وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیش بازی؛ گرجستان - آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در جریان بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا دو تیم آلمان و گرجستان در خاک گرجستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 کمک مربی و سرمربی تیم ملی آلمان در مورد دیدار امشب مانشافت ها با تیم نه چندان قدرتمند گرجستان به بازیکنان تیم هشدار دادند.

تیم ملی آلمان-قهرمان دنیا- امشب در حالی در پنجمین دیدارش در دور انتخابی یورو 2016 به مصاف تیم ملی گرجستان می رود که در کمال ناباوری در رتبه ی سوم گروه D -پایین تر از لهستان و ایرلند-قرار گرفته است.

اگرچه روند نتیجه گیری ژرمن ها بعد از جام جهانی چندان مطابق انتظار نبوده است،و این تیم در آخرین دیدار دوستانه اش هم برابر استرالیا با تساوی 2-2 متوقف شد،اما بسیار بعید است که تیم ملی گرجستان بتواند مانعی در راه کسب سه امتیاز تیم آلمان باشد.

اما حتی آمار عالی آلمان در سه دیدار قبلی اش با گرجستان و همچنین رتبه ی نازل گرج ها در رده بندی فیفا-126 دنیا-باعث نشده است تا توماس اشنایدر-کمک مربی مانشافت ها -با اطمینان از پیروزی در تفلیس صحبت نماید:"تیم می داند که باید چه کار کند.ما در بازی های قبلیمان نتوانستیم امتیازات زیادی کسب کنیم و اکنون در وضعیت سختی قرار داریم.اما با وجود تساوی برابر استرالیا،بازیکنان تیم سرشار از انگیزه هستند.بی شک گرجستان در برابر ما دست و پا بسته نخواهند بود.اما ما هم در آمادگی کامل به سر می بریم و و مهمتر اینکه دیگر اجازه لغزش نداریم."

یوآخیم لو سرمربی آلمان ها هم فقط کسب سه امیتاز را در دستور کارش قرار داده است:"فقط سه امتیاز برای ما مهم است نه سبک بازی و نه تعداد گل هایمان.برای گرجستان،بازی با ما بازی سال کشورشان محسوب می شود،چرا که در برابر قهرمان دنیا قرار گرفته اند و این موضوع کار را برای ما سخت می کند.اما هرچند سخت ما باید خود را بر گرجی ها تحمیل کنیم."

گرجستان تنها یک دیدار از چهار دیدارش را در این گروه با برد پشت سر گذاشته است و بالاتر از جبل اطارق بدون امتیاز در رتبه ی پنجم جدول شش تیمی گروه D ایستاده است.این تیم در آخرین دیدار دوستانه اش پیش از این بازی موفق شد 2-0 مالت را از پیش رو بردارد.

ژرمن ها در بازی امشب بداشتوبر و بالعربی را به سبب مصدومیت در اختیار ندارند،اما مانوئل نویر کاملا برای بازی آماده است.

این دو تیم در حالی امشب به مصاف هم می روند که در تاریخ دیدارهایشان تنها 3 بار با یکدیگر مصاف داده اند که 2 دیدار ان به مراحل انتخابی یورو 96 باز می گردد که آلمان در خانه با حساب 4-1(اندریس مولر،کریستین زیگه،اولف کیرستن،مارکوس بابل) و در گرجستان با نتیجه 2-0(یورگن کلینزمن 2بار) پیروز شد.تک دیدار بعدی هم به دیداری دوستانه در سال 2006 باز می گردد که ژرمن ها با دو گل شواینی و بالاک پیروز شدند.

ترکیب احتمالی دو تیم و آمار:

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
melo یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 13:26

امیدوارم که امروز با ترکیب اصلی بازی کنیم

سوپرمانو یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 13:42

شواینی ایشالاه تو این بازی دوباره گل میزنه...ایشالاه
ما با ترکیب اصلی میخوایم بترکونیم
به جان شما به کمتر از 4تا راضی نمیشیما

Payam یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 13:56

به گروه "باواریا" بپیوندید.

09169984558

سهیل یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 19:43

پیام جان آخر نفهمیدم به این شماره اس ام اس بدم یا توی وایبر و ... pm بدم اصن این گروه توی کدوم شبکه اجتماعیه؟ من به کلی گیج شدم

Payam یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:03

سهیل جان بیا واتس اپ

سهیل یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:39

حیف شد من واتس آپ ندارم ولی گوشی خواهرم داره ، ببینم چی میشه، آخر خیلی دوس دارم بیام گروه باواریا

Payam دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 00:18

خیلی خب.دوست داشتی ب همین شماره مسیج بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد