وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا پپ گواردیولا به فکر ترک مونیخ است؟

 

آیا پپ گواردیولا به فکر ترک مونیخ است؟ آیا سران بایرن مونیخ مى بایست هر چه سریع تر در خصوص ادامه همکارى با این سرمربى اسپانیایى تصمیم گیرى نمایند؟ در بایرن مونیخ تقریبا هیچ کس پاسخى قطعى براى این پرسش ها نمى تواند داشته باشد.

پپ گواردیولا مذاکرات در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه بایرن مونیخ، بعد از تابستان 2016 را به تعویق انداخته است، در نشستى با برخى از هواداران باشگاه، این سرمربى اسپانیایى به پرسش هایى در زمینه آینده خود در بایرن مونیخ به صورت "گذشته" جواب داده است که همین مسئله گمانه زنى ها و تردیدها در خصوص آینده وى در مونیخ را افزایش داده است.

پپ گواردیولا از یک و نیم سال پیش هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفته است. وى در تابستان 2013 در حالى به آلمان نقل مکان نمود که اکثر تیم هاى مطرح اروپایى خواهان عقد قرارداد با وى بودند، چون وى با افکار و ایده هاى خود توانسته بود انقلابى در فوتبال پدید آورد. در واقع در اثر مثبت حضور وى در مونیخ با همان دوبل قهرمانى در فصل اول و  اقتدار مثال زدنى بایرن مونیخ در بوندسلیگا هیچ کونه تردیدى نمى توان وارد نمود.

تاثیر پپ در مونیخ کاملا واضح است، چون هیچ تیمى همانند بایرن مونیخ تا این حد متغیر و غیر قابل پیش بینى بازى نمى کند، با اینکه وى نتوانست فصل گذشته بایرن مونیخ را فتح لیگ قهرمانان اروپا برساند. چشم انداز بایرن مونیخ براى آینده فوق العاده به نظر مى رسد. حال تنها این پرسش طرح مى شود که آیا پپ گواردیولا حاضر است قرارداد خود در مونیخ را تمدید نماید؟

در این زمینه وضعیت کمى پیچیده به نظر مى رسد و پپ گواردیولا با عدم تمایل خود نسبت به صحبت کردن در خصوص تمدید قرارداد خود، سران این باشگاه مونیخى را دچار سردرگمى نموده است. در هفته هاى اخیر وى هرگز اجازه مطرح شدن چنین پرسشى را نداده است و تنها اعلام نموده که بعد از پایان رقابت هاى این فصل، در خصوص تمدید و یا عدم تمدید دوران حضور خود در مونیخ حاضر به مذاکره و صحبت کردن است.

کارل هاینس رومنیگه از سران بایرن مونیخ نیز چندى پیش اعلام نموده بود که تا تابستان 2015 در خصوص ادامه همکارى با پپ گواردیولا از سوى باشگاه براى حفظ آرامش این سرمربى هیچ تقاضا و پرسشى مطرح نخواهد شد. رومنیگه در این زمینه اما خود به اظهار نظر پرداخته است:"من امیدوارم که پپ تا بیشترین زمان ممکن در بایرن مونیخ بماند، اما ما در نیمه دوم سال 2015 بار دیگر تقاضاى خود براى تمدید قرارداد با او را مطرح خواهیم نمود. در باشگاه تنها یک برنامه براى هدایت تیم وجود دارد که آن هم پپ گواردیولا است."

رومنیگه در ادامه گفته است:"من و گواردیولا مى خواهیم تنها به طور کامل بر روى دور برگشت از رقابت هاى بوندسلیگا تمرکز کنیم ودر تابستان و در آرامش کامل در این زمینه صحبت خواهیم نمود، چون من یاد گرفته ام که صبور باشم." رابطه فوق العاده اى بین سران باشگاه مونیخى و پپ گواردیولا برقرار است و پپ از جایگاه بالاى خود در باشگاه برخوردار است. اینکه بایرن مونیخ خواهان تمدید قرارداد با پپ گواردیولا براى سال هاى بیشترى است کاملا روشن است و از نظر رومنیگه این سرمربى اسپانیایى "هدیه اى براى بایرن مونیخ " است، حال اما برنامه هاى آتى پپ گواردیولا براى سران مونیخى کاملا نا مشخص است.

در نشستى با حضور سیصد نفر از طرفداران باشگاه بایرن مونیخ، پپ گواردیولا در پاسخ به پرسشى در زمینه آینده او در مونیخ گفته است که"هنوز زمان زیادى براى صحبت باقى مانده است."، گواردیولا در ادامه براى توصیف زمان حضور خود در مونیخ با آنکه هنوز به پایان نرسیده، از زمان "ماضى" استفاده نموده، که تا حدودى جنجال ساز شده است، "حضور در مونیخ براى من، همسرم و فرزاندم چالشى زیبا و بزرگ بود، صرف نظر از اینکه چه اتفاقى رخ دهد. من دوران بسیار خوبى داشتم و از اینکه توانستم سرمربى تیمى همانند بایرن مونیخ باشم بسیار خوشحالم و افتخار مى کنم. حضور در مونیخ براى من همانند یک رویا بود."

چرا باید سرمربى کمال گرا و مصلحت اندیشى همانند پپ گواردیولا براى توصیف زمان حضور خود در مونیخ از حالتى غیر متعارف استفاده نماید و گمانه زنى ها را افزایش دهد؟ بى تردید با چنین اظهاراتى سران مونیخى به دنبال مشخص شدن هر چه سریع تر وضعیت گواردیولا هستند، اما آنها نیز به خوبى مى دانند که هر داستانى پایانى دارد.

 

به قلم یوناس بکن کمپ از وب سایت رونامه آلمانى زود دویچه تسایتونگ 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 12:18

فک کنم میخواد برگرده بارسلونا

آرین چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 13:03

خداکنه جایی نره وگرنه کلی باید بگردیم تا یه مربی در سطح بایرن پیدا بشه!و اونم زمان بر هست!ممکنه به قدرت بایرن آسیبی برسه!

ریبرو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 13:40

مسولان بایرن حتما باید نگهش دارن چون اگه بره هیچ مربیه خوبی وجود نداره تا سریع بگیرنش
در صورت رفتن پپ بایرن ضعیف میشه ببینید از کی دارم میگم فعلا باید نگهش داریم

DANIYAL.FCB چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:54

امیدوارم در بایرن بمونه.ولی یوپ هاینکس هم میتونه هدایت تیمو به دست بگیره.هم چنین ماتیاس سامر هم گزینه ی خوبیه.

ریبرو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 17:42

اقای DANIAL ماتیاس سامر در حد پپ نیست و در خصوص هاینکس هم باید بگم که خدافظی کرده و بعید میدونم برگرده فعلا نگه داشتن پپ الزامیه

ریبرو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 17:56

به نقل از مطبوعات اسپانیایی
تیم ریال مادرید تابستان فصل بعد که قراردادش را با مارکو رویس و اودگارو و ادین هازارد تمدید کرده هر چه زود تر باید تکلیف مهاجم فرانسوی خود را مشخص کنند کریم بنزما ستاره ی فرانسوی ریال مادرید بعد از این که رویس اودگارد و هازارد تابستان فصل بعد به ریال می ایند صد در صد دیگر این بازیکن به صورت فیکس در ریال بازی نمیکند و خود بنزما اشاره کرده فصل بعد اگر به من کم بازی داده شود از ریال خواهم رفت و
به بایرن مونیخ میپیوندم در روزنامه بایرن مونیخ این موضوع منتشر شد : جانشین ستاره فرانسوی بایرن مونیخ ریبری مشخص شد ( کریم بنزما ستاره فرانسوی ریال مادرید)

شواینی چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 18:04

همینه دیگه اقای ریبرو کسایی که میرن ریال سرنوشتشون این میشه دیگه بیا بنزما رو هم مثل اشغال دارن میندازن بیرون
همین رایول بد بخت که کاپیتانشون بود رو مثل چی انداختن بیرون خدایی از ریال مادرید متنفرم فقط نوشخوار میکنه بازیکنای ستاره رو و بعد از چند سال مثل یه اشغال میندازتشون بیرون

daniyal.fcb چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 18:50

این چه روزیه دارم میگم:بنزما میمونه تو ریال .هازارد میمونه تو چلسی و رویس یا میاد بایرن یا منچیتر سیتی یا یونایتد یالیورپول.درضمن باید گفته شود ماتیاس یه المانیه و قبلا تونسته بایرن رو بارها قهرمان بوندسلیگا کنه.ولی دغدغه ی مابوندسلیگا نیست بلکه قهرمانی در اروپا.پس باید بهترین باشیم یا یک انفجار در تیم رخ بده مثه عوض شدن پپ گواردیولا.البته از صمیم قلب امیدوارم پپ در بایرن بمونه.

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 00:37

امیدوارم فقط امیدوارم
پپ بمونه بایرن
بن زما از حالت فیکس دراد و بیاد بایرن
رویس نره رئال و به جزیره هم نره
بیاد بایرن
هازارد هم به ما مربوط نیس دیگه
آندره هم که راهی بوندسلیگا میشه خوبه
و اما درنهایت بایرن مونیخ قهرمان اروپا خواهد شد ......

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 01:08

اسم چلسی میاد یاد مورینیو میفتم
که همیشه در این حالته مورینیو = monster
مصیبته بلای جون خدا نصیبش نکنه .....
عاشق این سخن از قیصر هستم وقتی که گفت کت و شلوار پوشیدن به این معنی نیست که یک جنتلمن بشه - او گستاخ و بی ادب است - دچار یک تغییر بزرگ با نتیجه 5-0 در نیوکمپ شد .....

و وقتی اسم رئال و بارسا میاد بااینکه قبول دارم یسری بازیکنان بزرگی داشتن اما یاد وقتی میفتم که هوینس فرمود ماصدها میلیون میدیم تا به بحران اقتصادی مردم کمک کنیم اما این باشگاه های اسپانیایی حتی قرض هاشونم نمیدن .....
یاد پنالدو و پنالتی هاش .... یاد شکستاش - یاد وقتی که رئال 1-9 باخت خخخ
یهو خندم میگیره اسم بارسا میاد جای گاز سوارز جلو چشمم تداعی میشه و وقتی که دندونای خودشم درد گرفت -
بایرن از لحاظ بازیکن - تاریخچه - اقتدار - افتخار و خیلی چیزا از همه سره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد