وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

معماى پیچیده بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مونیخى ها هرگز چنین شروعى را در مرحله حذفى لیگ قهرمانان تصور نمى کردند. از بازى روان مقابل هامبورگ هیچ اثرى در باز مقابل شاختار دونتسک نبود و به جاى آن عدم آرامش در تیم به چشم مى خورد و در پایان شاگردان پپ گواردیولا در بازى رفت به نتیجه خطرناک 0:0 رضایت دادند.

طرفدارى- پپ گواردیولا و ماتیاس سامر بعد از دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایى مقابل شاختار دونتسک اوکراین بسیار عصبانى و افسرده به نظر مى رسیدند، چون هر دو به خوبى مى دانند که با این روند فتح لیگ قهرمانان اروپا براى ششمین مرتبه براى مونیخى ها کاملا غیر قابل دسترس خواهد بود. تنها سه روز بعد پیروزى قاطع 8:0 مقابل هامبورگ، از آن بازى روان و هماهنگ در اوکراین خبرى نبود. 59 درصد مالکیت توپ، استحکام در خط دفاعى، دوندگى بالا اما بدون ایجاد موقعیت خطرناک بر روى دروازه حریف، همه این موارد سبب شد تا فصل دیگرى در بحث بر سر ناهمخوانى ژابى آلونسو و باستین شواین اشتایگر آغاز شود.

در این دیدار آلونسوى اسپانیایى بسیار کند و سنگین ظاهر شد و حتى در دقیقه 65 بازى و در یکصدمین بازى خود در لیگ قهرمانان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا در بازى برگشت در تاریخ  یازدهم مارس از غایبین بایرن مونیخ باشد. ماتیاس سامر مدیر ورزشى مونیخى به صورت انتقاد آمیزى گفت:"این نتیجه از نظر من بسیار خطرناک است، چون تیم حریف نیز از کسب چنین نتیجه اى راضى است، ما بایست تغییرى در روند بازى هاى خود در لیگ قهرمانان به وجود آوریم و هنوز به بایرن مونیخ واقعى تبدیل نشدیم." اینکه بایرن مونیخ به عنوان تیم میهمان موفق شد با وجود یک بازیکن کمتر اتفاقات بازى را زیر کنترل خود داشته باشد و اجازه ایجاد خطرى بر روى دروازه خودى را به حریف ندهد، تنها نکته مثبت عملکرد بایرن مونیخ در بازى مقابل شاختار دونتسک بوده است.

پپ گواردیولا نیز خود به این موضوع اذعان داشت:"ما بازى را به کنترل خود در آوردیم، اما موفق به خلق موقعیت هاى زیادى براى گل زنى نشدیم." اوضاع بایرن مونیخ در خط حمله چندان ایده آل نبود، توماس مولر در خلق خطر بر روى دروازه و ایجاد فضا براى هم تیمى هاى خود چندان موفق نبود، ماریو گوتسه از فرم ایده آل خود در دور رفت کاملا دور بود و روبرت لواندوفسکى نیز بار دیگر نیمکت نشین بود و تنها در پانزده دقیقه پایانى به بازى فراخوانده شد. 

 

 

سرمربى بایرن مونیخ در ادامه ابراز امیدوارى نمود:"حال باید در بازى برگشت به پیروزى برسیم و حتما  موفق خواهیم شد." پپ گواردیولا اما مایل به تفسیرى در خصوص اخراج ژابى آلونسو نبود، اما بى تردید بار دیگر بحث هایى در خصوص وجود هم زمان آلونسو و شواین اشتایگر در خط میانى بایرن مونیخ شدت خواهد گرفت، هر چند این سرمربى اسپانیایى مایل به وارد شدن به چنین بحث هایى نباشد. به هرحال این گونه به نظر مى رسد که حضور هم زمان این دو در مرکز میدان، چندان بازدهى زیادى براى مونیخى ها نداشته باشد.

ماریو گوتسه نیز در خصوص دیدار مقابل شاختار دونتسک گفت:"بهتر بود که ما در این بازى به گل مى رسیدیم، این مسئله براى ما بسیار حیاتى بود. من فکر مى کنم که ما کار را به خصوص در یک سوم پایانى بازى بسیار براى خود سخت کردیم و نتوانستیم آن طور که تصور داشتیم بازى خوبى از خود ارائه دهیم."

ارائه فوتبالى رویایى مقابل هامبورگ و فوتبالى نه چندان خطرناک و پر انتقاد مقابل شاختار دونتسک، حال چه اتفاقى خواهد افتاد؟ تا بازى برگشت مونیخى ها از این فرصت برخوردار هستند تا خلاقیت خود در فاز تهاجمى را افزایش داده و بهبود بخشند و بهترین شروع در این زمینه مى تواند بازى مقابل پادربورن در شنبه آینده مى باشد،‌ پادربورن تیم تازه وارد بوندسلیگا به عنوان حریف درمانى بایرن مونیخ بزرگ؟ مسئله اى که تا پیش از این هرگز قابل تصور نبود.

 

به قلم سون بوش از وب سایت یورو اسپرت آلمان
 

منبع

نظرات 30 + ارسال نظر
THOMAS $ MULLER چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 22:20

بایرن اولین بارش بود که با این تیم بازی میکرد. مطمئن باشید دور برگشت با یه نتیجه پر گل شاختار رو شکست میدیم
.
.
.
روحیه خودتون رو از دست ندید و برای شادی بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا آماده باشین!

آلمان 90 + 14 چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 22:23

تو بازی با هامبورگ آلونسو نبود و تکلیف تیم هم مشخص .... با ترکیب دیشب تیم واقعا سر در گم بود ... بنظر من بعنوان هافبک دفاعی رئیس مناسبه ... آلونسو کند و مثل باستین خلاق نیست بعنوان ذخیره خوبه .... تو ترکیب سر در گم دیشب رئیس رو گوش گذاشته بود که اصلا مناسب نبود ... بازی برگشت مطمئنم که عالی خواهیم بود البته چون رئیس وسط بازی میکنه .

issa چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 22:43

بچه ها بی انصاف نباشید الونسو بازیکنه خوبیه،ارنج تیم مشکل داشت

باستین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 22:59

معما وفلسفه و هندسه سرم نمیشه شوانى باید تنها وبدون الونسو بازى کنه اینجورى بهتره

سوپرمانو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:13

.................................................................................................................
من فقط سکوت میکنم ببینم این کچل در آینده میخواد چکار کنه


والا همین روزا منتظرم مانوئلو بزاره مهاجم نوک مولر رو دروازه بان +برنات و رافینیاو آلونسو
بقیه هم توپ جمعکن
خودشم بره بشه لیدر تیم
..................................................................................................................

مکتب استقلال و آلمان کبیر. پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 00:09

بایرن خییییییییییییلی عالی بود و ژابی آلونسو باعث عدم نتیجه گیری بایرن

rezaoli پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 08:47

به جای آلونسو باید خاوی مارتینز باشه

فرانک پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 08:52

گوتزه: در خط حمله ضعیف ظاهر شدیم

ماریو گوتزه، هافبک بایرن مونیخ پس از تساوی 0-0 مقابل شاختار عنوان کرد که تیمش در خط حمله دچار مشکل شده است.بایرن که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، شب گذشته موفق نشد خط دفاعی شاختار را شکست دهد و گلزنی کند و اوکراین را با یک تساوی ترک کرد. هافبک سابق دورتموند از عملکرد تیمش ناراضی بود و گفت که در خط حمله خوب کار نکرده اند.

او گفت:" امروز در خط حمله مشکلاتی داشتیم. نتوانستیم در حد انتظارات ظاهر شویم. هنوز دیدار برگشت پیش روی ماست و باید با تمام وجود تلاش کنیم. این لیگ قهرمانان است، جایی که جزئیات ریز می‌تواند سرنوشت ساز باشد. ما واقعا می‌خواهیم اینجا گلزنی کنیم. برایمان خیلی مهم خواهد بود. باید سعی کنیم در خانه پیروز شویم."

MERSAD33 پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 11:25

ژابی تو کار دفاعی خوب بود جنگنده بود ولی باید قبول کرد سنش زیاده و به درد بایرن نمیخوره. مطمئنم که قراردادش تموم شه میندازنش بیرون.
ولی این ژابی خدارو شکر که بازی برگشت نیست.
ژابی و شواینیی با هم نمیخورن تو بازی. ولی اگه تکی باشن خیلی بازی بهتری انجام میدن

mohammad پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 12:46 http://bayern.blogsky.com

اگر مارتینز بود شک نکنید بهتر از آلونسو جواب میداد اما بچه ها دقت کنین که بایرن به غیر از این قسمت توی بقیه نقاط زمین مشکل داشت و نتونستن کارهای ترکیبی خوب و سریعی داشته باشن . بعید میدونم که امسال به فینال برسیم چون استراتژیمون با وجود گواردیولا به درد نمیخوره

ک پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 12:56

الونسو همیشه تو بازی های حساس اخراج میشه اههههههههههه

شاهین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 13:47

عیسی جان و مکتب ااستقلال والمان کبیر شما هر دو بایرنی هستین باید هوای همو داشته باشین من خودم 3.5 عضو سایتم قدیم و جدید هم برام فرقی نداره همه یکی هستیم

مکتب استقلال و آلمان کبیر. پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 14:30

شاهین جان
این عیسی نفوذی هست
چطور طرفدار بایرنه که فقط هوای تیم های انگلیسی رو داره!!!!!!!
و به طرفداران استقلال و پرسپولیس و همه ایرانی ها توهین میکنه!
معلومه که در سایت ورزش 3 یک انگلیسی هست و اومده اینجا تا اینجا هم گریه کنه

شاهین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 14:52

مکتب استقلال والمان کلا ورزش 3 یه سایت هوادارای انگلیسه کلا فوتبال انگلیس منفوره

محمد پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:16

حالا فرض کنید لام هم بیاد بعد بخواد بزاردش هافبک. چی میشه

محمد - تا ابد cr7 پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 17:49

من که چند ماه پیش گفتم شاختار طومار بایرن رو در هم میپیچه دیدین لیاقت بازی با ما رو نداشتین شاختار = سندروم جدید بایرن و قهرمانی بایرن در اروپا رویای شیرینی که شما همیشه قبل از حذفتون با فکر کردن به اون دلتون رو واسه اینده خوش میکنین الکی مثلا شما فکر میکنین بایرن هر سال قراره قهرمان اروپا بشه راستی سطح لیگ قهرمانان که این همه بالاست دیگه سطح نیمه نهایی و فینالش خیلی زیاده و بازی ها جذاب و نزدیک به همه و فاصله ی تیما تو چنین سطحی میلی متریه ( الکی مثلا من از باخت 5-0 بایرن به رئال تو نیمه نهایی فصل قبل هیچ اطلاعی ندارم ) خلاصه بگم که ارزش بازی کردن با ما رو ندارین اگه خواستین چند میلیون دلار بدین تا شاید افتخار بدیم یه بازی دوستانه باهاتون بکنیم از این به بعد شما باید عیارتون رو تو بازی هایی که با شاختار دونسک دارین بسنجین البته بیش از این از شما انتظار نمیره چون بضاعت تون همینقدره حذف توسط شاختار چیزی از ارزش هاتون کم نمیکنه همینکه به جمع 16 تیم برتر اروپا راه یافتین و با صعود از مرحله ی گروهی فراتر از انتظار ظاهر شدین واقعا افتخارو دستاورد بزرگی برای شماست راستی در پایان یه لطیفه که البته خیلی هم به واقعیت شبیه هستش واستون بگم به یه جادوگر میگن بایرن چه زمانی قهرمان اروپا میشه و جادوگره در جواب میگه چه خبرتونه بابا من فقط تا صد سال اینده رو میتونم پیش بینی کنم

mohammad پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:05 http://bayern.blogsky.com

حالا انگار رئال چه گوهی هست. شما که 4 تا از اتلتیکو خوردید و داغ به دلتون گذاشت چرا وراجی میکنید

issa پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:20

ما احتیاج به یه مربی ای داریم که سبک المانی رو پیاده کنه،بایرن بازیش بگیر نگیر داره یه بازی خوبه یه بازی ضعیفه،کلا نوسان داره!من نمیگم گواردیولا مربی خوبی نیس،ولی احساسم اینه که بااین روش کاری ازپیش نمیبریم،تیم جنگنده نیست،دفاعش متزلزله ونفوذ از جناحین وسانترکم شده ،ریال هم مثه بایرن پرنوسان هستش،بااین همه ستاره و پولی که خرج کرده!با این سبک در صورت صعوداگربه تیمی مثه چلسی یا اتلتیکو خوردیم دچارمشکل میشیم مطمینم

سوپرمانو پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:28

این نفهم کیه هراز چندگاهی میاد یه شیرین عقل بازی در میاره مزه میپرونه
اخه جوجه تو از اواتارت معلومه هیچی حالیت نیست اخه رونالدو؟......
اونم از نوع همجنسباز.....بایه بچه که معلوم نیست ننش کیه
ادم با اینا دهن به دهن نشه بهتره

شاهین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:45

جناب محمد تا ابد cr7 تا حالا کلمه زرشک شنیدی

kiram too cr7 پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 19:55

کیرم همچین شیکو مجلسی تو رعال وCR7

مکتب استقلال و آلمان کبیر. پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:08

بچه ها این رئال مالدیوی که اومده اینجا داره جر میخوره وحشتناک از دست من در سایت ورزش 3کوبیده شده
رئال همون تیمیه که با پول سلطنتی و مدیرش که تبهکار بین المللیست مقابل بایرن9تایی شده و مقابل کایزرسلاوترن5تایی هیچی نداره بکوبین تا بمیره

پیمان پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 23:45

نه با این وجود اگه از سد شاختار هم بگذریم در مرحله بعدی یا در یک چهارم مقابل تیمی مثل رئال یا پاریس ژرمن نابود میشیم و آبروریزی مثل پارسال
مانزوکیچ همه کاره و سوپر مهاجم و کروس با اون شوت ها و بازیسازی ویران کننده اش رو به خاطر لجبازی ها و خود خواهیایه این مرد دادیم رفت به جاش بایرن رو کرده تیم ملی اسپانیا حالا خوبه مارتینز و الکانترا مصدومن وگرنه باید با چهار تا اسپانیایی بازی میکردیم
برنات که در حد معمولی ترین تیم های بوندسلیگا هم نیست باید تو بهترین بایرن تاریخ که از هاینکس گرفته فیکس باشه این درد رو به کی بگم آخه ...

کس ننه ی انچلوتی مادر جنده پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 23:45

هوی یکی بیاد کیرمو از تو کون این پنالدو و کارلو دربیاره.اخ عجب کونی دارن کون نیست که غار علی صدر.کس ننه یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییهر چی ریالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

mohammad پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 23:50 http://bayern.blogsky.com

پیمان جان باهات کاملا موافقم اما هیچ کاری از دست ما بر نمیاد

سوپرمانو جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:04

هی عمو نمیتونی مث ادم حرف بزنی حتما باید 2 3تا کلمه منشوری بکار ببری تا حرفتو بزنی
با این مدل حرف زدنت آبروی هرچی آلمانیو بایرنیه بردی
ما هم از رئال خوشمون نمیاد ولی یه سری حرمتا رو نگه میداریم
ادم تعجب میکنه که چطور یه سری به راحتی این کلماتو بکار میبرن.خجالت داره
وعجیبتر این که یه سریها لایکشون میکنن
ای خدا ما رو باکیا کردی 6میلیارد نفر

علی جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 11:44

کس ننت بابا

سوپرمانو جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:58

واقعا میمیرین مث ادم حرف بزننین
بچه ها تورو خدا این کامنتا رو لایک نکنین با توهین فقط از ارزش خودمون کم میشه

استقلالی ام جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 14:21

رئال ضعیف شده . ولی بایرن ضعیف تر . باید یه فکری بشه

GERMANY جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:10

این عوضی دوباره سروکلش بیدا شد دلم میخواد یه دل سیر فقط کتکش بزنم وقتی شما به زور با یه کل بازل رو میبرین ما هم به زور با شاختار مساوی میکنیم جرا کورتو کم نمیکنی از سایت ما بری برو تو سایت اشغاله طرفدارای رعال هر جقدر دلت میخواد ار ار کن تا فکت خسته شه این فضولی ها به تو نیومده تیم ما بره بالا یا نه فقط ارزومونه بخوریم به شما تا منفجرتون کنیم یادتونه جه بلایی سر بارسا اوردیم نکران نباش جوجو سر شما هم میاریم رعالی هافقط بلدن از باختی که بارسال مقابلشون داشتیم بیان اینجا و مزه ببرونن بایرن در کل یازده بار رعالو شکست داده عمو و فقط یه بار باهاش مساوی کرده حالا هم فکتو ببند از این به بعد با اون مربی منکلتون مرتیکه ادامس خورحالا کمشو بیرون از این سایت خب من یه دوست دارم طرفدار رعاله ولی اینطوری نمیکنه البته جرا همش برد بارسالشون مقابله مارو به رخ میکشه جه میشه کرد رعالی ها همه زبون نفهمن...[:S027

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد