وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویرا مربی جوانان بایرن‌مونیخ می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های آلمانی فاش کردند بایرن مونیخ علاقه‌مند است پست مربیگری خود به پاتریک ویرا بسپارد.

 هافبک سابق تیم ملی فرانسه در حال حاضر مربی تیم جوانان منچسترسیتی است و یکی از گزینه‌های پیش روی باشگاه منچستری برای جانشینی مانوئل پیگرینی است. او همچنین نقشی کلیدی در پروژه 200 میلیون پوندی آکادمی فوتبال سیتی داشته.

اما بر اساس خبر روزنامه بیلد، بایرن می خواهد کاپیتان سابق آرسنال را از سمت کنونی خود بردارد و در پایان همین فصل او را به باواریا ببرد. به نظر می رسد باشگاه مونیخی ویرای 38 ساله را برای مربیگری تیم دوم باشگاه خود که عمدتا از بازیکنان زیر 23 سال تشکیل شده، می خواهد.

اریک تن‌هاگ هلندی که تابستان گذشته از تیم گو اهد ایگلز در دسته اول هلند آمده در حال حاضر هدایت این تیم را به عهده دارد اما قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و فدراسیون فوتبال هلند می خواهد او را در تیم ملی این کشور به خدمت بگیرد.

ویرا در دو سال اخیر تیم جوانان سیتی را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانی یوفا برده اما در هر دو فصل بایرن در مرحله گروهی حذف شده است.

ویرا که سابقه قهرمانی جهان و اروپا با تیم ملی کشورش را دارد، در ماه فوریه به باشگاه باواریایی رفته بود و مدتی را با پپ گواردیولا مربی بایرن سپری کرده بود. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 23:24

مربى جوانان بهتر هلندى باشه همیشه هلندى ها استعداد یاب هاى خوبى بودن

علی بایرنی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 11:08

خود پاتریک زمان بازیگریش بازیکن باهوشی بود بنظرم موفق بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد