وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: برای تمدید قرارداد عجله ای ندارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فوق ستاره ی خط میانی بایرنی ها اعلام کرد برای تمدید قراردادش با این تیم هیچ گونه عجله ای ندارد.

در حالیکه 18 ماه تا پایان یافتن قرارداد باسیتن شواین اشتایگر با بایرن مونیخ باقی مانده است و صحبت هایی از علاقه ی تیم هایی نظیر منچستر یونایتد و چلسی به جذب وی شینده می شود،کاپیتان دوم باواریایی ها برای صحبت در مورد تمدید قراردادش عجله ای ندارد:"برای تمدید قرارداد تحت فشار نیستم.من و سران بایرن یکدیگر را درک می کنیم.در اینجا احساس خوبی دارم و به تجربه ی بالایی رسیده ام.هدف من این است که سطح فعلی ام را برای سه یا چهار سال دیگر حفظ کنم."

شواینی که بخش اعظم نیم فصل اول را به سبب مصدومیت از دست داده بود،بعد از رسیدن به شرایط بازی به نقطه ی اتکای تیم و سرمربی اش گواردیولا بدل شد.شواینی در مورد تمدید قرارداد پپ گواردیولا اضافه کرد:"در دنیا مربیان کمی با قابلیت گواردیولا وجود دارند.من از تمدید قرار داد پپ استقبال می کنم."

شواینی از سال 2002 به تیم بزرگسالان بایرن راه یافت و تا کنون328 بازی با لباس این تیم انجام داده است. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
باستین سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 07:53

قرار داد براى شوانى معنى نداره اون تا اخرش با بایرنه اینو بهتون قول میدم

mojtaba سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 09:41

چرا عجله نداری باید عجله داشته باشی...چرا زودتر قراردادشو تمدید نمیکنن

امیر مونیخی سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:32

وای شواینی تو که قصد نداری .........
من چی دارم میگم ؟
نه تو خونت آلمانیه
مثل اون کروس نیستی
مطمىنم تمدید میکنی

Joojoo سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:28

نکنه میخواد بره ؟

rezvaneh سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 22:30

قربونت برم تو دیگه تو رو خدا رو اعصابمون راه نرو . تمدید کن خیال ما رو راحت کن با رفتن کروس به اندازه ی کافی بدبخت شدیم .

*DaPhNe پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 01:15

تصمیم تونی تاحدودی مقصرهای دیگه هم داشت
باستین متعلق به بایرنه و همینجا موندگاره عجله هم نکنه مهم نیس چون بالاخره بازم مال بایرنه ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد