وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: آلونسو در عقب زمین عملکردی ضعیف دارد؛ با تفکرات بیلسا موافقم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پادربون در هفته بیست و دوم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ خواهد کرد.

به نقل از Sport1، بایرن پس از برد 8-0 مقابل هامبورگ در هفته گذشته و تساوی 0-0 در لیگ قهرمانان مقابل شاختار روز شنبه به مصاف پادربورن خواهد رفت. پپ گواردیولا روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

وضعیت تیاگو آلکانتارا: "او در حال سپری کردن آخرین مرحله از بازیابی خود است و امیدواریم به زودی و طی دو یا سه هفته آینده به تمرینات تیم ملحق شود. "

پادربون حریف فردا: "آن ها اولین فصل حضورشان در بوندس لیگا را تجربه می کنند و می دانم کار آن ها آسان نیست. اینجا بوندس لیگا است و ما می خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم. من بازی آن ها مقابل هانوفر را دیدم و برای آن ها احترام زیادی قائلم. آن ها خیلی خوب سازماندهی شده اند. "

نبود لام و تیاگو: "بازیکنان با کیفیت زیادی را در اختیار داریم ولی با وجود آن ها بهتر می شویم، اما می توانیم بدون آن ها هم برنده شویم. باید منتظر بازگشت آن ها باشیم. تمام بازیکنان برای ما مهم هستند. از زمانی که من در بایرن هستم مشکل مصدومیت داشته ایم. ما همیشه باید با بازیکنانی که در دسترس داریم بازی کنیم و بدون بازیکنان مصدوم هم باید خوب باشیم. "

درباره وضعیت لواندوفسکی: "من 5 مهاجم عالی و سطح بالا دارم. ما باید همیشه خود را با حریفان وفق دهیم. در اروپا بازی کردن با 5 یا 6 مهاجم آسان نیست. من از داشتن روبرت خیلی خوشحالم. ما همیشه با هم حرف می زنیم و او از نظر و دید من درباره توانایی هایش مطلع است.  من در مورد او هیچ شکی ندارم. "

بازی مقابل شاختار دونتسک: "در مقابل شاختار بازیکنان آن چیزی که من گفته بودم را انجام دادند و من به این خاطر خوشحال هستم. ما در آلیانز آرنا شانس رسیدن به مرحله بعد را داریم. "

درباره دانته که به تازگی در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بوده است: "دانته بازیکنی مهم برای ما است. "

خستگی ژابی آلونسو: "خستگی؟ ما 6 هفته در تعطیلات بوده ایم. توپ همیشه سریع تر از پاها حرکت می کند. ما می خواهیم تا جای ممکن توپ را در اختیار داشته باشیم و این دلیل این است که من بازیکنانی نظیر آلونسو و تیاگو را می خواهم. آلونسو برای عقب نشستن مقابل حریفان خریداری نشده است او را برای کنترل بازی جذب کرده ایم ."

فلسفه فوتبالی شما: " من از مارچلو بیلسا تشکر می کنم، او هفته گذشته حرفی صحیح را زد: "95 درصد از تیم ها در دفاع بسته و در حمله باز بازی می کنند. " بنابراین شما به بازیکنانی با استعدادی نیاز دارید که در فضاهای دفاعی تصمیماتی خوب بگیرند. این به اندازه کافی فلسفه فوتبالی من را توضیح می دهد. "

کمال گرایی گواردیولا: "سال گذشته مردم می گفتند که بایرن توقف ناپذیر است. نه! ما می توانیم بهتر شویم."

آلونسو در عقب زمین بدترین بازیکن جهان است: "زمانی که ژابی در عقب بازی می کند شاید بدترین بازیکن جهان باشد، اما ما او را برای این کار نخریده ایم. "

درباره زوج شواینی/آلونسو: "هر دو بازیکنانی هوشمند هستند و شکی در این نیست. ژابی و شواینی می توانند بدون مشکل در کنار هم بازی کنند. 
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:53

من که در مورد این مرتیکه نظرى ندارم فقط به امید برد بایرن

issa جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 23:06

به نظر من بازی با شاختار،قدرت بایرن رو مشخص میکنه،نه مثلا بازی تو بوندسلیگا!!دیگه دوست ندارم تیکی تاکا از بایرن ببینم

سوپرمانو شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 14:33

خوب توکه میدونی عقب زمین ضعیفه پس چرا میزاریش اونجا ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد