وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرسباخ: بایرن به نیمه نهایی صعود خواهد کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان معتقد است بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد.


وولفگانگ نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارد تیم آلمانی قادر خواهد بود در بازی سه شنبه شب شکست 3-1 در بازی رفت مقابل پورتو را جبران کرده و به جمع 4 تیم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.
رئیس 64 ساله فدراسیون فوتبال آلمان در مصاحبه ای عنوان کرد نسبت به صعود پر افتخارترین تیم آلمانی خوشبین است و افزود: من کاملا به آنها اطمینان دارم. بایرن همیشه در خانه می تواند نتایج را به سود خود رقم بزند. اشتباهات فردی که در بازی رفت مقابل پورتو اتفاق افتاد فقط یک بار در فصل ممکن است رخ دهند.
آخرین تیم آلمانی باقی مانده در بالاترین کلاس اروپایی از پشتیبانی کامل فدراسیون در اروپا برخوردار خواهد بود. من همیشه متعهد هستم که بی طرف باشم اما برای این بازی خاص، من کاملا واضح بایرنی خواهم بود.
نیرسباخ همچنین در مقابل قدرت بوندسلیگا گفت: زمان ثابت خواهد کرد بوندسلیگا قدرتمند ترین لیگ در اروپا و حتی جهان است. اما ما می دانیم که باید این نکته را هر بار مجددا اثبات کنیم. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شهروز سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 01:16

مطمئنا بایرن با برد بالای 3 گل صعود میکنه... ولی این تیم تو نیمه نهایی خیلی مشکل داره..

rezalow سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:28

منم خوشبینم به برد بایرن کبیر....

sirsir سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:46

بایرن این بازی رو ببره صعود کنه تو نیمه نهای مصدومان اماده برمیگردن و هر تیمی رو لهه میکنه بشرطیکه خدای صوتی(دانته)رو بازی نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد