وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوشوا کیمیچ به بایرن مونیخ پیوست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جوان و آینده دار فوتبال آلمان به بایرن مونیخ پیوست.

باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی جذب یوشوا کیمیچ را اعلام کرد. کیمیچ 19 ساله که محصول آکادمی اشتوتگارت محسوب می شود از سال 2013 در تیم رازن بالشپورت لایپزیگ حضور دارد ولی طبق قرارداد اشتوتگارت 2 فصل بعد می توانست دوباره نسبت به خرید این بازیکن اقدام کند. امروز دو باشگاه اشتوتگارت و بایرن مونیخ بر سر انتقال این بازیکن در پایان فصل به توافق نهایی دست یافتند و این بازیکن از اول فصل آینده بازیکن بایرن مونیخ محسوب می شود. گفته می شود انتقال این بازیکن 7 میلیون یورو برای بایرن مونیخ هزینه دربر داشته است.

بایرن مونیخ قراردادی تا پایان فصل 2019/2020 با کیمیچ امضا کرده است. این بازیکن توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و میانی و مدافع کنار را هم دارد. کیمیچ تا پایان فصل جاری در تیم لایپزیگ که در بوندس لیگا 2 حضور دارد بازی خواهد کرد.

باشگاه اشتوتگارت قبلا هم سابقه چنین ترانسفرهایی را در کارنامه دارد، قبلا برند لنو دروازه بان کنونی لورکوزن هم با چنین انتقالی (7.5 میلیون یورو) به این تیم پیوست و اکنون کیمیچ که فقط سابقه بازی برای تیم دوم اشتوتگارت در بوندسلیگا 3 را دارد 7 میلیون یورو برای این باشگاه درآمدزایی داشته است. بایرن این بازیکن را برای جایگزینی شواین اشتایگر و آلونسو که کم کم به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک می شوند به خدمت گرفته است. 

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:51

سلام به همه دوستان عزیز بایرنی
آقا الان داس ارست داره مستند آلمانو نشون میده محشره(تو جام جهانی

11541هاتبرد v27500

googooli شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:50

خوشحالم از اینکه میبینم باشگاه و پپ به جوونای المانی روی اوردن

mojtaba شنبه 13 دی 1393 ساعت 01:51

خدارو شکر یه جوون المانی خریدیم...الان دوساله که فقط اسپانیایی داریم میخریم...

sam شنبه 13 دی 1393 ساعت 08:21

منم خوشحالم و ناراحت از این دورتموند که داره هرچی غیر المانی رو میاره تو تیم ..ولی تا المان بایر رو داره غم نداره

امیر مونیخی شنبه 13 دی 1393 ساعت 09:20

خیلی هم خوب امیدوارم بازیکن خوبی باشه

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:09

این مقاله رو از یک سایتی کپی کردم.بخونین .عالیه
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیشتر فوتبال دوستان فکر می کنند که ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله با ۱۲۸۴گل آقای گل تاریخ فوتبال جهان بوده و حتی خود وی نیز به مخاطبان این القا کرده، اما بد نیست بدانیم جوزف بیکان یک مهاجم دورگه اتریشی- مجارستانی که برای تیم ملی چکسلاواکی سابق به میدان رفته و اسطوره اسلاویاپراگ بوده به برترین گلزنی تاریخ فوتبال جهان است.

7 گلزن برتر جهان به صورت زیر است:
1- جوزف بیکان متولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۱۳ در مرز اتریش با مجارستان که در سن ۸۸ سالگی و ۱۲ دسامبر ۲۰۰۱ از دنیا رفت در طی سالهای ۱۹۳۱ تا ۱۹۵۶ در ۹۱۸ بازی ملی، باشگاهی و دوستانه آمار باور نکردنی ۱۴۶۸ گل را به ثبت رسانده است.

جوزف بیکان تنها در ۲۱۷ بازی برای اسلاویاپراگ جمهوری چک ۳۹۵ گل به ثمر رسانده و مجسمه وی در شهر پراگ یکی از نمادهااست.

بیکان هم برای تیم ملی اتریش به میدان رفته که طی ۱۹ بازی، ۱۹ گل و هم برای چکسلواکی طی ۱۴ بازی ۱۲ گل و بازی دیدنی وی در جام های جهانی ۱۹۳۴ و ۱۹۳۸ بسیار زیاد بوده و به مراتب بهره وری بیشتری از پله دارد.

او زننده پنج هزارمین گل تاریخ فوتبال ملی جهان در سن ۲۷ سالگی است و خود پله نیز می داند که اگر در دهه ۷۰ بیکان مشغول به فوتبال حرفه ای بود، وی محو می شد.
2- گردمولر، مهاجم افسانه ای آلمان غربی در طی سالهای ۱۹۶۲ تا ۱۹۸۳ در ۱۲۱۶ بازی که به میدان رفته ۱۴۶۱ گل به ثمر رسانده و مصدومیت جدی وی در بایرن مونیخ نگذاشت تا وی آقای گل تاریخ فوتبال جهان شود.

3- آرتور فردنیریچ که متولد ۱۸ جولای ۱۹۸۲ در سائو پائولوبرزیلی بوده ودر ۲۳ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده است به عنوان یک برزیلی در طی سالهای ۱۹۰۹ تا ۱۹۳۵ در ۱۲۳۹ بازی، ۱۳۲۹ گل به ثمر رسانده است.

4- پله یا همان ادسون آرانتسن دو ناسینتو در طی سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰ در ۱۳۷۵ بازی ۱۲۸۴ گل به ثمر رسانده و در رده ی چهارم قرار دارد.

5- فرانتزبیندر که او نیز دورگه آلمانی و اتریش بود، و اسطوره تاریخ راپیدوین به شمار می رود و برای تیم ملی اتریش طی ۱۹ بازی ۱۶ گل و برای تیم ملی المان طی ۹ بازی، ۱۰ گل به ثمر رسانده در طی سالهای ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۹ طی ۷۵۶ بازی در ۱۰۰۶ گل به ثمر رسانده است.

وی همچنین سابقه بازی در نورنبرگ آلمان و پی اس وی ایند هوون هلند را نیز دارد.

6- روماریو، مهاجم افسانه ای برزیل در طی سالهای ۱۹۵۸ تا ۲۰۰۷ طی ۱۱۸۸ بازی ۹۶۸ گل به ثمر رسانده است.

روماریو دسوزا فریرا با ۴۶ سال سن برای تیم ملی برزیل ۵۵ گل به ثمر رسانده است.

7- فرانس پوشکاش مجارستانی که برای تیم ملی اسپانیا نیز به میدان رفته و طی ۸۵ بازی ملی برای این کشور ۸۴ گل به ثمر رسانده است.
ای کاش گردمولر مصدوم نمیشد وفقط با زدن 8گل دیگه بهترین گلزن تاریخ میشد.
زنده باد بایرن واسطوره هاش.

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:14

راستی مسی ورونالدو کجاهستن؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حتی اسم این دونفر روهم نمیشه کنار بهترین مهاجم تاریخ فوتبال گردمولر افسانه ای آورد.

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:39

تنها راهی که میشه طرفداران مسی ورونالدو رو به سکوت وادارکرد همین آمارهاست.وگرنه هرچی هم که مابگیم اونا حرف خودشون رومیزنن.
حیف که زمان بمب افکن رسانه ها مثل الان قوی نبودن وآمار هارو دقیق ثبت نمیکردن وگرنه رکوردی نبود که دست گردمولر نباشه.دراین صورت مسی ورونالدو روی هم رفته انگشت کوچیکه ی اسطوره ی بزرگ بایرن کبیر نمیشدن.هرچند که الان هم نیستن.

German شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:30

مسی و رنالدو که هیچی ........... این پله و مارادونا چه دعوایی سر بهترین بازیکن قرن دارند ......... نمیگم پله و مارادونا بازیکن های بزرگی نیستند ولی گرد مولر نه تنها چیزی از اون ها کم نداره بلکه بالاتر از اون ها هم هست ............ افسانه ای به نام گرد مولر دمت گرم............ این آمار هایی که مینویسی باعث شده روز به روز تعصب من به بایرن بیشتر بشه

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:48

منمونم دوست خوبم.
من این آمارهاروفقط به عشق بایرن مینویسم.اسطوره هایی مثل گردمولر-بکن باوئر-اولیورکان-لوتارماتئوس و...نیازی به آمار دادن دربارشون نیست چون درتاریخ فوتبال برای همیشه میدرخشن.من خودم هم ازوقتی این امارهارومیخونم هرروز به بزرگی بایرن کبیر بیشتر پی میبرم.هیچ چیز بزرگتر ازباشگاه نیست حتی گردمولر افسانه ای.
فقط بایرن کبیر ودیگرهیچ

MERSAD33 شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:55

از اینکه بایرن داره جوون میاره تو تیم خوشحالم.
از دوست عزیزمون *افسانه ای به نام گرد مولر* هم تشکر میکنیم که این مطالبو در اختیار ما میذاره

افسانه ای به نام گردمولر شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:57

ولی این بازیکن مجار هم فوق العاده بوده.جوزف بیکان رومیگم.در 918 بازی رکورد بی نظیر 1468گل روثبت کرده!!!!!!!!!!!!!!!
البته لیگ جمهوری چک درمقابل بوندس لیگا خیلی پایین تره ولی بازم این رکورد چشم هاروخیره می کنه.تومتن نوشته اگه هم دوره ی پله بود پله رومحومیکرد. جمله ی زیبایی بود.
البته بیکان درتیم های ملی که بازی کرده در33بازی 31گل زده ولی گردمولر ما در62بازی ملی 68گل.پس درکل سطح بازیش از گردمولر پایین تر بوده ولی دلیل نمیشه که تحسینش نکنیم.
اگه گردمولر وبیکان دریک دوره بودن رقابتشون حتی ازمسی ورونالدو هم دیدنی تر میشد.

سلام من مدیر رئال نیوز هستم http://avalreal.mihanblog.com/ من از شما ها عضر خواهی میکنم که یکی از کاربران من وحید یعنی به شما ها فحش داد به خصوص به مدیرتون از اون هم عضر خواهی میکنم من خودم 9 سال آلمان زندگی کردم و خودم هم طرفدار بایرن هستم ولی اول رئال بعد بایرن بازم از شما ها عضر خواهی میکنم و خواهشن تعصب وار نظر ندین امسال بازی بین رئال و بایرن خیای جذاب میشه و همینطور برای توپ طلا بین رونالدو و نویر من خودم هنوز رونالدو را برنده نمیدونم چون نویر فوقلاده بوده ولی سخت به عنوان دروازبان با رونالدو رقابت کرد البته باید اگر هم رونالدو برنده توپ طلا بشه نویر حقش دوم هست و تازه به خاطر بلاتر مسی دوم میشه و نویر سوم ولی امیدوارم بین نویر و رونالدو یکیشون اول بشه و بعدی دوم

بایرن کبیر ودیگرهیچ شنبه 13 دی 1393 ساعت 20:29

آقای آروین خان امروز یک ادم پست به نام من اومده بود به سایت شما وداشت فحاشی میکرد اونوقت نویسنده ی شما (هومن)علیه من پست داده بیرون!!!!!!!!!!!!!
مگه شما ایمیل منوندارین ونمیدونین چیه.برین نگاه کنین متوجه میشین من نبودم.
یک چیز دیگه هم بگم.من کلا بیش از دوهفته هست به سایت شمانیومدم ونخواهم اومد.پس هرکس به جای من نظرداد ونام کاربری منو داشت بدون خوندن متن حذفش کنین.چون من نبودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد