وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر ماینتس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته هفدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال ماینتس گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

به ماینتسی‌ها خیلی تبریک می‌گویم. بازی دشواری بود. حریف بازیکنان پرسرعت زیادی داشت که خوب به خط دفاع بایرن فشار وارد می کردند. وقتی کل دور رفت را آنالیز می‌کنیم، آنوقت کاملا مطمئن می‌شوم که از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. برایمان فرقی نکرده که کجا و با چه حریفی مواجه می‌شویم. چون همیشه با شور و حرارت بازی کردیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم و برویم برای دور برگشت مهیا شویم. به همه دوستداران بایرن، کریسمس را تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال خوبی داشته باشند.
 

باستین شواین‌اشتایگر : 

خیلی شانس آوردیم که لحظه آخر گل زدیم و برنده بازی شدیم. واقعا بازی کردن با ماینتس که تیم سختکوشی است، راحت نیست. از بعد جام جهانی نتوانستم خیلی روی ضربات ایستگاهی کار کنم. خوشحالم توانستم از روی ضربه ایستگاهی گل بزنم. از این بابت از فرانک ریبری که جنتلمن است و گذاشت ضربه را بزنم، تشکر می‌کنم. همان موقع به من گفت که گل بزنم.
 

مانوئل نویر : 

مجبور شدیم مقابل ماینتس خیلی تلاش کنیم و انرژی بگذاریم. چقدر خوب شد که نتیجه بازی را تغییر دادیم. این که در ثانیه‌های آخر بازی توانستیم 2 بر یک برنده شویم، واقعا نتیجه‌ای رویایی بود. 

 

آرین روبن : 

خیلی خوش‌شانس بودم که در لحظات آخر گل زدم و باعث برد شدم. از این بابت برای ماینتسی‌ها متاسفم که خیلی تلاش کردند بازنده نشوند. به نظرم استحقاق کسب یک امتیاز را داشتند اما فوتبال همین است. نیمه اول عملکرد خوبی در زمین نداشتیم. روزنه‌های زیادی در خط میانی‌ تیم وجود داشت که نمی‌گذاشت به بازی همیشگی‌مان برسیم. به هرحال به تیمم بابت برد و کسب قهرمانی دور رفت تبریک می‌گویم. خوشبختانه به بازی برگشتیم و توانستیم برنده باشیم. همه از این برد و موفقیت حاصل شده خرسندیم و با شور و نشاط وارد تعطیلات زمستانی می‌شویم.

نظرات 3 + ارسال نظر
هاینریش هیملر شنبه 29 آذر 1393 ساعت 13:43

در مراسم انتخاب بهترین‌های ورزش با عنوان «پرمیوس یونیوژن دپورتس» پیروزی ۷ بر یک و تاریخی آلمان برابر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازی فوتبال سال معرفی شد.
المان جونم پرچمت بالاست 2014 یکی از بهترین سال ها بود امیدوارم سال های اتی از اینم بهتر باشه.ما تشنه ی قهرمانی های زیادی هستیم.درست بایرن دوست دارم ولی مهم تیم ملی.عاشق مانشافت کبیرم جام 18 روسیه باید مال ما بشه ما هم باید 5 ستاره بشیم.

گرد مولر شنبه 29 آذر 1393 ساعت 17:49

عشق و عشق فقط بایرن این رئال مادرید چیه تو اسپانیاست یه بازیکن اسپانیایی نداره!:|

germany شنبه 29 آذر 1393 ساعت 18:53

گل گفتی گرد مولر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد