وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: می خواهم دوباره سه گانه را کسب کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری می خواهد دوباره با بایرن مونیخ طعم فتح سه گانه را بچشد.

به نقل از اشپورت آینس، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ می خواهد قبل از اتمام دوران فوتبالش باری دیگر همراه بایرن مونیخ سه گانه را فتح کند.

ریبری در مصاحبه با بیلد گفت: "هرگز حسی که بعد از فتح سه گانه داشتم را فراموش نمی کنم. کسب سه گانه حس پرواز را به شما می دهد، دیوانه کننده و چیزی فوق العاده است. می خواهم باری دیگر در زندگی حرفه ایم آن را تجربه کنم. "

ریبری معتقد است تیم کیفیت فصل 2012/13 را دارد، اما به هم تیمی هایش هشدار می دهد که برای موفقیت در این فصل نباید فصل گذشته را از یاد ببرند.

"فصل گذشته را به یاد دارید؟ ما همه چیز را خیلی خوب انجام دادیم، و تا نیمه نهایی بالا آمدیم اما در مقابل رئال مادرید ریتم را از دست دادیم، و از نظر ذهنی خوب نبودیم، بازی عجیب و غریب بود و آن اتفاق ها افتاد. این اتفاقات دوباره رخ نخواهد داد. "
 

منبع

نظرات 18 + ارسال نظر
German دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 20:03

بیش به سوی گرفتن سه گانه

همراه با انتقام گرفتن از رئال مادرید

ریبرو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 20:53

همه ی اینا از اثار سوختن هستا که رونالدینیو قراره بیاد بایرن

امیر مونیخی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:05

ب امید خدا کسب میکنیم
_____________________________
خخخخخ خندم میگیره
از هر بچه ای ک میپرسم
کدوم بازیکن رو دوس داری
میگه رونالدو
خخخخخخخخ

bayerni دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:11

کجا نوشته که رونالدینیو میخواد بیاد بایرن؟
من که هیچ جا ندیدم،اگه جایی گفتن لطفأ لینکش رو بذارید.

امیر مونیخی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:26

گزارش "ورزش سه"، اودگارد که در 15 سالگی اولین بازی ملی خود برای نروژ را انجام داده و هم اکنون عضو باشگاه "اشتورمزگادست" است، تا ژوئن 2015 با این باشگاه قرارداد دارد. این ستاره آینده دار، 10 روز پیش در مادرید حضور داشت و حتی بازی رفت اتلتیکو و رئال در ویسنته کالدرون را نیز از نزدیک به تماشا نشست.

او که از تمرین تیم هایی چون بایرن، منچستریونایتد و بارسلونا نیز دیدن کرده بود، در نهایت رئال را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کرد. این البته ادعای نشریه نروژی "Drammens Tidende" است. طبق این گزارش، او امشب یا فردا به مادرید می آید تا مذاکرات خود با رئالی ها را آغاز کند. این انتقال بین 2.3 تا 3.4 میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه خواهد داشت.کریس رونالدو نیز هفته گذشته در مصاحبه ای، به تمجید از اودگارد پرداخته بود.

Munchen دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:34

به گفته یک نشریه ی نروژی اودگارد امشب یا فردا برای بستن قرارداد 2.3 تا 3.4 میلیون یورو با رئال راهی مادرید میشود

بچه ها انگار اودگارد هم میخاد بره رئال و با 17 تایی ها قرارداد ببنده

ali دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:45

بذار بره ، ما خودمون به اندازه کافی ترافیک بازیکن داریم.

لام دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:05

عوضش قراره رونالدینیو بیاد فردا میخواد اعلام کنه منچستر میره یا بایرن تو اخبار کانال شیش گفت

روبن دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:11

خبر خبر
به نقل از مطبوعات انگلیسی بعد از مصاحبه خبرنگاران با رونالدینیو در مورد رفتن او به یکی از تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ رونالدینیو
اعلام کرد : قبلا هم گفته بودم قرار است به لیگ المان بروم نه به لیگ انگلیس
رونالدینیو تابستان اینده به لیگ المان میرود اما این سوال مطرح میشود او به کدام تیم میرود : بایرن مونیخ ، دورتموند ، شالکه؟

*DaPhNe دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:16

دلم داره پر میزنه برا بازی با رئال ..... آخ آخ آخ چقد مشتاق بازی ام خدا میدونه امیدوارم عقاب اروپا قورتش بده ...........

c- k

bayerni دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:21

خواهشأ بجای شایعه پراکنی فقط یه لینک در مورد خبر رونالدینیو بذارید،همین!

mohammad دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:22 http://bayern.blogsky.com

بایرن توانایی کسب سه گانه را داره و همه امیدواریم اما باید صبر کرد تا ببینیم گواردیولا چه میکنه

reza دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 23:01 http://varzeshonline.blogsky.com/

یه سوال که البته می دونم جاش اینجا نیست !
مسابقات جام ملت های اروپا کی هست ؟

محمدرضا. آلمان کبیر.بایرن سلطان سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:25

بچه ها اودگارد با تیم بازیکن خراب کن رگال ماردید قرار بسته خاک برسرش

شواینی سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 12:58

خبر
به گزارش مطبوعات انگلیسی منچستر یونایتد با رقم 55 میلیون پوند برای جذب بازیکن 33 ساله برزیلی رونالدینیو به توافق رسید رونالدینیو تابستان سال اینده برای شیاطین سرخ پا به توپ خواهد شد

ریبرو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:05

واقعا حیف شد خیلی حیف شد من میدونستم بایرن از این پول ها نمیده اما باز خدا رو شکر که رفت منچستر خیلی وقته دلم برای بازی های چشم نوازش تنگ شده اما خودمونیما منچستر هم با این خریداش داره قوی میشه رونالدینیو رونی فن پرسی

شاه روبن سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:27

خبر خبر !!!!!
به نقل از روز نامه ی بایرن مونیخ بعد از مصاحبه خبر نگاران با مهاجم 31 ساله ی بایرن مونیخ فرانک ریبری در مورد اینکه ایا او تنها این فصل در
الیانس ارنا میماند یا نه ، این مهاجم گفت : بله حقیقت دارد من تنها این فصل در بایرن هستم خیلی دوست دارم که این فصل سه گانه را فتح کنیم
سال 2012 -2013 ما توانستیم فاتح لیگ اروپا شویم خیلی دوست دارم که در این اخرین فصل که برای این تیم بازی میکنم باز هم این شادی
را تجربه کنم وی همچنین گفت در مورد باز نشستگی از من نپرسید نمیتوانم همین الان به شما بگویم که زمان دقیق بازنشستگی من چه وقتی است شاید در اخر این فصل از فوتبال خداحافظی کنم و شاید هم فوتبالم را در تیم های غیر اروپایی به پایان برسانم و بعد از ان دوره های مربیگری را ادامه دهم

M سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 17:03

ایشاالله که سه گانه رو می گیریم و به همه نشون میدیم که بهترینیم.......
به امید موفقیت بایرن کبیر!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد