وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت ژابی آلونسو به آنفیلد؛ خوشحالم در تیم جرارد هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو برای بازگشت دوباره به آنفیلد بعد از پنج فصل بازی در لیورپول بی تابی می کند. هافبک بایرن مونیخ جزو بازیکنانی است که ازسوی جرارد و جمی کاراگر برای بازی خیریه ای که روز یکشنبه در این ورزشگاه برگزار می شود، دعوت شده است.

آلونسو در این باره به تلویزیون لیورپول گفت:" خوشحالم که در تیم جرارد هستم، برای اینکه مطمئن هستم کارا مربی وحشتناکی است! مطمئن هستم به همه ما خوش خواهد گذشت. دیدن همه دوستانم که چند سال با آنها بازی کرده ام، خیلی خوب خواهد بود." آلونسو در رابطه با بازگشت دوباره به لیورپول گفت:" لیورپول برای من شهر خاصی است. من اینجا یک مرد شدم. تا وقتی که به این تیم بپیوندم، با پدر و مادرم زندگی می کردم، و اینجا شهری است که من مستقر شدم و استقلال پیدا کردم. پسر اولم اینجا متولد شد. برای همین لیورپول همیشه برایم خاص خواهد بود. این باشگاه در این شهر برای مردم خیلی مهم است. مثل مذهب آنهاست. فقط وقتی اینجا زندگی کنید، این را می فهیمد. در این پنج سال فرصت بازگشت به لیورپول را نداشتم. مسلما برای من و استیوی بازی خاصی خواهد بود. آنفیلد هم ورزشگاه خاصی است"

علاوه بر ژابی آلونسو، بازیکنان اسپانیایی دیگر لیورپول همچون رینا، فرناندو تورس، لوئیس گارسیا و آربلوا در کنار بازیکنان اسپانیایی حال حاضر تیم یعنی آلبرتو مورنو و خوسه انریکه در این مسابقه حاضر خواهند بود.   

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
باستین شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 13:56

برا همیشه بره که برنکرده

mojtaba شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:33

نمیشه همون کنار گوشه یه کاری واسش دست و پا کنین دیگه برنگرده...

فرزان شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:54

بازیکن بزرگیه و من براش احترام زیادی قائلم ولی باید قبول کنیم به درد بایرن نمیخوره یا بهتره بگم به درد تاکتیک های پپ نمیخوره

باور کنین وقتی توی لیورپول بود خیلی خیلی بیشتر دوستش داشتم

امیدوارم بره جایی که اسطورشونه

M.H.P Super Bayern شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 18:36

درود بر طرفداران بایرن عزیزم
بچه ها میخام بعنوان برادر کوچیکتون یه چیزو بگم
نظر همه شما محترمه و حق دارید از هر بازیکنی بدتون بیاد یا خوشتون
بیاد
ولی بیایم به بازیکنان تیممون توهین نکنیم حتی کسی که تازه اومده یا....
بد نیست بدونیم همه :کان،شواینی،لام،ریبری،روبن،شول،افنبرگ،و.......نمیشن
چقدر خوبه کسی رو که پیراهن بایرن تنش داره یا رو نیمکت بایرن هست رو محترم بدونیم
باتشکر از تمام بایرن دوستان وبا امید قهرمانی در برلین؛انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد