وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کرشوف خواستارانتقال دائم به شالکه شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن جوان بایرن که به صورت قرضی در شالکه توپ می زند، خواستار انتقال دائم به این تیم آبی پوش شد.

یان کرشوف که در سال 2013 از ماینتس به بایرن مونیخ پیوست، پس از انجام 11 بازی در این تیم، در سال 2014 به صورت قرضی راهی تیم شالکه 04 شد.

حال این بازیکن 24 ساله امیدوار است تا انتقال 6 میلیون یورویی اش به تیم شالکه در تعطیلات زمستانی قطعی شود: "باید واقع بین بود. چه قبل و چه بعد از مصدومیتم، هیچگاه بازیکن ثابتی در تیم بایرن نبودم. حال من امیدوارم تا پیوستنم به شالکه قطعی شود، هرچند عملکرد من در این تیم بسیار تعیین کننده خواهد بود."

کرشوف با وجود اینکه هیچگاه در بایرن فروغی نیافت، اما از تصمیمش برای پیوستن به این تیم دفاع کرد: "من مطئنم که اگر هر کسی جای من بود، پیشنهاد بایرن را قبول می کرد. حضور در بایرن به من نشان داد که می توانم به بازیکن بهتری تبدیل شوم. در آن موقع بایرن بهترین گزینه بود. من به هیچ وجه از انتخابم ناراحت نیستم و از راهی که برای خود برگزیدم راضی ام."

قرارداد کرشوف تا سال 2016 با بایرن اعتبار دارد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
fcbaaria.ir دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 21:05

ممنو از ذکر منبع.
خدا یارتون باشه دوستان

ریبرو سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 10:12

دوستان خداییش هممون اینو قبول داریم که پپ مربیه خوبیه اما واقعا از زمانی که اومده بایرن بایرن دیگه اون هیجانه سابق رو نداره افت کرده زمان هاینکس انقدر بازیکنا پاس کوتاه نمیدادن بایرن نسبت به دو سال پیش افت کرده باید بازبکنای جوون بگیریم چند تا از بازیکنای بایرن پیر شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد