وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال بازگشت بن عطیه به رم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مطبوعات ایتالیایی از بازگشت احتمالی مهدی بن عطیه مدافع مراکشی تیم فوتبال بایرن مونیخ به آس رم در پایان فصل جاری خبر دادند.

پیوستن بن عطیه به بایرن در تابستان گذشته جنجال زیادی را به پا کرد و این مدافع آفریقایی و مدیران باشگاه رم چندین بار بر علیه یکدیگر موضع گیری کردند.

با این وجود خبرگزاری La Repubblica ایتالیا معتقد است که کدورت بین بن عطیه و رمی ها خاتمه یافته است و مدیر ورزشی این باشگاه برای بازگرداندن او به ایتالیا دست به کار شده است، بنابر ادعای این خبرگزاری والتر ساباتینی مدیر ورزشی باشگاه رم ملاقتهایی را با مدیر برنامه های بن عطیه انجام داده است تا بتواند این بازیکن را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.

به گزارش این خبرگزاری ایتالیایی در صورت موافقت بن عطیه برای جدایی از بایرن، این باشگاه آلمانی با این انتقال مخالفت نخواهد کرد. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mojtaba دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:02

خریدای گواردیولا شاهکارن الونسو،بن عطیه, برنات,...واقعا با هوش و ذکاوت خاصی این خریدارو انجام میده...تازه مفت هم اینارو میخره ...مثلا همین بن عطیه ۳۵ میلیون یورو ناقابل.همون قیمتی که کروس رو فروختن با پولش این بازیکن ارزشمندو خریدن...

ivan دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:16

دوستان بایرن تیم ماست. میدونم خیلی ها با کارای گواردیولا موافق نیستید. اما بنده معتقدم نباید بذاریم دیگران فکر کنن ما بازم fc hollywood شدیم. باید در هرحالتی به بازیکنان و تیممون ایمان داشته باشیم. شاید بعضی ها رو دوست نداشته باشیم اما بازم خیلی ها رو دوست داریم ما هنوز فیلیپ لام و باستین و فرانک و ارین و مانوئل و توماس و لواندوفسکی و گوتزه و و و. رو داریم. بیایید به این تیم ایمان داشته باشیم.
ما صعود میکنیم.
زنده باد بایرن مونیخ

rezalow دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:48

بن عطیه بهتر برگرده به تیم سابقش هم واسه خودش بهتره هم واسه بایرن بایرن باید مدافع خیلی خوب وبهتری بگیره واسه فصل بعد

googooli دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 02:44

خدایی بد نیس فقط مشکلش اینه که یه بازی میکنه 5 تا بازی مصدومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد