وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: این بهترین راه حل نبود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق بایرن معتقد است کنار گذاشتن دکتر مولر وولفارت راه حل مناسبی برای رفع اختلافات نبوده است.

به نظر لوتار ماتئوس جدایی دکتر مولر وولفارت از بایرن بسیار غیر منتظره بود و نمی تواند به خروج بایرن از وضعیت دشوار کنونی کمکی کند.

 

وضعیت فعلی بایرن...  

باخت مقابل پورتو نتیجه مورد نظر بایرنی ها نبود اما زمانی که در بالاترین سطح فوتبال شما اشتباهات فردی زیادی مرتکب شوید، حتی در بازی که شما تیم برتر زمین هستید محکوم به باخت خواهید بود. اما من هنوز اعتقاد دارم می توانیم جبران کنیم.

 

در مورد استعفای تیم پزشکی و دکتر مولر وولفارت…  

این موضوع بیش از شکست بایرن مقابل پورتو مرا شگفت زده کرد. بازیکنان به دکتر مولر اعتماد کامل دارند. اما به نظر می رسد این مسئله اختلافی بین کارل هاینس رومنیگه و دکتر مولر بوده است. دکتر مولر خدمات زیادی به باشگاه ارائه کرده و برای بازیکنان نیز زحمات زیادی کشیده است و سهم زیادی در موفقیت های بایرن داشته است. همه ما می دانیم که اختلافاتی بین گواردیولا و دکتر مولر وجود داشت اما میشد این اختلافات به صورت دیگری حل شود. به نظر می رسد رومنیگه به سمت مربی اسپانیایی تیمش متمایل شده است. به همین دلیل مدیر تیم در کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند تیم پزشکی از باشگاه جدا شده است. این برای بایرن یک شکست بزرگ است.

 

در مورد انتخاب های احتمالی بایرن برای تیم پزشکی جدید...  

امیدوارم تیم پزشکی جدید باشگاه اسپانیایی نباشند چون انتخاب هوشمندانه ای نخواهد بود. در این صورت گواردیولا قدرت زیادی در باشگاه پیدا خواهد کرد در حالی که تنها تا سال 2016 با باشگاه قرارداد دارد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:59

بااین که طرفدار پپم ولی اختیاراتش خیلی زیاد شده.به امید پیروزی

rezalow سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:26

بدترین زمان ممکن این اتفاق رخ داد کاش پایان فصل خیلی محترمانه میرفت

Beckenbauer سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:50

حرف دل ما رو زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد