وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: من بهترین مربی دنیا نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ این موضوع که وی بهترین مربی دنیاست را قبول ندارد.

پپ گواردیولا که توانست در بارسلونا با تکیه بر تاکتیکی جدید مبتنی بر پاسهای فراوان و مالکیت توپ بالا یا همان تیکی تاکا،جام های فراوانی کسب نماید،طبق نظر اکثر کارشناسان،لااقل از دیدگاه تعداد جام،برترین مربی حال حاضر دنیا شناخته می شود.

اما خود گواردیولا این موضوع را قبول ندارد:"من بهترین مربی دنیا نیستم.من فقط اینجام تا به بازیکنانم کمک کنم.من انگیزه ی فراوانی برای موفقیت دارم و در این راستا به بازیکنانم هم ایمان بالایی دارم."

گواردیولا در ادامه اعتراف کرد که روزهای سرنوشت سازی برای بایرن مونیخ در راه است:"روزهای آینده،سخت ترین لحظات حضور من در بایرن هستند.چند ماه پیش رو چالشی بزرگ برای من است.آوریل ماه تعیین کننده ای برای ماست.هر بازی در این ماه حکم یک فینال را دارد.بازیکنان باید این را درک کنند.اگر ما موفق نشویم،همگی سرزنش خواهیم شد." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد