وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اخبار کوتاه از نقل و انتقالات تیمهای بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با فرا رسیدن ژانویه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات این ماه اخبار و حواشی مربوط به ان نیز قوت می گیرد.

در اینجا توجه شما را به برخی از اخبار و حواشی نقل و انتقالات تیمهای آلمانی پیرامون این قضیه را جلب می نماییم :

-وکیل و مدیر برنامه سباستین روده اعلام نمود موکلش علی رغم پیشنهاداتی که از سایر تیمها دارد دوست دارد همچنان در بایرن مونیخ بماند.

-باشگاه هامبورگ توافقاتی را با حاتم بن عرفا هافبک -مهاجم فرانسوی داشته است وبه احتمال زیاد این بازیکن به هامبورگ خواهد پیوست.

-باشگاه آرسنال و منچستر سیتی کماکان وضعیت ایلکای گوندوغان بازیکن بورسیا دورتمند را زیر نظر دارند.

-تونی کروس بازیکن سابق باشگاه بایرن بازهم در سخنانی تاکید نمود پیوستنش به رئال مادرید کاملا صحیح بوده و وی تصمیم درستی دراین مورد گرفته است.

-باشگاه شالکه از عملکرد کوین پرنس بواتنگ رضایت ندارد ودر صورت یک پیشنهاد خوب این بازیکن غنایی-آلمانی را خواهد فروخت.

-باشگاه میلان اعلام کرد دیوید سیلکه بازیکن جوان زیر 19 ساله های المان وباشگاه برمن را زیر نظر قرارداده و ممکن است در اینده برای خرید وی اقدام نماید.

-بسیاری از نشریات ومدیاهای اسپانیایی معتقد هستند مارکو رویس جایگزین گرت بیلی خواهد شد که باشگاه منچستر قصد دارد برای وی یک مبلغ نجومی پرداخت نماید.

-به گفته رسانه های انگلیسی متس هوملس در تابستان با مبلغ 60 میلیون یورو به باشگاه منچستر یونایتد خواهد پیوست.

-رودی فولر اعلام نمود کریستف کرامر سالیان زیادی را برای باشگاه لورکوزن بازی خواهد کرد واین باشگاه قصد ندارد اورا به هیچ باشگاه بزرگ اروپایی بفروشد.

-سامی خدیرا اعلام نمود دوست دارد کماکان در رئال بماند و فعلا خبرهای منتشر شده مبنی بر بازگشت وی به بوندس لیگا صحت ندارد.

-واتسکه مدیر اجرایی باشگاه دورتمند اعلام کرد کمپل اسلونیایی اخرین خرید زنبورها نخواهد بود وباشگاه دورتمند امادگی لازم را برای خریدهای دیگری نیز خواهد داشت.

-به گفته مطبوعات انگلیسی کریم بالعربی بازیکن ملی پوش آلمانی بایر لورکوزن مورد توجه باشگاه چلسی انگلیس قرار دارد.

-یواخیم لو بار دیگر از پودولسکی خواست از آرسنال جدا شود .گفته می شود این بازیکن در استانه پیوستن به اینتر میلان ایتالیا قرار دارد.باشگاه کلن باشگاه سابق پودولسکی پیشتر اعلام نموده بود به این بازیکن نیازی ندارد.

-باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد میخواهد برادر ادین هازارد را به مدت بیشتری در نزد خود نگاه دارد و خواهان بیشتر شدن تمدید قرارداد قرضی این بازیکن بلژیکی از باشگاه چلسی لندن شده است.

-کلاس یان هونتلار که قرارداد خود را تا دوسال دیگر با باشگاه شالکه تمدید کرد اعلام نمود از بودن در این باشگاه احساس خوشحالی مینماید.

-ایوان پرسیچ و کوین دی بورن دو بازیکن مهم باشگاه ولفسبورگ از سوی دو باشگاه ناپولی و منچستر سیتی مورد توجه قرار گرفتند.

-هانی مختار بازیکن اینده دار والمانی باشگاه هرتا برلین اعلام نمود دوست دارد به باشگاه بنفیکا پرتغال منتقل شود.

-باشگاه ولفسبورگ اعلام نمود در استانه تمدید رودریگوئز مدافع ملی پوش سوییسی خود می باشد.

-پوپ هاینکس سرمربی پرافتخار وسابق باشگاه بایرن مونیخ به مدیران باشگاه دورتمند توضیه نمود میرسلاو کلوزه بازیکن لاتزیو رم را به خدمت بگیرند زیرا این بازیکن توانایی زیادی دارد تا به انان در ادامه فصل کمک زیادی نماید.  

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
German دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 13:46

بچه ها من یک چیز رو نفهمیدم . مگه کریستوفر کرامر تو گلاد باخ نیست که فولر میگه اون سال ها تو لورکوزن میمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باواریا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:49

قرضی رفته گلادباخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد