وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پس از فیلیپ لام تیاگو نیز دویدن را آغاز کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی بایرن دوران نقاهت پس از عمل چراحی را در اسپانیا پشت سر گذارده و با حضور در مونیخ تمرینات آماده سازی را آغاز کرد.

 این بازیکن 23 ساله که تابستان سال 2013 با ترک بارسلونا به عضویت مونیخی ها در آمده تا کنون سه بار دچار مصدومیت های طولانی مدت شده و از ابتدای بهار تا کنون نتوانسته در هیچ دیداری برای بایرن حضور یابد.

تیاگو که اکنون فاصله چندانی با بازگشت به دنیای فوتبال ندارد، پس از پرواز به مونیخ با پیغامی توییتری از تمام کسانی که در این چند ماه به او کمک کرده اند تا مراحل درمانی را سپری کرده و سلامتی اش را باز یابد تشکر کرد.

این بازیکن اسپانیایی که تا جون 2017 با بایرن قرارداد دارد تا کنون در 25 دیدار رسمی در رقابت های مختلف برای سرخ پوشان به میدان رفته و سه بار نیز موفق به گشودن دروازه رقبا شده است. 

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
علی ام از مرند پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:19

به موقع حاضر میشه واسه مسابقات حساس تو لیگ قهرمانان و بوندسلیگا

باستین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:39

اکه تمام مصدومامونم برسن بازم این یارو نمیتونه کارى کنه سبک اون به درد بایرن نمیخوره بایرن باید سرعتى وضد حمله اى بازى کنه نه اینجورى امسال اکه نتیجه مکیریم باید به فکر یه مربى المانى سطح بالا باشیم

بنیامین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:48

فصل 2002-2003 مرحله گروهی چامپیونز لیگ آنجلوتی با ای سی میلان در مونیخ و میلان با نتایج مشابه 2-1 بایرن رو شکست داد.فصل 2005-2006 در مرحله یکهشتم نهایی در مونیخ 1-1 شد و در میلان 4-1 ای سی میلان برد.فصل 2006-2007 در مرحله یکچهارم نهایی چامپیونز لیگ در میلان 2-2 شد و در مونیخ ای سی میلان 2-0 پیروز شد.و پارسال هم با رئال مادرید دو بار بایرن مونیخ را شکست داد.

امیر پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 21:21 http://www.bayern.blogsky.com/1393/11/30/post-12140/

خب که چی ؟

مثلا میخوای مربی ابرو کج خودتونو بزرگ کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیاد بزرگش نکنیا یه وقت زبونم لال مینرکه

mohammad پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 22:09 http://bayern.blogsky.com

بچه ها واقعا یوپ هاینکس مربی بزرگی بود. کاش یه مربی با تفکرات یوپ می آوردن

سوپرمانو پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 23:24

امیدوارم وقتی اینا برگشتن حداقل یکی از(برنات.رافینیا.آلونسو) نیمکت نشین شن
پپ تورو خدا یکم عقلتو بکار بنداز
این هنر نیست که پپ تفکراتشو تو بارسا کاملا تو بایرن هم پیاده کنه
باید باتوجه سبک و ویژگی بازیکنا یه تئوری بسازه کهتوی اون تیم جواب بده
.....ایشالا موفق باشی پپ

issa جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:00

من معتقدم باید بازی برگشت با شاختار رو ببینیم بعدش قضاوت کنیم که تیم به جایی میرسه یا نه!اگه سبک بایرن همون پاسهای کوتاه وعرضی و تلاش برای کنترل بازی باشه دیگه هیچی اگه سبکش رو تو این بازی عوض کرد که اونم یه بحث دیگه ای داره،به هرحال بعد از بازی با شاختار باید قضاوت کرد!باید محتاط و معقول نظرداد

Payam جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 02:01

سلام دوستان.من دقیقا پارسال همین موقع (یک هفته قبل بازی رفت با رئال)از گوردیولا انتقاد کردم و معتقد بودم ایشون به درد ما نمیخوره.یکی از دوستان بهش برخورد که آقا چرا تیم رو به حاشیه میبری؟!!!!!!گفتم:بابا،من ایرانم تیم آلمان.چطور من میتونم تیم رو به حاشیه میبرم.خلاصه می بینم که بعد یکسال بعضیها به حرف من رسیدن.با نظر باستین موافقم.درضمن امیر خان،شما هم بهت بر نخوره وقتی حقیقت تلخ میشنوی...البته خودمم نفهمیدم هدف بنیامین از دادن این آمار چی بود..ولی چه بخوایم چه نخوایم.کالتو یکی از بهترین مربیانی هست که تا حالا دنیای فوتبال به خودش دیده..ای کاش بیاد بایرن.

shabah جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:45

خیلی عجیبه از برخی هواداران , توی اروپا بایرن رو شانس اول قهرمانی میدونن ولی اینجا برخی با کمال تعجب هنوز با ناامیدی حرف میزنن شاید فقط به خاطر اینکه از پپ خوششون نمیاد

Payam جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 13:32

شبه جان.کی تو اروپا گفته بایرن شانس اول قهرمانیه!!!!!شک ندارم هیچ کدوم از دوستانی که تو این سایت کامنت میذارن به اندازه من بایرن رو دوست ندارن.ولی واقعیت اینه که ما شاید شانس سوم قهرمانی باشیم.تازه شـــــاید.

issa جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 14:13

منم شوزده ساله بایرنی ام حرف پیام رو قبول دارم،با این سبکی که بایرن بازی میکنه،تیمی مثه چلسی واتلتیکو هم از بایرن قویتره،امیدوارم بایرن سبک بازیش رو عوض کنه

shabah شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 01:33

آقای پیام مثل اینکه زیاد اخبار ورزشی سایتهارو دنبال نمیکنید شکست های اخیر ریال در اسپانیا بخصوص باخت تحقیر آمیز در دربی مادرید با نتیجه 4-0، سبب شد تا رئال در آستانه بازی با شالکه، از شانس اول، به شانس دوم نزول کند. در بنگاه های معتبر شرط بندی اروپا، شانس قهرمانی بایرن هم اکنون 4.61 به 1 و شانس قهرمانی رئال، 4.75 به 1 تخمین زده می شود.

Payam شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 10:28

من کار به بنگاه های شرط بندی ندارم..ولی یادت باشه تیم بزرگ با ی باخت سنگین از هم نمیپاشه..حالا منم مثل پارسال که هر پیش بینی ای داشتم به وقوع پیوست،صبر میکنم تا آخر فصل.خودت متوجه میشی که من درست میگم یا بنگاه شرط بندی..تیم اول باشگاهی من بایرن و تیم ملی من آلمانه ولی اگه امسال بایرن قهرمان شد من دیگه از خجالت تو این سایت نمیام...وقتی بهت میگم قهرمان نمیشه قبول کن.اگه الآن قبول نکنی فروردین ماه قبول میکنی.

shabah شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:50

نه تنها بایرن هیچ تیمی از شروع مسابقات نمیدونه که صد در صد قهرمان میشه چون اگه اینطور بود بقیه تیمها دیگه لازم نبود تلاش کنن همه اینا احتمال هست و فعلا احتمال فهرمانی بایرن در اروپا از همه بیشتره پس باید امیدوار بود همانطور که در اروپا امید اول فعلا بایرن هست

Payam شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 13:20

من که از خدامه قهرمان بشه.ولی من بنا رو بر احتمالات نمیذارم.من میگم قطعا قهرمان نمیشه..ولی بازم میگم،امیدوارم من اشتباه بکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد