وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: با گواردیولا پیشرفت کرده‌ایم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلزن آلمان در فینال جام جهانی برزیل تصور می‌کند بایرن با هدایت پپ گواردیولا سالی خوب را آغاز خواهد کرد.

ماریو گوتزه در سال ٢٠١٤ به موفقیت های قابل توجهی رسید. در رده باشگاهی با بایرن قهرمان آلمان و جام حذفی شد. با تیم کشورش نیز مقام قهرمانی جهان را در مسابقات برزیل به دست آورد. البته در فینال آن پیکارها که اوایل تابستان خاتمه یافت، دقیقه ١١٣ گل برتری ژرمن‌ها را زد. حالا بعد از گذشت چند ماه و در شرایطی که ٢٧ روز از سال ٢٠١٥ سپری شده و دور برگشت بوندس‌لیگا از ٣ روز دیگر آغاز می‌شود، او اهداف تازه‌تری در سردارد.  

وی اظهار داشت: گواردیولا روی تمام جزییات کار کرده و باعث پیشرفت بایرن به عنوان یک تیم شده است. فلسفه فوتبال او برای ما خیلی خوب است. در سالی که گذشت با او به موفقیت‌های بزرگی رسیدیم. می‌خواهیم این موفقیت‌ها را در سال جدید تکرار کرده و حتی به دستاوردهای بیشتری برسیم.  

گوتزه وضعیت آمادگی خود را بسیار مطلوب دانسته و اظهار داشت: با سینه‌ای ستبر وارد مسابقات دور برگشت می‌شوم. به باور این بازیکن ملی‌پوش و ٢٢ ساله با حضور بازیکنان هجومی و بزرگ مثل آرین روبن، فرانک ریبری، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی مشکلی او را برای حضور درترکیب باواریایی‌ها تهدید نمی‌کند.  

او گفت: می‌دانم حتما بازی خواهم کرد. دور برگشت مسابقات بوندسلیگا از روز جمعه با بازی خارج از خانه بایرن مقابل وولفسبورگ آغاز خواهد شد.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
mia san mia سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 17:28

ماشاالله ماریو/ آینده خط حمله دست تو و توماس هست

علی ام از مرند سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 17:51

گوتزه,مولرورویس وشورله و کروس هرتیمی روداغون میکنن به امید قهرمانی آلمان کبیر در2016 و2018

mia san mia سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:10

همه دیدند که تو جام جهانی مولر و گوتزه چیکار کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد