وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: گواردیولا نیازی به قرارداد جدید ندارد؛ اگر بخواهد برود، می رود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر اذعان کرد که اگر پپ گواردیولا قصد جدایی از بایرن مونیخ را داشته باشد، این باشگاه برای حفظ وی ناتوان خواهد بود.

سرمربی سابق بارسلونا با وجود اینکه در باواریا خوشحال به نظر می رسد و در فصل اول نیز دو جام معتبر را بالای سر برده است، اما در چند وقت اخیر احتمال بازگشت وی به بلوگرانا و یا انتقال به یکی از تیم های لیگ برتری قوت گرفته است.

از این رو اسطوره ژرمن ها به Bild گفت: "من یک بار گفتم که امیدوارم پپ به مدت 10 سال در بایرن بماند و هنوز هم همین را می گویم. در جشن کریسمس بایرن، من احساس کردم که پپ و خانواده اش بسیار با محیط اطراف خود آشنا و مأنوس شده اند. در اصل، پپ به قراردادی جدید نیاز ندارد. اگر بخواهد برود، در هر صورت خواهد رفت، اما برای او پیدا کردن شرایطی بهتر از این در باشگاهی دیگر سخت خواهد بود." 

 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
mia san mia پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 05:50

پپ از بایرن مونیخ بهتر پیدا نمیکنه

mia san mia پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 05:54

وای نهههههههههههههههههه/////////////
به گزارش "ورزش سه"، از تمرین امروز عصر بایرن مونیخ که پشت درهای بسته برگزار شد خبر می‌رسد که فرانک ریبری و رافینیا مصدوم شده‌اند و به این ترتیب بازی روز جمعه را از دست می‌دهند.
بنا به اعلام "بیلد اشپورت" وضعیت ریبری حادتر است و احتمال دارد مدت زیادی از فوتبال دور بماند. او در شروع فصل جاری هم ده بازی رسمی را به دلیل مصدومیت از دست داد.
تشخیص دقیق آسیب‌دیدگی این دو نفر فردا اعلام خواهد شد

اخه چقدر دیگه باید مصدوم بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرانک پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 09:50

اگه ریبری نباشه.................. نمیتونم بگم خدا طوریش نباشه لطفا

bastian31 پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 09:54

چقدردلم خوشتیپ ترین مربی جهان بیاریم
وجدانا سطح فنی لوو دوبرابرپپ
بابارومینیگه نامرد لوو بیار
خودمون بهترین مربیهای تاریخ فوتبال داریم اونوقت التماس پپ کنین
پپ هم حالافهمیده بایرن به هیچ وجه مسی نمیاره میخوادبره
برواون جایی ک اب افتابه رفت

ریبرو پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:57

غایب بزرگ دیدار بایرن وولفسبورگ
به نقل از سایت رسمی بایرن مونیخ عصر دیروز مهاجم 31 ساله بایرن فرانک ریبری مصدوم شده و مدت زیادی از میادین دور خواهد ماند

... پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 14:27

جیانلوکا دی مارزیو ایجنت ایتالیایی در مورد پیوستن مارتین اودگارد به رئال مادرید توضیح داد وی گفت:در ماه سپتامبر برای دیدن یکی از بازیهای رئال در چمپیونزلیگ رفت .پدرش و من به رختکن رفتیم در ان جا رونالدو به پدرش نزدیک شد و گفت:ببین باید تصمیم درستی بگیری. بعد بیل گفت:لالیگا با کیفیت تر و جذاب تر از لیگ انگیس است و کروس نیز اظهار داشت:بین رئال و بایرن یک فاصله ی بزرگ وجود دارد. باور میکنی؟.....این هم خیانت جدید بازیکن سابق بایرن که شاید با این حرفش کمک کرد به اودگارد تا بایرن رو انتخاب نکنه واقعا برات متاسفم کروس از تو بعیده یک المانی باشی

فاطمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 14:30

آره کروس راست گفته واقعا بین رئال وبایرن یه فرق بزرگ بلکه نه یه فرق بسیار بسیار بزرگ وجود داره واون اینه که رئال هیچ ستاره ای تاحالا پرورش نداده ولی بایرن هی فرت وفرت ستاره میده بیرون آره این فرق بزرگ رئال وبایرنه دوستان!

فاطمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 14:47

صد رحمت به بالاک حداقل پشت تیم صفحه نذاشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 15:14

نمیدونم چرا به طرز عجیبی به این حرفا شک دارم
هنوز معلوم نیس که پپ بره یانه
اگرم بره به نیومدن مسی ربطی نداره - از اولشم مشخص بود نمیاد ...
نبود ریبری هم یه فاجعه دیگه س ای بابا چرا اینقد مصدوم داریم ما ؟؟؟ چه خبره ؟؟؟ بس نیس دیگه
بعدشم یک کلاغ چهل کلاغ و شایعه پراکنی در فوتبال خیلی زیاده .... هیچیش دقیق معلوم نمیشه
اگر حرفای تونی حقیقت باشه من واقن تو دلیلش گیر میکنم .....
اگه نزده که هیچی اگرم زده واسه چی ؟؟؟؟؟؟؟ واقن نمیفهمم

فاطمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 15:18

آقای*DaPhNeعزیز!

من همین الان رفتم مرجع خبری رئال مادرید واینو نوشته بود!
کروس واقعا این حرفا ازش بعید نیست،میخواد بایرنو تضعیف کنه...
واقعا زده...چون تو سایتای دیگه خبرگذاری بایرن برین همه این حرفارو نوشته...

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 22:33

من آقا نیستم عزیزم
دافنه اسم خانومه
بعدشم چشم من خبرگذاری زبان آلمانی پیدا کنم و ترجمه بشه میرم میخونم

فاطمه جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:22

ببخشید خانوم *DaPhNe!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد