وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قبل از دیدار برگشت مقابل پورتو؛ گواردیولا در رختکن بایرن گرد و خاک کرد

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در رختکن با حرف‌های احساسی و گاه تند، ‌گرد و خاک راه انداخت تا تیمش را برای نبرد با پورتو مهیا کند.


«پپ گواردیولا» هم اکنون در شرایط سخت و حساسی قرارگرفته است، سرمربی اسپانیایی در دومین سال حضورش در بایرن، هنوز نتوانسته برای سرخ‌پوشان مقام قهرمانی اروپا بگیرد.

علاوه بر این شانس دست‌یابی به این عنوان در فصل جاری، برای او و تیمش، ‌بعد از باخت 3 بر یک تیمش در بازی رفت با پورتو (چهارشنبه گذشته) کمرنگ نیز شده است.

مربی 44 ساله و مبتکر «تیکی تاکا»‌ در بارسا، با این حال با حمایت عمومی مدیران باشگاهش مواجه است.

 البته وی «سنگینی نگاه مدیران» و «هواداران»‌را برخود حس می کند. از این رو است که با وجود صدرنشینی در بوندس‌لیگا و شانس اول قهرمانی بودن در لیگ ژرمن‌ها، ‌همین‌طور حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان(د.اف.ب پوکال) و در نتیجه بخت قهرمانی در این جام، خود را تحت فشار زیادی می‌بیند.

پپ دوست‌ داشتنی، می‌داند نه فقط مدیر و هوادار بایرنی،‌ که کل خانواده جهانی فوتبال در دومین سال حضورش در مونیخ ،‌انتظار رسیدن به ایستگاه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از او را دارد.

به لحاظ «پرستیژ» راهیابی به بازی پایانی «یک اجبار» و الزام و اجبار برای وی محسوب می‌شود.

جامعه فوتبال آلمان و خانواده بین‌المللی ورزش- حتی اگر بر زبان هم نیاورد -  کاری به این ندارد که بایرن در مقطع کنونی با مشکل حاد «مصدومیت 7 ،‌8 بازیکن اصلی» مواجه شده  است.

این دو خانواده در کنار هم، با توجه به قابلیت‌های «پپ »‌و سابقه بسیار زیاد بایرن و افتخارات پرشمارش، به «زبان بی‌‌زبانی» از مربی اسپانیایی،‌ حضور در مرحله پایانی را می‌خواهد و طلب می‌کند.

در مقابل چنین انتظار گسترده‌ایی مربی زیرک و کاربلد چه تمهیدی برای «نتیجه‌گیری در بازی برگشت با پورتو» و راهیابی به دور بعد لیگ قهرمانان اندیشیده ؟!

 

تقویت احساسات و انگیزه‌ها

با توجه به آنچه بعد از بازی دیشب بایرن و هوفن‌هایم،‌رخ داد، «پپ» راه و چاره کار را برای کسب نتیجه در ایجاد حساسیت‌های روحی و روانی و مسائل انگیزه‌اشی دیده است.

براساس گزارش برخی منابع، گواردیولا بعد از آنکه تیمش را برنده بازی با هوفن‌هایم دید،‌ در رختکن کلی «گرد و خاک »‌راه انداخت.

این اتفاق در شرایطی روی داد که برخلاف معمول بازیکنان تیم آلمانی،‌امکان مصاحبه بعد از بازی نیافتند. چرا ؟! چون در رختکن به حرف‌های احساسی و گواردیولا گوش می‌دادند. حرف‌های که گویا گواردیولا در عصبانیت بیان کرده است.

او به گونه‌ای با شاگردانش حرف زد که بلافاصله بعد از آن، ستاره‌های مونیخی دوش گرفتند و سریع سوار بر اتوبوس تیم شدند.

با این وجود «روده» هافبک تیم که یکی از 2 گل تیمش را به هوفن‌هایم زد، در فرصتی بسیار کوتاه، چند جمله در مورد حرف‌های مربی‌اش در رختکن زد.

او اظهار داشت:‌ پپ مربی بسیار عاطفی است و خیلی احساسی با بازیکنان حرف زد. می‌خواست با حرف‌هایش روحیه و یکپارچگی تیم را محکم‌تر کرده و گره بزند. بعد هم گفت در این مقطع باید آرامش خود را حفظ کنیم. کسی که به خودش و تیم اعتقاد دارد، می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند. آخر سر هم گفت که به تیم و بازیکنان افتخار می‌کند.

 

راهکار جدید پپ برای مقابله با مقطع حساس کنونی

همانگونه که از صحبت‌های کوتاه هافبک جوان بایرن مشخص شد، گواردیولا کوشید بعد از بردی داخلی، روحیه تیمش را تقویت کند.

به همین دلیل بود که خود وقتی در کنفرانس خبری حاضر شد به نحوی همان حرف‌های داخل رختکن را ادامه داد و از شاگردانش تشکر کرد و گفت که هیچکسی، شرایط سخت و کنونی او را درک نمی‌کند. با این حال به تیمش افتخار می‌کند.

حال با توجه به فرصت کمی که تا بازی حساس سه‌شنبه شب باقیمانده، باید منتظر ماند و دید «پپ» با با چه تمهیدات فنی، ریکاوری جسمی و روحی نزد مردانش انجام خواهد داد و به چه راهکار  تاکتیکی، برای جبران باخت 3 بر یک از پورتو طرح‌ریزی خواهد کرد.

 

منبع

نظرات 23 + ارسال نظر
دیوونه بایرن یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 16:49

بازی رفت اگه دانته احمق بازی نمیکرد و به جاش بداشتوبر بازی میکرد و النسو خرفت پیر بازی نمیکرد و به جاش روده بازی میکرد و از گوتزه بهتر استفاده میشد و از همه مهمتر متاسفم که حملات تیم بایرنو رافینیا با برنارت که در حد بایرن نیستن شکل میدادن و نشد یکبار حداقل توو اون بازی چی میشد لام میرفت سر جای تخصصی خودش اون وقت بهتر حمله میکردیم اما دیگه گذشته به هر حال ما البا روبن ریبری شواینی بن عطیه نداشتیم و کار برامون سخت شد الان رئال رونادو مودریچ کروس بیل خامس راموس نداشته باشه از پرسپولیس میبازه پس باید گواردیولا درک کرد الان وقته اتحاد.... بهترین ترکیب برنارت سمت چپ. بواتینگ و باداشتوبر مدافع های میانی. و لام دفاع راست .بعد شواینی تیاگو روده وسط .و مهاجمین هم مولر لواندوسکی ریبری. و گوتزه هم ذخیره بیاد به امید پیروزی ای خداااااااا.

milad یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 16:55

چرا مخالفان پپ چیزی نمی گن هاااااا ؟


خواهشا اگه بایرن قهرمان اروپا شد اونایی که مخالف پپ بودن خودشون رسما برن طرفدار یه تیم دیگه شن..

Mori یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 18:03

هنوز در شک از دست دادنه تونی با طراوت و جایگزین شدن الونسو خرفت و بنجل هستیم.
دوای این تیم فقط یورگن کلوپ و دمیدن روح آلمانی به این تیمه.
ایلکای گوندوغان و رافائل واران و یا سرخیو راموس باید به هر قیمتی شده جذب تیم بشن و آلونسو دانته و خیلی های دیگه هم باید با لگد از تیم بیرون بشن.

milad یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:05

هایزنبرگ

خیر ندارم

میدونی چرا ؟ چون الان وقت این حرفا نیست.. الان تیم نیاز به حمایت داره.. شما برو توی ایستاگرام نگاه کن.. صفحه اصلی بایرن گفته حمایت بشه.. بعد شما اینجا نشستی میگی پپ به درد بایرن نمی خوره..

شما برو فصل بعد جای رومینیگه ببینم کی رو میاری..

muller یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:30

بچه ها یه خبر بد بیچاره شدیم الان تو یه سایت دیدم که پپ در مصاحبه با سایت بایرن گفته که ریبری نمیرسه و فقط شواینی میرسه از مصدومان

farid 10 یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:36

آقا میلاد از تیم و سرمربیش در همه شرایط باید حمایت بشه چه برسه به پپ که همه دوسش دارن.پپ نیازی به حمایت چن نفر که میان تو این وبسایت و ازش انتقاد میکننو نداره.کل سرمربی های جهان از پپ تقلید میکنن همه میدونن نابغست.تو ی نظر سنجی از طرفداران رسمی بایرن مونیخ به عمل اومد بیشتر از 90 درصد گفتن پپ بمونه.تو بازی بایرن و رئال که 4 تا تو آلیانز خوردیم بعد از اتمام بازی همه تماشاگران ایستادنو کف زدن حتی تو شبکه های اجتماعی هم همه از تیم و پپ حمایت کردن اما فقط تو این وبسایت بود بعضی ها شروع به انتقاد کردن.

GERMANY یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 20:20

ای خدا جان مادرت بیا ریبری تو که وضعت از روبن بدتر نیست ای خدا بایرن اکه با همین وضع به مصاف بورتو بره که دوباره کا رفته.اصلا باورم نمیشه تیمی که این همه با اقتدار کامل اومد بالا حالا داره به نوعی به دست یه تیمه دسته سومی حذف میشه بعد حالا رعال و بارسا رو نکاه کنید تو اوج به سر میبرن مخصوصا بارسا...بارسا که اصلا صعودش قطعی شد ولی رعالم وضعیتش زیاد خوب نیست خدایا خودت شانس بده...بس تو خواب باید بایرنو تو نیمه نهایی ببینیم جه برسه به فینال خدایا فقط یک ابسیلون شانس .. خواهش میکنم...

Müller یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 20:51

از استرس تنم داره میلرزه ، شبا خواب ندارم ، میفهمین ؟؟؟!!!
داور هم که انگلیسیه !
اگه توی ده دقیقه ی اول بتونیم پنالتی بگیریم ، خیلی خوب میشه ...

محمد جواد یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:31

فقط دعا کنید روبن حتی به زور امپول هم شده برگرده!!!!

بچه بایرنی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:36

خدا کنه دوباره دفاع گند نزنه اگه شواینی بیاد نباید دیگه آلونسو رو بازی بده میمونه دانته که بیخ ریشه تیمه....
تو بازی قبل فقط عقب بازی کردن که با وجود مدافعان خفنمون پکیدیم
امیدم به نویره......

ali neure یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:28

بخدا من عصابم عصابه سگه هی خدا خدا میکنم بایرن واقعی باشیم سه شنبه.
ولی بخدا میدونم که میتونیم بکوبیم.مابایرن مونیخیم هیجی بعید نی.
بخدا زدیم بتون قول میدم

*DaPhNe یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:59

خدایا اااااااااااااااااا
همه این نظراتو خوندم یه ساعت بعد ده ساعت خندیدم - خیلی باحالین - با عشق و شور و علاقه و حوصله اینهمه تایپ کردین
همه استرس داریم هول شدیم - البته بنظر من - من راجب پپ نظری ندارم که بگم فقط میتونم بگم اگه یه مربی خوب المانی بود بهتر بود .......
راجب بازی با پورتو که توضیحات کامل دادین شما دوستان .... منم مثل بقیه از دانته و یه سری دیگه بدم میاد .... جاشون بین قهرمانا نیست
رفتن تونی هم یه اشتباه محض بود ....
مصدومیت و نبود روبن و ریبری هم دیگه گنده .....
نمیشه تحملش کرد ... باستین و فیلیپ ..... یه بازی درمیون آسیب میبینیم این چه وضعشه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینجوریه اوضاع ؟؟؟؟؟؟ انگار بیکار نشستیم تا یه مشت بارسایی و رئالی 7 آتیشه بهمون بخندن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما قهرمانیم ما لیاقت بهترینارو داریم و از ته قلبم برا بایرنم ارزوی قهرمانی دارم
لذتی داره که ادم سیر نمیشه ازش
به همین گردنبندم قسم اگه بایرن نبره هرچی بارسایی و رئالی ببینم منفجرش میکنم
میگی نه حالا ببین

*DaPhNe یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 23:01

باز خوبه تو اعصاب داری o سگیه
اعصاب ما که زیر درخت البالو گم شده برادرم .........
من چی بگم پس ؟؟

milad یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 23:18

بایرن علی اصغری ندیده بودیم که به لطف دوستان اسپانیایی دیدیم سوای هر نتیجه ای براهیم تو الینز گل بزنه من الجزایرو شخم یزنم.

Ali-Ballack یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 23:36

باسلام و احترام به همه بایرنی های واقعی
امیدوارم تو همین مرحله آبرومندانه ببازیم چون با پپ بهتون قول میدم اگر بریم بالا همانند پارسال به طرز فاجعه باری حذف میشیم. از اول هم گفتم بازم میگم و با هرکی بخواد شرط میبندم بایرن با این مردک هیچوقت امکان نداره قهرمان اروپا بشه. دلم لک زده واسه بایرن آلمانی امیدوارم با حذف در این مرحله هر چی زودتر از دست این اسپانیایی های کثیف راحت شیم و هوادارایه بارسا هم شرشون رو از سر تیممون کم کنن.

issa یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 23:37

من،پوزده ساله طرفدار بایرنم،نه شونزده سال!ولی سبک بازیه بایرن رو تا این حد خسته کننده ندیده بودم،من منتقد پپ هستم ولی امیدوارم صعود کنیم،هرچند این حواشی خیلی تیم رو اذیت کرده،ولی اگه ازلیگ قهرمانان حذف بشیم،به نظرم مربی باید عوض بشه و دکتر مولر باید برگرده،اختیارات رو از رومنیگه بگیرن،تیم و باشگاه باید یک مدیریت قوی داشته باشه،که حاشیه ها برن کنار،درضمن به یک تیم پایه بااولویت بازیکنای المانی نیازمندیم تا سبک گذشته بایرن احیا بشه!من فقط نظرم رو گفتم

بایرن کبیرودیگرهیچ دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:02

کاش همه ی بایرنی ها مثل شما بودن آقا عیسی.
انتقاد هیچ اشکالی نداره اگه بدون توهین باشه.اگه واقعا یک بایرنی قصدش فقط پیشرفت تیم باشه انتقاد کار درستیه وحق هر هواداره.
ولی بعضی ها فقط بلدن توهین کنن.توهین فرسنگ ها با انتقاد فاصله داره.
واما درجواب اون هوادارنما
تواگه وقعا بایرنی بودی باخت بایرن رو آرزونمیکردی.
امیدوارم دراین مرحله حذف بشیم تا اسپانیایی هابرن از تیم!!!!!!!
آخه کدوم بایرنی از باخت تیمش خوشحال میشه واظهار امیدواری می کنه؟؟؟؟؟
همه دوست دارن بایرن ببره اما بعضی ها...
اگه دلت لک زده برای بایرن آلمانی پیشنهاد می کنم بری بازی های درخشان!!!!!!!بایرن کلینزمن رو نگاه کنی تا شاد وخرم بشی.یا برو بازی که مقابل دورتموند دریک بازی 5گل خوردیم رو دوباره ببین وافتخار کن.
جالبه با چند تا اسم متفاوت هم نظر میده تا مثلا نشون بده که همه باهاش هم عقیده ان.این کارا دیگه قدیمی شده هوادارنما.
Ali-Ballack=هایزنبرگ=mojtaba=پپ مربی نیست=شواینی=...

اگه دقت کنین ادبیات همه ی اینا یکیه.حتی لغاتی که به کار میبرن مثل گاوچرون-اسپانیایی کثیف و...

هوادار روز برد .
زنده باد بایرن کبیر وطرفداران اصیلش نه هوادارنماها

GERMANY دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:19

جناب اقای بایرن کبیر و دیکر هیج ینی شما منظورتون اینه که مربی های المانی بدن خب همون دورتموندی که بنج تا زد مربیش المانی بود اقای یورکن کلوب یا نکنه همین یوکی لوی خودمون بده ینی مربی های المانی خیلی بدن ولی ما از دوستان کواردیولا هستیم نه منتقدش ولی مربی های المانی هم کم کسایی نیستن...

بایرن کبیر ودیگرهیچ دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:31

دوست عزیزم مربی های آلمانی بهترین مربی های دنیان.از ادولاتک فقید بگیرتا اوتمار هیتسفلد وبکن باوئر وکلوپ وهاینکس ویواخیم لو و... .
صحبت من این بودکه نمیشه همواره مربی تیم آلمانی باشه.دوره هایی هم بوده که این مربی های فوق العاده ی آلمانی به همراه بایرن خوب نتیجه نگرفتن.باید خوب و بد روباهم ببینیم.
پپ هم یک مربی کامل نیست .درست مثل تمام مربی های دیگه.
مهم اینه که تا آخر فصل ازمربی وتیم حمایت کنیم تا ببینیم آخر فصل چه تصمیمی دربارشون گرفته میشه.مهم پیروزی بایرنه چه باپپ چه باهاینکس چه با فن خال چه با کلینزمن و...

Ali-Ballack دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 09:24

پپ تیم فوق العاده یوپ هانکس رو به اضافه گوتزه و لوا که هر دوشون از بهترینهایه اون روزهای اروپا بودن رو تحویل گرفت، لام و آلابا که فوق العاده بودن با تغییر پست مسخره به شدت افت کردن، دانته که عالی بود فوتبالش تموم شد، تیاگوه یک هزارم کروس هم نبود ولی با دستمزد بیشتر به بایرن اومد و همین باعث رفتن یکی از بهترین های جهان شد، خریدهای مفتضح مثل برنانت، آلونسو بن عطیه و از همه بدتر که سال گذشته حیثیت فوتبال آلمان در مقابل رئال بدون خلق حتی یک موقعیت به باد رفت.
من بین حذف آبرومندانه و تحقیر دوباره حتماً و صد در صد باخت و حذف آبرومندانه رو ترجیح میدم.
پپ بایرن رو به گند کشیده. هیچ خبری از دیسیپلین آلمانی نه در تیم هست و حتی نه در کل باشگاه و این در بایرن بی سابقه است.
بازم دعا میکنم که با رفتن این اسپانیایی های کثیف طرفدارایه بارسا هم زودتر شرشون رو از سر بایرن کم بشه.

محمد دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 15:25

پپ نابغه آری گرد و خاک کن .همه و همه میدانیم که برای تو بن بستی نیست .با تاکتیک حریف را له میکنی اگر بازیکنونداشتی و نتوانستی تغییر تاکتیک بدهی با حرف های میخکوب کننده بازیکنانت را به آسمان ها میبری .بی دلیل نیست که تو را فیلسوف مینامند.یک روانشناس خبره و بی بدیل.ما قهرمانیممم

SiJOoL دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 16:19

من از این میترسم پپ شووانی رو از اول نذاره توو زمین..مطمئنم بازم آلونسورو میذاره توو ترکیب اصلی...در ضمن دلتونو الکی خوش نکنید ب اینکه پپ از بایرن بره..حداقل یه فصل دیگه باید این وضعو تحمل کنیم تا این سیریش از بایرن بره.مهمترین انتقاد من از بایرن و مدیریتش اینه ک چرا هیچ کموقع مثه بارسا،رئال،و خیلی از تیمای دیگه با وجود ثروت زیادی ک باشگاه داره بازیکنای فوق ستاره نمیخره..درسته ک با سیاست خرید میکننو بازیکنای بدی نمیگیرن اما این بازیکنا فقط مهره های خوبی ان نه ستاره.چرا باید باشگاهی ب این بزرگیو پر افتخاری بازیکنایی مثه رونالدو مسی یا براهیموویچ داشته باشه؟!بازیه خامسو دیدین؟؟حرف نداره، کلی بازیکن دیگه هستن ک ب درد تیممون میخورن اما همیشه بایرن دس میذاره رو بازیکنائی ک کارائیشون توو زمین زیاد حس نمیشه ب جز روبن و ریبری...همیشه حسرت این ک بازیکنای فوق ستاره نمیان بایرن مونده توو دلم

پویا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:00 http://rdews.com

باخت 1 بر 3 یعنی حذف بایرن مونیخ با احتمال بسیار زیاد. دوست داشتن یک تیم نباید باعث ندیدن واقعیت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد