو و الکس ساندرو دو بازیکن غایب پورتو خواهند بود که نمی توانند به میدان بروند و به احتمال زیاد پریرا و مارکانو جایگزین انها خواهند شد.

کریستین تیو دیگر بازیکن غایب احتمالی پورتو خواهد بود.

جکسون مارتینز ستاره کلمبیایی پورتو نیز همچنان با مصدومیتی جزئی دست و پنجه نرم می کند، اما به احتمال زیاد همانند دیدار رفت باز هم در ترکیب تیمش حاضر خواهد بود. 

 

نکات آماری:

پورتو 11 بازی است که در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

پورتو در 8 بازی از 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان، %D

نظرات 20 + ارسال نظر
rezalow سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:24

مردان باواریا ما بچه های وبلاگ بایرن از شما برد و صعود به مرحله ی بعد رو میخوایم

FCB سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 08:17

پپ جادو میکند

sam سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:11

سال اولی که گواردیولا اومد وتیمی که 3 گانه رو گرفته بود تحویل گرفت..جزو 4 تا تیم اومدو شکست بد جلو رعال همه چیزرو خراب کرد ...امسال اگه تو فینال نباشیم یعنی افت تیم و اگه بایرن به بورتو ببازه و اوت بشه یعنی افتضاح در فوتبال المان ... بایرنی که تو بندسلیگا رقیبی نداره بیاد بورتو اوتش کنه باید بزارین رو افت کل فوتبال المان ...همشم تقسیر سر مربی هستش میخاد گواردیولا باشه یا کلینزمن

دیوونه بایرن سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:22

اگه دانته توو ترکیب باشه و روده بازی داده نشه پس لیاقت حذف داریم و مربی تیم عوض بشه الان یه بچه هم میدونه که ترکیب باید نویر برنارت باداشتوبر بواتینگ لام بشن مدافع ها و روده شواینی اگه تونست اگه نتونست که النسو بازی کنه کنار تیاگو و مهاجمین هم مولر لواندوسکی گوتزه اگه ریبری هم که برسه گوتز بره ذخیره نکته مهم اینه که دانته نباید باشه اگه باشه متاسفم برای تیم و مربی

artin سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:31

بایر 4 پورتو1

javad88 سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:54

بازی برگشت رو تو الیانس میبازیم
ببین من قبل بازی گفتم
دلایلش رو بعد بازی کامل توضیح میدم
حالا یادتون باشه فقط

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:44

دوستان الان یه خبر خوندم امیدوارم راست باشه ، برای بازی امشب روبن تو لیست هست .

بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:55

میبریم.
بایرن5-0پورتو

باهتریک لوا ودبل توماس.

روبن سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:41

سلام کجا نوشته روبن میرسه

محمد جواد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:57

سلام آقای بایرن ،جون عزیزات راست می گی؟کجا خوندی؟زود جواب منو بده لطفا؟

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:09

http://www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-spekulationen-ueber-blitz-comeback-arjen-robben-gegen-porto-4928893.html

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:12

البته احتمال دادن که تو لیست باشه ، صد در صد نگفته .
من امیدوارم حضور روبن یه سورپرایز باشه برای افت روحی بازیکنان پورتو

سوپرمانو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:04

به امید برد درخانه.....
مانوئل اینبار باس جور دفاعو بکشه
چون دفاعمون کاملا غیرقابل اطمینانه....
مانوئل امشبو جان من کلین شیت کن....

حاجی.توماس.لوا.ماریو(و به امیدخدا ارین)
امشب هر کدومتون یه گل بزنین حله
ما به فقط1گل از هرکدومتون هم قانئیم ها

و پپ تورو خدا دیگه دانته رو بازی نده....
اصن وقتی این بشر توتیمه تنم میلرزه

AliGermany سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19

حتما میبریم
بایرن 3-0 پورتو

فرانک سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:27

گواردیولا: تنها 3 گانه برای بایرن کافی است

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ عنوان کرد که تیمش باید قهرمان هر سه جام شود تا عملکردش موفقیت آمیز ارزیابی شود.قهرمان آلمان که در حال حاضر در صدر بوندس لیگا قرار گرفته و در فینال جام حذفی قرار دارد، در مرحله یک چهارم حذفی لیگ قهرمانان و در دیدار رفت، 3-1 مغلوب پورتو شد و حالا در خانه در صدد تغییر نتیجه است. با این حال، او عنوان کرد که تنها سه گانه برای تیمش کافی است.
او گفت:" می‌دانم که برای چه باشگاهی کار می‌کنم. از انتظارات در باشگاهی مثل بایرن مطلع هستم. می‌دانم که قهرمانی در بوندس لیگا کافی نیست. همچنین می‌دانم که کسب جام حذفی هم برای باشگاه و هواداران کافی نیست. زیرا اینجا بایرن مونیخ است، تنها 3 گانه در این مقطع برای تیم کافی و خوشحال کننده است."

فرانک سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:28

گواردیولا: فصل بعد در بایرن خواهم بود

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ عنوان کرد که فصل بعد در این تیم خواهد ماند و قصد جدایی از جمع باواریایی ها را ندارد.پس از شکست سنگین و غیرمنتظره مقابل پورتو در دیدار رفت لیگ قهرمانان، بایرن در آستانه حذف از این جام که از مدعیان اصلی آن به حساب می‌آمد قرار گرفته است. همین موضوع، آینده گواردیولا در این تیم را دچار ابهام کرده و به خطر انداخته است. با این حال، گواردیولا عنوان کرد که قصد جدایی از این تیم را ندارد و می‌خواهد در مونیخ بماند.
او گفت:" آینده من بدین ترتیب است: چهارشنبه تمرین، پنجشنبه استراحت، جمعه تمرین، کسب قهرمانی در بوندس لیگا با پیروزی مقابل هرتابرلین در روز شنبه و سال بعد اینجا خواهم بود. این آینده ی من است."

فرانک سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:29

فیلیپ لام:فکر میکنم به نیمه نهایی CLصعود کنیم

فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در حالی در خانه از پورتو پرتغال پذیرایی خواهد کرد که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 1 مقابل این تیم مغلوب شده بود.فیلیپ لام در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کاپیتان لام گفت:" شرایط خوبی نداریم ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست. هر احتمالی وجود دارد. همین که در یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ هستیم، قابل تقدیر است. ما وظیفه نتیجه‌گیری در بازی فردا را بر دوش داریم و برای صعود همه کار خواهیم کرد. چرا نتوانیم به نیمه‌نهایی برسیم؟
ما تیم خوبی داریم با توانمندی‌های بسیار. ما قادریم موقعیت گلزنی خلق کنیم و جلوی دست یافتن حریف به موقعیت را هم بگیریم. نود دقیقه وقت داریم تا بازی را ببریم. به اندازه کافی بهانه برای امیدوار بودن داریم. دلم روشن است که به نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنیم. قرار نیست در ده دقیقه اول گل بزنیم، اگر بشود که خیلی خوب است اما اگر نه، هنوز هشتاد دقیقه وقت داریم. هیچکس حریف را دست کم نگرفته بود. خب ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم و بهای آن را هم پرداختیم. در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد ولی واقعا ما حریف را دست کم نگرفته بودیم. عملکرد ما در پورتو چندان هم بد نبود. اشتباه کردیم ولی حالا وقت جبران است. حالا در خانه هم بازی می‌کنیم که این یک مزیت است. در مورد نقش تجربه هم می‌توانم بگویم خوب است که آدم تجربه به دست آورده باشد، ولی نمی‌دانم که این فاکتور نقشی بازی می‌کند یا خیر. شاید در صبورتر شدن کمک کند.
این فاکتور در یک بازی فینال موثر خواهد بود اما در بازی یک‌چهارم پایانی فکر نکنم."
وی درمورد اینکه شواین‌اشتایگر در بازی فردا حاضر خواهد بود، افزود:" من که دکتر نیستم! چطور می‌توانم قضاوت کنم؟ اگر باستی می‌توانست باز هم در کنار ما باشد که خیلی عالی می‌شد. او جلو برنده تیم ماست و شعله‌ور کننده آتش خط حمله."

فرانک سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30

گواردیولا:جبران باخت3-1 مقابل پورتو آسان نیست

فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در حالی در خانه از پورتو پرتغال پذیرایی خواهد کرد که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 1 مقابل این تیم مغلوب شده بود.قبل از دیدار فردا پپ گواردیولا در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد"

نتیجه بازی فردا:
-به تیمم خیلی امیدوارم. فردا شانسمان را امتحان خواهیم کرد ببینیم چه می‌شود. باید دو گل بزنیم. اشتباهات ما در بازی مقابل پورتو تاسف‌آور بود. خیلی حیف شد. اما فوتبال همین است و از این اتفاقات می‌افتد. فردا باید با ریسک بیشتری بازی کنیم و این با توجه به نتیجه بازی رفت طبیعی است. من صد در صد خوشبینم ولی واقع‌بینانه نگاه کنیم برگرداندن نتیجه 3 بر 1 در چمپیونزلیگ آسان نیست.

ترکیب تیم برای این بازی:
-من همیشه یک ساعت پیش از شروع بازی ترکیب تیم را می‌چینم. هرچه بازیکن بیشتری در اختیار داشته باشم، بهتر است. فیلیپ لام که برگشته و باستین هم برای اولین بار بعد از دو سه هفته با ما تمرین کرد.

شرایط حال حاضر بایرن:
-من اینجا در مونیخ چیزهای زیادی یاد گرفتم. یاد گرفتم که با دل بازی کردن و اشتیاق داشتن در فوتبال چه می‌کند. ما فقط یک قدم از رسیدن به فینال جام حذفی فاصله داریم. فقط یک قدم از قهرمانی بوندسلیگا فاصله داریم یعنی اگر شنبه هرتا را ببریم، قهرمان خواهیم شد. ما مشکلات عدیده‌ای داشتیم ولی دیدن این بازیکنان که چطور با دل و جام بازی می‌کنند بزرگترین پیروزی من است. هیچوقت هیچوقت هیچوقت در زندگی‌ام فراموش نخواهم کرد که اعضای این تیم و نه فقط بازیکنان، چقدر جان کندند و هرچه در توان داشتند روی دایره ریختند. این بازیکنان همواره قهرمانان من خواهند بود.

انتظارات از کادر فنی:
-البته من می‌دانم که در چه باشگاهی هستم. اینجا قهرمان بوندسلیگا شدن کافی نیست، قهرمان جام حذفی شدن کافی نیست، فقط باید هر سه جام ممکن را برد! باشگاه‌های بزرگ همه همینند. بارسلونا هم همین بود. من خیلی خیلی افتخار می‌کنم به وضعیت تیمم. از اینکه مربی این بازیکنان هستم و از همه آنچه که در سال جاری به دست آوردیم بسیار راضی‌ام. فردا هم شانس داریم. الان روحیه بسیار بسیار خوبی داریم.

آینده کاری شما:
-بعد از بازی فردا، چهارشنبه تمرین خواهیم کرد، پنج‌شنبه استراحت و جمعه تمرین. شنبه سعی می‌کنیم هرتا را ببریم. این از آینده نزدیک! سال آینده هم همینجا هستم.

صحبت‌های شما بعد از بازی برابر هوفنهایم در رختکن:
-هرچه گفتم در رختکن بود و در رختکن هم باقی خواهد ماند.

وجهه به دست آمده در مونیخ:
-بطور طبیعی وقتی آدم در باشگاه‌های بزرگ کار می‌کند، اگر برنده شود نابغه است و اگر ببازد باید انتظار مشکلات بسیاری را داشته باشد. ولی عیبی ندارد. این شغل من است.

آرین روبن:
-او یک بازیکن حرفه‌ای است که همیشه در کنار ماست. او می‌جنگد تا همچه سریعتر بتواند دوباره به ترکیب تیم برگردد. این وضعیتی که الان داریم متاثر از نبودن روبن هم هست. جای خالی توانمندی‌هایش خیلی خیلی حس می‌شود.

استراتژی برای بازی فردا:
-باید بازی را با ذهنمان کنترل کنیم، این از هرچیزی مهم‌تر است. این بزرگترین فرق این بازی است.

توماس توخل:
-ما با هم ملاقات کردیم و با هم در مونیخ به رستوران رفتیم. برای شغلی که در دورتموند به دست آورده، به او تبریک می‌گویم. البته اخیرا مدت‌هاست که با هم تماسی نداشته‌ایم.

محمد جواد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:03

سلام بایرن،ممنون از خبر خوب و خوشحال کنندت،الان هم اومده کهاحتمالا یک نیمه بازی می کنه،به امید پیروزی و صعود بایرن در امشب و جشن قهرمانی در برلین.

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:05

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد