وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش های پپ گواردیولا به اتفاقات بازی بارسلونا - منچسترسیتی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق باشگاه بارسلونا که پس از نزدیک به سه سال بار دیگر به استادیوم نیوکمپ بازگشته بود، پس از خوشحالی خود از گل ایوان راکیتیچ واکنش جالبی نیز به صحنه لایی انداختن لیونل مسی به جیمز میلنر داشت که سوژه رسانه های اسپانیایی شده است.

 

واکنش گوادیولا به صحنه گل اول بارسلونا برابر منچسترسیتی 

 

 

 

واکنش گواردیولا به دریبل لیونل مسی

  

 

منبع

نظرات 19 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 05:26

خیلی خجالت اوره که مربی تیم بزرگ بایرن به بهونه انالیز بره اینجوری شادیو ذوق رقیب بایرنو بکنه. تا امروز با تمام ضعفاش تو دفاع طرفدارش بودم ولی با این حرکاتش که توهین مستقیم به بایرن بود دیگه نمیتونم تحملش کنم. اگه کسی طرفدار اصیل المانی و بایرنی باشه دیگه فکر نکنم دوست داشته باشه پپ تو بایرن بمونه حتی اگه کلی جام ببره

احسان پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 07:39

واقعا که مایه خجالته برای بایرن.....دیدن بازی رقیبان از نزدیک خوبه ولی این حرکات دیگه جای هیچ حرفی باقی نمیزاره...واقعا که

باستین پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 07:39

اه حرف خوبى زدى قربونت هیج خرى در دنیا این کارو نمیکنه بره همون 7سلونا

mojtaba پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:59

بچه ها به 7 تایی ها توهین نکنین...بارسایی تو این سایت زیاده بهشون بر میخوره...

فرانک پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:01

گواردیولا:دیدن بازی این بارسا در نوکمپ عالی بود

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، در اولین بازگشتش به نوکمپ بعد از سه سال، به شدت تحت تاثیر ‏نمایش آبی و اناری ها قرار گرفت.‏گواردیولا که بین سال های 2008 تا 2012 هدایت بارسا را برعهده داشت و با ‏این تیم به 14 جام مختلف رسید، امشب دیدار تیم انریکه مقابل منچسترسیتی را از نزدیک تماشا کرد. ‏
او که مانند یک هوادار، روی صحنه های مختلف بازی واکنش نشان می داد، بین دو نیمه، در گفتگو با ‏رادیو کاتالونیا گفت:" لیونل مسی خیلی خوب است؛ خیلی خوب. دیدن بازی او واقعا جذاب است. ‏
بازیکنان بارسا خیلی خوب هستند و فصل فوق العاده ای را سپری می کنند. آنها خوب بازی کردند و ‏موقعیت های زیادی به وجود آوردند. باید ببینیم قرعه مرحله بعد چطور خواهد بود.‏
تماشای این بازی فوق العاده است. من مدتی بود که به اینجا نیامده بودم و واقعا از دیدن این بازی از روی ‏سکوها احساس خوبی دارم. واقعا احساس ویژه ای است." ‏

فرانک پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:02

روبن آماده بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ به زودی بار دیگر می‌تواند روی حضور آرین روبن حسابباواریایی‌ها در بازی مهمی که مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ در پیش دارند، آرین روبن را ‏دوباره در ترکیب خواهند داشت. این ستاره هلندی در دیدار بایرن مقابل وردربرمن که با پیروزی 4 بر 0 تیمش خاتمه ‏یافت، به دلیل گرفتگی عضلات کمر نتوانست به بازی ادامه دهد و دقیقه 20 زمین مسابقه را ترک کرد.‏
بعد از آن پزشکان این تیم اعلام کردند که مشکل این بازیکن جدی نیست. همینطور هم شد و او امروز با آمادگی کامل ‏در تمرین تیمش شرکت کرد.‏
درحالیکه روبن در این تمرین با سایر هم‌بازی‌هایش تمرین می‌کرد، فرانک ریبری در گوشه‌ای از زمین به صورت ‏انفرادی به کار با توپ پرداخت و پزشکان تیم حرکات وی و همچینین سباستین رودی و کلاودیو پیزارو ،دو تن دیگر ‏از مصدومان بایرن، را با دقت زیر نظر داشتند. ریبری هم مثل روبن در بازی مقابل شاختار دونتسک در مرحله ‏یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ آسیب دید، اما نتوانست خود را به دیدار مقابل وردربرمن در بوندسلیگا برساند.‏
باز کند.‏

فرانک پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:03

مولر: تمدید قرارداد لو بهترین اتفاق بود

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، از اینکه یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، قراردادش را با فدراسیون فوتبال این کشور تمدید کرد، بسیار خوشحال است تابستانی که گذشت تیم ملی فوتبال آلمان تحت هدایت یواخیم لو قهرمان جام جهانی برزیل شد.
توماس مولر مهاجم ملی‌پوش باشگاه بایرن مونیخ کارش را در تیم ملی درست از زمان روی کار آمدن لو آغاز کرد. لو در تمام این سال‌ها وقت بسیاری برای تبدیل این بازیکن به یک ستاره تمام عیار و یک مهاجم شش‌دانگ که می‌تواند هم در نوک حمله بازی کند و هم در کناره‌ها صرف کرد.
این بازیکن هم علاقه ویژه‌ای به این مربی دارد و از شنیدن خبر تمدید قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال آلمان بی‌نهایت خوشحال است. وی به "بیلد اشپورت" گفت:" خبر فوق‌العاده‌ای بود. ما با هم توانستیم قهرمان جهان شویم و خیلی خوب است که ماموریتی را که با هم استارت زده‌ایم، با هم ادامه دهیم."
منظور مولر از جمله اخیر، کسب افتخار در جام ملت‌های اروپا 2016 است که در فرانسه برگزار خواهد شد و احتمالا پس از آن هم جام جهانی 2018 روسیه.
مولر افزود:" من 25 سال دارم و هنوز تا پایان راه زمان زیادی باقی است. اما خوشحال خواهم شد که تا زمان بازنشستگی‌ام شاگرد لو باشم."

farid 10 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:14

پپ تو آزادی هرکاری کنی.شادی و هیجان تو ربطی به فوتبال نداره.
من خودم ی بایرنی اصیلم اما با دیدن بازی نیمار به وجد میام اینکارا اصلا توهین به بایرن نیست.
i love you

Ali-Ballack پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 14:18

بازم میگم لعنت به پپ واقعاً خجالت آوره
برای ١٠٠٠ مین بار میگم تو این سایت بایرن با این کچب امکان نداره قهرمان اروپا بشه.
هانکس کجایی؟

استقلالی ام پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:37

واقعا بازی ابی اناری ها زیبا بود . واقعا لذت بردم . پپ حق داشت . هیجانی که این بازی داشت هیچ بازی نداره . جز الکلاسیلو .

GERMANY پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 21:32

جقد بی شخصیتن بعضی از طرفدارای بایرن هرجقد دلتون میخواد به رعال توهین کنید ولی به بارسا خداییش نه من از بارسا خوشم میاد همجنین مسی لیونل اصلا هم هورمونی و مریض نیست تو بجکی اینطوری بوده ولی الان خیلی بهتر شده من بعد بایرن طرفدار بارسام دیکه هم از ارسنال خوشم نمیاد مکه جیه ادم جز تیمی که بهش علاقه داره طرفدار تیم دیکه ای هم باشه مکه کورادیولا ارث باباتونو بالا کشیده که اینطوری بهش توهین میکنید کورادیولا هیجا نمیره همین جا میمونه خب یه مربی بعضی موقع ها واقعا دلش برای تیم قبلیش تنک میشه بازی کردن کاتالونیا واقعا عالی بود دروازه بان منجسترم جقد سک جونو و خر بود ولی هیجی مثل مانو نمیشه خواهشا به مسی توهین نکنید از رونالدو خیلی سرترو بالاتره اینو به شخصه میکم یه نابغه ی فوتباله ولی رونالدو یه ادم معمولی بوده خودتون برین تو اینترنت نکاه کنید ولی مسی واقعا......واقعا بازیش قشنک بود مخصوصا اون لایی که به بازیکن منجستر زد لطفا نه به کورادیولا نه به بارسا توهین کنیدینی بدبخت کورادیولا حق نداره یه سری به تیم قبلیش بزنه بعدشم این سفری که کورادیولا رفته باعث میشه از بارسلونا که شاید رقیب بعدیمون باشه اطلاعات داشته باشه شماها فقط به توهین کردن ادامه بدین باشه.....

GERMANY پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 22:37

إه جرا کنار اسم من برجم اسبانیاس من این کامنتو واقعا کذاشتم ولی کنار اسمم برجم اسبانیاس لطفا امتیاز منفی ندین دارم خواهش میکنم من از بارسا خوشم مید ولی بایرن و بازیکناش برای من یه جیزدیکه هستن من به جز بایرن طرفدار بینهایت سرسخت هیج تیم دیکه ای نیستم ولی طرفدار بارسلونا هم هستم

بایرن کبیر ودیگرهیچ پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 22:38

کاردرستی نکرد.

GERMANY پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 23:10

ای باباجرا کنار اسم من برجم اسبانیا هست

بایرن کبیر ودیگرهیچ پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 23:26

اصلا مگه میشه یک نفر هم بارسایی باشه وهم بایرنی؟؟؟
من که همیشه تیم های اسپانیایی رو دشمن بایرن میدونم.اصلا طرفداری ازبارسا وبایرن همزمان جمع نمیشه.
چه رئال وچه بارسا برای من منفورن.

m.ballack جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 01:23

سلام
من فکر میکردم خودم خیلی تعصب دارم ولی وقتی میبینم تمام بایرنی ها یک حس مشترک دارن لذت میبرم

افن برگ جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 01:43

این کسخل بازیا چی بود در میاورد؟؟زشته بابا

Matthaus جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 14:09

کنار هر کسی پرچمی که میزنه یعنی شما الان از اون کشور دارید پیغام میذارید و یا با IP اون کشور تو اینترنتید.
مسی خیلی بازیکن خوبیه واقعا در زمان حاضر هیچ کس به اندازه اون استعداد فوتبال نداره ، من به عنوان یه بایرنی و آلمانی نمی تونم حقیقتو مخفی کنم.

سیاوش جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:54 http://sparkle.aminus3.com

:)))) چقد احمق و حسود و عقده ای و متعصب کورن بعضیا به خدا .. برین خودتون رو درمان کنین .. عشق و علاقه به یک چیز وقتی با تنفر شدید از چیز یا کس دیگری همراه بشه نشان از بیماری و مشکل روانی و روحیه .. جدی میگم .. همه بایرن رو دوس داریم با سبک متفاوت فوتبال آلمان حال می کنیم تمام .. دیگه به شما چه ربطی داره پپ چه می کنه با چی حال می کنه .. این مرد سر زنده و سالم و شاده و انقد مث ما جهان سومی ها درگیر کینه و عقده و این اصطلاحات مضحک فضای ورزی جوامع مسأله داری مث ما نیست که غیرت و تعصب و ... نه اقا جان اونا سالمن و یاد گرفتن حس و حالشون رو بروز بدن و بیرون بریزن .. مث ما مردم مسلمان غیور همیشه در صحنه نیستن که پر از ریا و دروغ و پنهان کاری باشن .. واقعن که ..
از خنده و شادی و لذت مردم لذت ببرین و شاد باشین . انقد قیاس نکنین .. انقد از دیگران انتظار نداشته باشین .. انقد به دیگران توهین و مردم رو قضاوت نکنین... واقعن که چه مردمی هستیم .. در عجبم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد