وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه : گواردیولا نیازی به تضمین قرارداد ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت این باشگاه عجله ای برای تمدید قرارداد سرمربی موفق خود ندارد.


به گزارش پرس اسوسیشن ، کارل هاینس رومنیگه با اشاره به باقی ماندن 18 ماه از قرارداد فعلی پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم گفت ممکن است مذاکرات برای تمدید قرارداد گواردیولا اواخر سال جاری میلادی آغاز شود.
رومنیگه به روزنامه کاتالانی آرا گفت :«من به گواردیولا گفته ام در مورد قراردادش تا پایان سال از او سوالی نخواهم کرد.بنابراین در تابستان آینده هم قصد نداریم در این مورد مذاکره ای کنیم و شاید گفتگوها در نیمه دوم سال 2015 انجام شود.»
گواردیولا در اولین فصل حضور در بایرن این تیم را قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی آلمان و سپس سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان کرد.به نظر می رسد او این فصل نیز قهرمانی های دوگانه آلمان را تکرار کند چرا که بایرن در جدول کنونی بوندسلیگا 11 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و در جام حذفی نیز به دور یک هشتم نهایی راه یافته است.در لیگ قهرمانان اروپا نیز بایرن به دور یک هشتم نهایی صعود کرده است و یکی از مدعیان قهرمانیست.گواردیولا تا کنون عملکرد لازم برای قانع کردن بایرنی ها در راستای تمدید قرارداد وی پس از تابستان 2016 را داشته است هر چند این بدان معنی نیست که بایرن برای امضای قرارداد جدید عجله به خرج دهد.
رومنیگه افزود:«پپ اگر بخواهد می تواند برای سال های بیشتری در اینجا بماند اما او از آن دسته مربیان نیست که نیاز به تضمین شغلی داشته باشد.پپ نیاز به قرارداد 5 ساله یا اینکه بداند در آینده هم دستمزد زیادی را در بایرن خواهد گرفت ندارد.چنین مربیانی پپ گواردیولا نیستند.گواردیولا برای امروز زندگی می کند و من این مساله را قبول دارم.او مربی واقعا فوق العاده ایست.» 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 22:48

دمت گرم رومنیگه.هرطور شده پپ رو نگه دارین تا بتونیم همیشه تو اوج بمونیم

فرانک پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 08:39

ریبری: هوینس در زندان روی هیکلش کار می کرد

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ به دلیل تخلفات مالیاتی هفت ماه در زندان بود. اما وی از دوم ژانویه سال جدید میلادی ممانطور که سران فعلی باشگاه قول داده بودند، پستی را در بخش پایه برای هوینس درنظر گرفتند و وی در یک دفتر جدید کار خودش را آغاز کرد. نخستین کسی که به ملاقات وی رفت، فرانک ریبری بود.
این بازیکن فرانسوی در مورد این ملاقات به "بیلد" گفت:" اولی هوینس مرا محکم در آغوش گرفت. از بودن دوباره‌اش حس خوبی دارم. از این دیدار عالی خوشحالم اما احساساتی شدیم."
وی که به داشتن ارتباط خاص و نزدیک با هوینس که بانی آمدن وی در سال 2007 از مارسی به مونیخ بود مشهور است، افزود:" خیلی به او سخت گذشته. هفت ماه حبس واقعا شاق است. آدم از پا در می‌آید. اما زندگی همین است دیگر؛ باید جنگید. او در این مدت بیست کیلو لاغر شده. واقعا در زندان چه کاری می‌توان کرد؟ اولی از این فرصت استفاده کرده تا هیکلش را روی فرم بیاورد. الان خیلی خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌رسد."
ی‌تواند روزها بیرون از زندان سر کار برود.

فرانک پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 08:41

مارکوس بابل:کلاهم را به احترام بواتنگ برمی دارم

مارکوس بابل، ملی پوش سابق آلمانی، که سابقه 260 بار بازی با پیراهن بایرن را در کارنامه خود دارد، جروم بواتنگ، ‏مدافع ملی پوش باواریایی ها را این مربی 42 ساله اهل مونیخ که در دوران بازیگری در پست مدافع توپ می‌زد، در تیم‌های ‏اشتوتگارت، هرتا برلین و هوفنهایم مربیگری کرده و در حال حاضر سکان هدایت تیم اف سی لوزان سوئیس را در ‏کارنامه دارد‎.‎
وی امروز در مصاحبه با "آبندسایتونگ" به تمجید از جروم بواتنگ مدافع ملی‌پوش باشگاه بایرن مونیخ پرداخت و ‏گفت:" او یک جوان فوق‌العاده است که ابتدا بی‌نظم و نامطمئن نشان داد، اما به مرور زمان روز به روز بهتر شد و با ‏ارائه نمایش‌های خیره‌کننده به وضعیتی پایدار رسید. نکته خاصی که در وی به چشم می‌آید این است که در دو سال گذشته ‏در بازی‌های مهم در بالاترین فرم آمادگی قرار داشته است. وقتی که من فینال چمپیونزلیگ مقابل دورتموند یا فینال جام ‏جهانی بین آلمان و آرژانتین را نگاه می‌کنم، کلاهم را برای این بازیکن برمی‌دارم. او بدن خیلی خوبی دارد، سرعتی ‏است، تکنیکی است و خارق‌العاده بازی می‌کند. من وقتی که بازی‌اش را می‌بینم، واقعا تحت تاثیر قرار می‌گیرم."‏

مورد ستایش قرار داد.‏

MERSAD33 پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 11:24

ولی باید تمدید بشه. حتی اگه لیگ قهرمانان رو نیاره

فاطمه پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 12:17

مارتین اودگارد به رئال مادرید پیوست...

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، مارتین اودگارد، هافبک کم سن و سال نروژی با باشگاه رئال مادرید به توافق رسید.
باشگاه رئال مادرید گرچه از جزئیات مالی این توافق چیزی نگفت ولی خبرها حاکی از آن است که مارتین جوان با قراردادی 3 میلیون یورویی به کهکشانی ها پیوسته است. همچنین او قرار است هفته ای 80 هزار پوند نیز دستمزد دریافت کند.
بدین ترتیب پدیده کم سن فوتبال نروژ در تمرینات روز پنجشنبه کهکشانی ها شرکت خواهد کرد.


بچه ها راسته واقعااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دلم براش میسوزه فوتبالش نابود شد...

چرا نیومد بایرن؟
ادمین چه جیزی در این مورد بذار...........!!!!!!!!!!!!!!!!!

علیرضا پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:18

والا اینی که ما میبینیم از روبینیو و خیلی ستاره ها که چشم گیر تر بازی میکردن چیز بیشتری نداره اونا به فنا رفتن این که دیگه چیزی نیست

ریبرو پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 17:12

به درک اودگارد لیاقت پیراهن بایرن رو نداره اما هر چه سریع تر باید جایگزین های خوب پیدا کنیم جای ریبری و روبن

فاطمه پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 17:33

بنظر من لارس بندر بازیکن خوبیه...
اونو بگیرن...
لارس از اسون بهتر بازی میکنه...
راستی بایرن جولیان براندت و کوین دی بروین رو هم میخواست آخرش چی شد؟!

محمد مشهد پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 22:14

به نظر من بایرن فقط بفکر خرید جولیان دراکسلر باشه واقعا بازیکن خوبیه حیف بره آرسنال ودرمورد دی بروین فکر کنم با وولفسبورگ تمدید کرده و مسئولان وولفسبورگ اعلام کردن که کیوین دی بروین فروشی نی

issa پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 22:56

به نظرمن جای ریبری باید اون بازیکن سیاه پوست لیورپول روبیاریم،استرلینگ رو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد