وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: رویس در مورد بایرن از من پرس و جو کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ، تاکید کرد که به رویس در مورد پیوستن به بایرن مونیخ توصیه ای نکرده است.

مهاجم 26 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ تابستان گذشته و با قراردادی آزاد از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست.

لواندوفسکی در مورد احتمال پیوستن هم تیمی سابقش به بایرن مونیخ به بیلد می گوید:" رویس در مورد بایرن مونیخ از من پرسید و من به او گفتم که کاملا از بودن در اینجا راضی هستم و خوشحالم که بایرن را به رئال ترجیح دادم، اما در مورد پیوستن او به بایرن مونیخ هیچ توصیه ای به او نکردم چرا که این یک تصمیم کاملا شخصی است."

قرارداد رویس با دروتموند سال 2017 به اتمام می رسد، اما با توجه به بند آزاد سازی مجود در قرارداد این بازیکن او می تواند تابستان آینده با 25 میلیون یورو وست فالن را ترک کند.  

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 07:51

من بازى رویس رو قبول دارم اما رویس کم کم داره سنش بالا میره ما باید دبروین رو از ولسفبورک بخریم هم جوونه هم اکه تو بایرن رشد کنه بازیش از این هم خوب تر میشه

bastian31 پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 09:41

اگه رویس سنش بالاست پس لوا دیگه پیره واشتایگرهم بایدبازنشسته بشه خخخخ
رویس ب احتمال 99درصدبایرن نمیاد،رویس بهترین بازیکن هجومی المان وروی نیمکت نمیشینه بااین همه بازیکن جابرای رویس نیست
فقط ب رئال وچلسی نره ک رئال رقیبمون وچلسی هم توسه سال شورله ومارین نابودکردن درواقع مورینیودیوانه شده

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 14:53

مورینیو دیوانه نشده بلکه دیوانه بوده بازم میگم مورینیو = monster
مارکو کاملا سنش مناسبه و گزینه عالی حساب میشه - امیدوارم بایرنو انتخاب کنه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد