وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن می تواند دی بروین را به خدمت بگیرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه وولفسبورگ اعلام کرد در صورتی که بایرن به ستاره ی بلژیکی تیمش پیشنهاد بدهد، نمی توانند مانع رفتن وی به این تیم شوند.

کوین دی بروین در این فصل در ازای 18 میلیون پوند از چلسی به وولفسبورگ پیوست و به یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد.

اما کلاس آلوفس مدیر ورزشی وولفسورگ-نزدیکترین تعقیب کننده بایرن-اعلام کرد وقتی پای بایرن  وسط بیاید،حفظ بازیکن در تیم بسیار سخت خواهد شد: "شاید مجبور شویم به برخی بازیکنان بزرگمان اجازه ی خروج بدهیم. بی شک کوین استعداد لازم برای حضور در بایرن را دارد. اما او برای درخشش نیازمند حضور در ترکیب اصلیست. این قضیه در وولفسبورگ برای وی مهیاست اما در بایرن هیچ چیز مشخص نیست. ما از شرایط بد وی در چلسی استفاده کردیم و او را به خدمت گرفتیم. اما بایرن مثل وولفسبورگ نیست. آنها قاردند تا با هر بازیکن بزرگی قرارداد امضا کنند حتی اگر آن بازیکن شرایط خوبی در تیمش داشته باشد."

کوین دی بروین تا ژوئن 2019 با وولفسبورگ قرار داد دارد. 

 

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد حسین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:59

به نظرم اگر بازیکن خوبیه و میتونه تو ترکیب اصلی بازی کنه بیاد بایرن بهتره

علی ام از مرند سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 00:52

بازیکن خیلی خوبیه, ولی رویس هم باید بیاد

باستین سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 07:58

من بازى هاشو دیدم بازیکن خوبیه میتونه جاى ریبرى رو برکنه باید بخریمش

امیر مونیخی سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:29

بخریمش ولی ب شرطی ک بهش بازی بدن
تا جا بیافته

فاطمه سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:07

آهای آقایونی که میگید هرکی عاشق واقعی آلمانه کروسو دوست داره لطفا اینو بخونید نظرتون عوض میشه!


نقش کلیدی سه بازیکن رئال در انتقال اودگارد

جیانلوکا دی مارزیو، ایجنت ایتالیایی در مورد پیوستن مارتین اودگارد به رئال مادرید توضیح داد.

وی گفت :” یک روز بازی او را دیدم و از نظرم خارق العاده بود. نه یک پاس اشتباه می داد و نه دریبل بی دلیل می زد. با یووه و رم صحبت کردم اما لیورپول ، بارسا و بایرن هم او را خواستند.
یکی از دوستانم ، کوادری با رئال در ارتباط بود. با انها صحبت کردیم. 20 دقیقه بعد تماس گرفتند و در ماه آگوست ، با نمایندگان رئال در اسلو حضور یافتیم تا با پدرش صحبت کنیم. مارتین می خواست بهترین تصمیم را بگیرد. رئال مادرید ساختار بی نظیری داشت و سعی کردند که توافق ایجاد شوند.”

در ادامه می گوید :” در ماه سپتامبر برای دیدن یکی از بازیهای رئال در چمپیونزلیگ رفت. پدرش و من به رختکن رفتیم. در آن جا رونالدو به پدرش نزدیک شد و گفت :” ببین ، باید تصمیم درستی بگیری. ” بعد بیل گفت :” لالیگا با کیفیت تر و جذا تر از لیگ انگلیس است ” و کروس نیز اظهار داشت :” بین رئال و بایرن یک فاصله بزرگ وجود دارد ، باور می کنی ؟ “

فهمیدین چرا کروس واقعا یه خائن وبی غیرته وحتی شایستگی نداره تو تیم ملی آلمانم باشه؟!آقا باعث شده اودگارد نیاد بایرن حالا فهمیدین!

فرانک سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:27

رومینیگه: گواردیولا از آلمانی‌ها، آلمانی تر است

کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ عنوان کرد که پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ از آلمانی ها، آلمانی تر است.سرمربی اسپانیایی به تعلق خاطر به کارش و اهمیت بسیار به وظیفه اش معروف است و رومینیگه معتقد است که او یک الگو برای دیگران است.

او گفت:" گواردیولا به سختی تلاش می‌کند.وقتی پای کار وسط می‌آید، او از آلمانی ها آلمانی تر است. وقتی بازیکنان همگی به خانه رفته اند و روی کاناپه‌هایشان در حال استراحت هستند، گواردیولا هنوز در باشگاه است و برنامه‌های بازی بعدی را می‌چیند. مسلما برای فصل بعد، او مربی ما خواهد بود. به یکدیگر اعتقاد داریم و امیدواریم پپ برای سال‌های طولانی در بایرن بماند."

ریبرو سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:28

بچه ها میدونستید هازارد و رویس و اودگارد قراره تابستون فصل بعد بیان ریال قطعی شده ها
خیلی خطرناک شدن

فرانک سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:28

بایرن به دنبال مدافع جوان اسپانیول

رسانه‌های اسپانیا از تماس مسئولان باشگاه بایرن مونجام ملت‌های افریقا فرصتی برای بازیکنان جوان و با استعداد قاره سیاه است تا توانایی‌هایشان را در معرض دید باشگاه‌های متمول اروپایی قرار دهند. تقریبا تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپایی نمایندگان خود را برای رصد این مسابقات و صید پدیده‌های جویای نام کشورهای حاضر در این تورنمنت به افریقا گسیل داشته اند.

روزنامه اسپانیایی "اسپورت" نوشت، تا کنون بایرن مونیخ، منچسترسیتی، چلسی و یوونتوس برای جذب بایلی مدافع بیست ساله ساحل عاج که در باشگاه اسپانیول اسپانیا توپ می‌زند ابراز تمایل کرده‌اند.
اسپانیول مبلغ 15 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن پیشنهاد کرده است.


یخ با اریک برتراند بایلی خبر دادند.

محمد - تا ابد cr7 سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:31

رئال نابودگر

فقط ایرن مونیخ سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 16:11

برو گمشو بیرون اقای رءالی میشه برو تو وبلاگ خودت چرت و پرت بنویس وقتی بایرن نابودتون کرد اون موقع میفهمید بایرن یعنی چی رءال یعنی چی..... ان شاء الله اشک رونالدو رو میبینیم... حالا لطفا گمشو بیرون درددردو بلای بایرن شدیدا بخوره تو سرتون ولی دردو بلای بارسلون بخوره تو سرتون..خاک بر سر اون تیمتون بخوره تاابد باشه واقعا خیلی مزخرفه..

دوست رویس سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 16:35

رئال مشکلش آنچلوتی که اصلا هیچی بارش نیست و خشونت پرتغالی هاش به علاوه غرور بازیکناش و چند ملیتی بودن که اتحاد رو کم میکنه و کاسیاس رو به اوفول و ناواس کمی سوتی و نداشتن دفاع چپ مناسب و فشار روانی به خاطر انتظارات بالا

فاطمه سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 19:52

واقعا نمیفهمم فاز اونایی که دیس میدن چیه؟!

elber چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 18:37

سلام'من نمیدونم این مادرید سایت ندارهاصلا شما غول فوتبالیمبارک تون باشه ما تیمتون هر جور که باشه دوسش داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد