وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تراپاتونی: بایرن فاتح اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی خواهد شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی پرآوازه و خستگی‌ناپذیر فوتبال ایتالیا گفت: بایرن با گواردیولا صاحب قهرمانی اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی می‌شود.


«جیووانی تراپاتونی» 75 ساله اظهار داشت: بایرن با گواردیولا صاحب 3 جام می‌شود و دورتموند چهره‌ای کاملا متحول شده خواهد داشت.

این مربی بزرگ، مسن، خستگی ناپذیر و همچنان فعال ایتالیایی که سابقه کار زیادی در تیم‌های ملی ایتالیا، ایرلند، آ.ث‌میلان، یوونتوس، اینترمیلان، کالیاری، فیورنتینا، بنفیکا لیسبون،‌ رد بول زالسبورگ را دارد و نزد ژرمن‌ها هدایت بایرن مونیخ و اشتوتگارت را در اختیار داشته،‌ در گفت‌وگویی نظرش را در مورد دو تیم مطرح آلمان‌ها یعنی بایرن مونیخ و بورسیادورتموند چنین بیان کرده است:

 

آقای تراپاتونی از این که دورتموند نیم فصل اول بوندسلیگا را در جمع تیم‌های نامزد سقوط به دسته دوم گذراند، شگفت‌زده نشدید؟

در این دنیا چه کسی هست که از این اتفاق تعجب نکرده باشد؟ دورتموند در وضعیتی خطرناک است اما نادیده نگیریم که یورگن کلوپ مربی فوق‌العاده‌ای است و دقیقا می داند چه باید انجام دهد. تصور می‌کنم دورتموند در دور برگشت مسابقات، چهره‌‌ای کاملا متحول‌شده‌ را خواهد داشت. این تیم و مربی‌اش توان بسیار بسیار زیادی دارند که خود را از معرکه سقوط دور کنند.

 

سیرو ایموبیله که تابستان به عنوان آقای گل کالچو به دورتموند آمد، ‌هموطن شما است. او هنوز نتوانسته به عنوان جانشین لواندوفسکی انتظارات را برآورده کند. این بازیکن به نظر شما مناسب دورتموند نیست؟

چرا هست. به این موضوع نگاه کاملا متفاوتی دارم. همین بکام و رومینیگه هم در خارج از آلمان زمانی را لازم داشتند که خود را با تیم و لیگ جدید همینطور فضای کشور جدید وفق دهند.

 

به نظر شما ایموبیله حالا به درک کامل از سیستم مد نظر کلوپ رسیده؟

در این نکته شک ندارم. سیرو همه قابلیت‌ها و توان آن را دارد تا گل‌های کاملا مهمی برای دورتموند بزند. اطمینان دارم در دور برگشت به حد انفجار می‌رسد و دورتموند بسیار خوشحال خواهد شد.

 

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند با یوونتوس روبه‌رو می‌شود. کدام تیم شانس بیشتری دارد؟

به نظرم اگر یوونتوس تصور کند دورتموند به خاطر موقعیت بحرانی‌اش در بوندسلیگا،‌ شرایط خوبی ندارد و این تیم را دست کم بگیرد، اشتباه بسیار بزرگی مرتکب می‌شود. دورتموندی‌‌ها در لیگ قهرمانان چهره کاملا متفاوتی نشان داد. فکر می‌کنم شانس دو تیم 50 به 50 است.

 

بایرن،‌ تیم سابق شما صاحب همه جام‌ها می‌شود؟

اگر همه چیز خوب پیش برود، به نظرم بازهم بایرن صاحب 3 جام می‌شود. دلیلش هم این است که پپ مربی خارق‌العاده‌ای است. کادر بازیکنی باورنکردنی،‌ خوب و همچنین متوازنی دارد. باید به بایرنی‌ها به خاطر چنین ترکیب درخشانی خیلی اطمینان داشت.

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
MERSAD33 چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 13:20

نمیدونستم تراپاتونی هم مربی بایرن بوده..... ولی بایرن با این ترکیبی که داره اگه بدشانسی نیاره مصدوماش از این بیشتر نشن میشه به قهرمانی تو چمپیونز لیگ فکر کرد

باستین چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 13:21

به امید خدا

mohammad چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 14:11 http://bayern.blogsky.com

من که به بایرن خیلی امیدوارم

*DaPhNe چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 17:35

فکرشم ادمو شارژ میکنه
حالا تصور کنین روزی رو که دیگه همه جام هارو برده باشه چی میشه
زنده باااااااااااااااااااد بایرن مونیخ

alisaor چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 21:24

زنده باد بایرن ابر قهرمان اروپا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد